מדוע העוקבים בטיקטוק כל כך חשובים?

יש לכם דף טיקטוק ואין לכם הרבה עוקבים, אבל אתם נהנים מהעשייה בלי הצלחה גדולה. גם כייף. אבל מה קורה כשאתם רוצים להיות מובילים חברתיים (משפיענים) ? כאשר אתם רוצים שאנשים יראו איזה חולצה אתם לובשים וירצו גם שתהיה להם חולצה כזו. ואם תרצו שאנשים יבקרו בחנות או ממסעדה בגלל שאתם המלצם עליה ? מה קורה כשאתם רוצים שהרבה אנשים יראו אתכם, ישמעו אתכם ויקראו את התוכן שאתם מעלים בטיקטוק ? כל הסודות הכמוסים בבלוג שלפניכם.

TikTok היא פלטפורמה המאפשרת לכם ליצור סרטונים קצרים, פשוטים, מהנים ומעניינים. יוצרים רבים, או כפי שהם נקראים ברשת החברתית : טיקטוקרים, הובילו למהפכה ענקית בתעשיית הבידור. הרבה מאד קליפים ופסקולים שלהם הפכו לוויראליים בזכות אתגרי הטיקטוק שהם יצרו. בזכות הכח הזה של טיקטוק, וההשפעה הגדולה שיש לה על מבוגרים וצעירים, היא הפכה לאחד הפלטפורמות החשבות ביותר מבין כל הרשתות החברתיות.

אם אתם רוצה להפוך למשפיעני TikTok, זה המאמר המושלם בשבילכם. אנחנו הולכים לדבר על החשיבות של עוקבים בטיקטוק וכיצד תוכלו לצרף את אותם גולשים ולהפוך אותם לקהל קבוע בדף שלכם וזאת באמצעות תוכן תוכן ועוד פעם תוכן. אז אם זה נושא שמעניין אתכם, הישארו איתנו עד הסוף.

1. יותר עוקבים פירושו יותר פופולריות

ובכן, זה לא סוד שככל שיש לכם יותר עוקבים אתם ניראים יותר פופולרים. זה בעצם מדד להשפעה שיש לכם על אנשים. לפיכך, זהו מדד שחשוב מאוד לטפל בו. חשוב לדבר על מדדים, ברגע שאתם יודעים מה הקהל שלכם רוצה ואתם פועלים בהתאם, זה עוזר לכם ליצור קהילה קבועה סביבכם, מעבר לגולשים מזדמנים שישארו או יעזבו מידי פעם. היכולת ליצור תוכן ממוקד נושא יכול לעזור לכם להפוך ליוצרי תוכן טובים יותר ולספק בדיוק את מה שהקהל שלכם דורש. זה מוביל לצמיחה אקספוננציאלית , כלומר קצב גידול שנעשה מהיר יותר ויותר עם הזמן.
ברגע שיש לכם קהילה יציבה אתם תראו גדילה טבעית ותמשיכו להשיג עוקבים טבעיים.

2. תג המשפיען

כפי שהזכרנו קודם, יותר עוקבים זה יותר השפעה, והשפעה היא יקרה ונדירה. לכן, אם יש לכם את זה, אז מותגים ירצו שתקדמו עבורם את המוצר שלהם. זה נקרא "שיווק משפיענים" והיא אחת הסיבות העיקריות לכך שהרבה אנשים בוחרים להיות משפיענים. עם זאת, לא כולם מסוגלים להשפיע על הקהל שלהם ולגרום לו לקנות, או אפילו להיות עוקבים נאמנים שרק צריכים לבקר בדף לכתוב תגובה ולעשות לייקים. לכן ההשקעה בכל סרטון של אותם אנשים צריכה להיות יותר משמעותית וברורה.
ניתן להעזר בתחילת הדרך ברכישת עוקבים - שזאת דרך אשר יכולה להגביר מעורבות ולמשוך קהל יעד. לכן, הרבה אנשי שיווק בוחרים לעשות זאת. בחירה שיוצרת רושם ראשוני חיובי בתחילת הדרך.

