איך עושים לייב (שידור חי) בטיקטוק?

TikTok היא אפליקציה שזכתה לפופולריות עצומה, והיא אחת הרשתות החברתיות הפופולריות ביותר לשם הפקת תוכן קצר וקולע. אפשר לפתוח שידור חי מהאפליקציה תוך כמה שניות, כך שמשתמשים מרחבי העולם יוכלו לעקוב אחר אירועים ולהגיב להם בזמן אמת. כדי שהשידור החי (לייב) יצליח, צריך לדעת כיצד לנצל את הכלים שהאפליקציה נותנת. אז איך מתחילים?

1. חשבון טיקטוק:
אחת הדרישות העיקריות בשביל להתחיל לשדר באינטרנט היא למעשה ליצור חשבון טיקטוק. ניתן להוסיף את המידע האישי שלכם, כולל שם משתמש, תמונת פרופיל ותיאור קצר (ביו).

2. תנאי סף:
כדי להתחיל שידור חי, חובה שיהיו לכם לפחות 1,000 עוקבים ושקיבלתם את תנאי המשתמש של טיקטוק. זו מדיניות השימוש של TikTok.

3. יצירת סרטון טיקטוק:
יש לפתוח את המסך הראשי של האפליקציה, ואז ללחוץ על כפתור ה + בתחתית המסך. תוכלו לראות את האפשרות "צור וידיאו" בתחתית המסך. ניתן לבחור בהקלטת סרטון או בחירת סרטון מהגלריה שלכם.

4. לחצו על 'שידור חי':
לאחר שנכנסתם למסך הצילום, תראו את האפשרות 'שידור חי'. יש ללחוץ עליה.

5. הקלדת תיאור:
לפני תחילת השידור החי, יש להקליד תיאור שמתאים לשידור החי שאתם עומדים לשדר. התיאור שלכם משחק תפקיד מכריע בגיוס קהל לצפות בשידור החי שלכם.

6. לחצו על 'התחל שידור חי':
לחצו על 'התחל שידור חי' כדי להתחיל לשדר.

7. שימוש בפיצ'רים:
תוך כדי השידור, אפשר לשדרג את חווית הקהל שלכם באמצעות שימוש בפיצ'רים של TikTok, כולל וידגטים,  מתנות, טיקס ועוד.

8. סיום השידור:
כאשר תרצו לסיים את השידור, לחצו על כפתור "X" בפינה הימנית העליונה של מסך השידור החי. TikTok ישאל אתכם אם אתה בטוחים שאתם רוצים לסיים את השידור החי.

9. הצגת סטטיסטיקות:
אחרי שהשידור החי הסתיים, TikTok תציג לכם נתונים מעניינים על השידור שביצעתם, כולל מספר הצופים, מספר המתנות שקיבלתם, ועוד.

10. כיצד להתמודד עם צופים קשים:
כמו כל שידור חי, יתכן ותצטרכו להתמודד עם צופים קשים שמחפשים להטריל את החוויה. ניתן לחסום משתמשים בלתי הולמים או להתעלם מהתגובות שלהם לחלוטין.

11. בניית קהל:
אם אתם מעוניינים להגדיל את הקהל שלכם, ורוצים להפיק שידורים חיים מוצלחים, אז אתם יכולים לבנות קהל מגוון גדול משלכם. כמו כן, השתדלו לתת מענה לתגובות מהקהל שלכם, להיות מעורבים, וליצור תחושת חיבור עם הקהל שלכם.

עכשיו אתם יודעים איך לפתוח שידורים חיים ב-TikTok. למרות שזה נראה בהתחלה קצת מאתגר, עם מעט תירגול, זה הופך להיות פשוט ומהנה. אנחנו מקווים שמדריך זה יעזור לכם להתמקד בהפקת תוכן מעניין ומהנה.

לסיום, שידורים חיים ב-TikTok הם דרך מצוינת ליצור חיבורים עם הקהל שלכם. זה נותן במה לכישורים שלכם לתקשורת משוחררת ואינטראקטיבית בשידור חי. זה יאפשר לכם לחשוף את התוכן שלכם באופן אישי עם הקהל שלכם. נסו להיות יצירתיים ולחקור פורמטים חדשים ורעיונות שיכולים לעזור לגדול ולשדרג את תוכן השידור שלכם. 

צריך לזכור שהקהל שלכם הוא החלק המרכזי ב TikTok שלכם. חשבו על מה שמעניין אותם, הגיבו על תגובותיהם, הקשיבו לפידבק שהם נותנים. זה יעזור לך לבנות קהל מחובר ונאמן.

המידע שתוכלו לקבל מה- TikTok שלכם יכול להיות מדהים! אתם יכולים לראות מהם הקליפים שהקהל שלכם הכי אהב, את מידת האינטראקציה שלהם, את הגילאים והמיקום שלהם ועוד. אתם יכולים להתחשב בכל הפרטים האלה לבניית אסטרטגיית שתעזור לכם להגדיל את מספר העוקבים שלכם ולנצל את היכולת המלאה של האפליקציה. 

לסיכום, שידור חי ב-TikTok הוא דרך ממכרת ואינטראקטיבית לבנות קהל ולשתף איתו את הכישרונות שלכם, את הרעיונות המקוריים שלכם ואת תכני הווידאו שלכם. השלבים שהצגנו כאן יעזרו לכם להתחיל.
אז למה לא לנסות זאת היום ? התחילו לשדר עוד היום !

* ניתן לקדם ולשפר את הלייבים שלכם על ידי קניית צפיות לשידור חי בטיקטוק.

שתף:
תגובות והערות: (7)
איתמר
איתמר

יש לי 1300 עוקבים ואין לי את האופציה של לפתוח לייב בטיקטוק אשמח שתעזרו (:

01/05/2024
רוני
רוני

יש לי 1130 עוקבים ואין לי את האפשרות של הלייב

14/04/2024
אביב אהרוני
אביב אהרוני

לא נותן לי לעשות לייב בטיקטוק תעזרו לי לעלות לשידור תודה רבה

04/04/2024
יאיר
יאיר

‏הוא לא אמר לי את האופציה לייב בטלפון ‏יש לי 1000 עוקבים

20/02/2024
מרים
מרים

יש לי מעל 1080 עוקבים ואני לא מצליחה לפותח אין לי שידור חי מה עושים

30/01/2024
איתמר
איתמר

זה לא מראה לי את האפשרות של לעבור לשידור חי ויש לי 1100 עוקבים

29/01/2024
מיקה
מיקה

זה לא מראה לי את האפשרות של לעבור לשידור ויש לי 1210 עוקבים

20/11/2023
יש להזין שם
יש להזין הערה
Sidebar חשבון תפריט מועדפים