3. יותר עוקבים יותר כסף

בהתבסס על מה שאמרנו עד כה, יותר עוקבים פירושו יותר כסף. ככל שהשפעה היא אמיתית ומשמעותית יותר, כך היא תהיה אטרקטיבית יותר עבור המפרסם. אתם יכולים לגבות כסף מעסקים מסביבכם, אתם יכולים לפרסם עסק של חבר בעמוד שלכם וכדומה. בתחילת הדרך, זה לא חייב להיות דווקא מפרסם גדול. המותגים לא יגיעו אליכם בתחילת הדרך לכן הסתכלו גם סביבכם האם אתם יכולים לפרסם עסקים קטנים כמקור הכנסה זמין.
נושא זה נפוץ למדי בטיקטוק מכיוון שאם יש לכם הרבה עוקבים, זה אומר שאתם יכולים למשוך את תשומת הלב של הגולשים. ולמרבה המזל זה בדיוק מה שהמותגים רוצים. כעת, ככל שתגדלו במונחים של עוקבים, אתם יכולים לגבות יותר כסף עבור פוסט בודד, וזה נהדר.
עכשיו כשאתם מבינים את החשיבות של העוקבים של טיקטוק, תנו לנו להראות לכם איך אתם יכולים להגדיל את בסיס קהל העוקבים שלכם.

איך להגדיל את הקהל שלכם?

1. צרו תוכן נוסף

ברגע שאתם יודעים מה הקהל שלכם רוצה, אתם יכולים ליצור עוד תוכן ספציפי כדי לעורר עוקבים נוספים. זה עוזר לכם ליצור קהילה שנשארת יותר זמן מאשר עוקבים מזדמנים. לאחר שיצרתם קהילת TikTok יציבה, תוכלו לצמוח רק על ידי עוקבים שמגיעים אליכם אורגנית ובאופן טבעי.

2. השתמשו בהאשטאגים #

אחת הדרכים הטובות ביותר להשיג עוקבים היא באמצעות האשטאגים .Hashtags הם מאפשרים לאלגוריתם של טיקטוק לקטלג את התוכן שלכם, וזה עוזר לאנשים למצוא אותו בחיפושים שלהם אם אתם משתמשים בהאשטאגים # הנכונים. האסטרטגיה הזו עבדה טוב מאוד עבור הרבה משפיעני TikTok. לכן, אתם בהחלט צריכים לשלב את זה גם באסטרטגיית השיווק שלכם. 

3. תזמנו את התוכן שלכם באמצעות כלים מקוונים

הרבה פעמים יש לאנשים עיסוקים אחרים לטפל בהם, וזה מה שהופך פרסום קבוע לבעיה עבורם. כדי להימנע מכך אתם יכולים להשתמש בתוכנת תיזמון הזמינה באינטרנט. אפליקציות אלה גובות מכם תשלום סמלי כדי לתזמן את התוכן שלכם ולהעלות אותו לדף, מה שמאפשר לכם לפרסם באופן עקבי ולהמשיך לצמוח.

לסיכום:

אם אתם מחפשים להיות משפיענים בטיקטוק, אז התעסקות נכונה עם העוקבים שלכם זה הדבר הראשון שצריך לענין אתכם והעלאת תכנים בהתאם. אם אתם מצליחים לאסוף ולשמור על קהל עוקבים קבוע, אז אתם כבר מצליחים יותר מרוב האנשים. לכן אנו ממליצים להשתמש בטיפים שצוינו לעיל כדי להתאים את התוכן שלכם. אנו בטוחים שתראו צמיחה משמעותית אם תעשה זאת.

אז למה אתם מחכים? קדימה לעבודה!

לעוד בלוגים-לחצו כאן.

שתף:
תגובות והערות: (0)
יש להזין שם
יש להזין הערה
Sidebar חשבון תפריט מועדפים