למה כדאי לקנות עוקבים ולייקים לרשתות החברתיות?

קידום הוא חלק חשוב מהצלחה ברשתות החברתיות. היכולת שלנו לקדם את עצמנו ובזול ברשתות החברתיות על ידי קניית עוקבים או לייקים או צפיות היא מבורכת וחוסכת המון זמן וכסף. לפניכם פוסט שמסביר בדיוק מדוע כדאי לקנות עוקבים, צפיות ולייקים לטיקטוק, לפייסבוק, לאינסטגרם, לטוויטר לספוטיפי וללינקדיאן.

המתקפה על קניית לייקים ועוקבים נובעת מסיבות רבות, לדעתי, בעיקר מכך שזה קיצור דרך מבורך שהרבה מתחרים ,שהגיעו כבר להכרה, להמון מעריצים ועוקבים אורגניים ולא צריכים עזרה וקידום עצמי מסוג זה, מרגישים שזאת דרך להוזיל את המתחרים. למרות, שלרוב הם עצמם עוסקים בפרסום עצמי ועסקי גם כן. כיוון שפרסום וקידום עצמי הוא כלי לגיטימי שעסקים צריכים לאורך כל הדרך.

אנשים גם כבר מסוחררים מכל הפרסומות מסביבם ברשתות החברתיות, כל הזמן ובצורות שונות. יתכן ויחליטו לרכוש מוצר שרא בפרסומת המקודמת בתשלום, כי הסלב באמת באמת אוהב את המוצר ואין להם בעיה עם זה, אבל לייקים ועוקבים קנויים - זה לא בסדר. שניהם בסדר, אלה אמצעי קידום שעליו משלמים כסף שתורם מאוד להצלחת המותג. תורם לקידומו. האם קידום בתשלום הינו לגיטימי ? בעיננו מאוד. אבל כל אחד, כמובן, יחליט לעצמו.

קניית עוקבים או לייקים זהו תהליך קידומי הכרחי לכל אחד בתחילת דרכו, במיוחד עבור עסק או אדם פרטי שרוצה להתקדם ברשתות החבריות. מה לעשות, רובינו (עדין) לא סלב ששמם מופיעה ומקודם בעיתונים, בטלוויזיה וברשתות וככה אנשים מכירים אותם ורוצים לעקוב אחריהם. המצב הטבעי הוא שזה תהליך שלוקח זמן, גם למוכשרים ביותר. אז במקום שאנשים יתייאשו מקידום הקרירה והעסק שלהם ברשתות, יש להם אמצעי קידום לגיטימי בדיוק כמו כל אמצעי הקידום האחרים שכולנו מכירים.

היתרון של קניית עוקבים, לייקים וצפיות אינו רק בשיפור החזות של החשבון. כלומר: הגולש שניכנס לדף שלנו ורואה מספר גדול של עוקבים ולייקים אמנם מתרשם מאוד, אולםהיתרון הוא גם מערכתי. האלגוריתמים ברשתות החברתיות מזהות לייקים רבים או עוקבים רבים בפוסט או תמונה שפרסמנו ומקדמות אותו אוטומטית. הלייקים, הצפיות והעוקבים שאנחנו מוכרים, נשארים לנצח. למרות שעם השנים יכולה להיות ירידה של כ-5%, שיכולה לקרות גם בפוסט שכולו אורגני. 

אני זוכר את הפעם הראשונה שקניתי תגובות מישראלים. היה לי יום הולדת, העלתי פוסט בפייסבוק עם תמונה יפה וכתבתי משהו מושקע. יש לי עוקבים טבעיים בדף הפייסבוק, כמו כל אדם רגיל. וקיבלתי שני לייקים וברכה אחת מדודה שלי. מאוד התבאסתי, מאוד כאב לי וגם התביישתי קצת מכל החברים לעבודה ואנשים שאני בכלל לא מכיר שרואים את זה.

בקיצור קניתי תגובות. לאט לאט הפוסט שלי הואר והתחלתי לקבל ברכות. דבר ראשון, זה שיפר לי את ההרגשה. לי. עשיתי את זה בשביל עצמי. לא שאין לי חברים בפייסבוק פשוט אף אחד לא טרח להגיע ולרשום תגובה ולאט לאט כל החברים בעבודה וכל החברים שלי בפייס התעוררו והתחלתי לקבל תגובות וברכות אורגניות. אבל גם אם לא הייתי מקבל ברכות מחברים לעבודה הפוסט שלי כבר לא היה ריק.

קניית עוקבים ולייקים עושה גם טוב ברמה האישית. לא חייבים להיות עסק או מישהו שרוצה להיות כוכב רשת כדי לקנות לייקים, צפיות, עוקבים ועוד.

בכל מקרה, זהו כלי לגיטימי לשיווק עצמי ועסקי הנובע מצורך אמיתי של אנשים להתקדם בעולם העסקי והפרטי וכולנו צריכים עזרה בתחילת הדרך. אבל לא רק, אנחנו רואים חברות גדולות שלא מפסיקות לפרסם וככל שחברה גדלה היא מפרסמת רק יותר ולא פחות. 

אז גם אנחנו יכולים לקדם את עצמנו מעלה וה"בוטים", רובם, הם אנשים אמיתיים מרחבי העולם שמתוגמלים על מנת להיות עוקבים, לעשות לייקים או לצפות בסרטונים, על ידי שימוש בחשבונות האישיים שלהם. 

אז למה כדאי לקנות עוקבים, לייקים, צפיות:

  1. נותן דחיפת סיוע לתוכן שהעלתם – לכמות עוקבים, צפיות או לייקים גדולה יש חשיבות רבה, התוכן שהעלתם מקודם אוטומטית על ידי הרשת עצמה ועל ידי כך, נחשפת לעוד גולשים.

  2. יוצר רושם חיובי של הצלחה בעיני הגולשים - נותן רושם חיובי של ענין ציבורי בפוסט ומושך גולשים נוספים.

  3. עלות כספית נמוכה יחסית - בפולואים המחירים מאוד נמוכים כך שהקידום העצמי עולה מעט ונותן הרבה.

  4. חסכון בזמן - קידום עצמי אורגני, טבעי זה דבר נהדר, אבל לוקח המון זמן. הרבה עסקים מתייאשים בדרך.. הרבה אומנים לא מרגישים שרואים אותם .. ומתייאשים מהרשתות החברתיות. כי התהליך האורגני לוקח זמן, קיצור דרך היא גם דרך טובה להתקדם.

  5. להגדיל את התנועה באתר שלכם - נכון שלא חשבתם על זה אבל הלייקים הקנויים והצפיות וכל אותם אנשים ונשים מבצעים כניסה לדף שלכם, דבר המגביר את הינראות ואת התנועה לדף; הרשת החברתית מזהה תנועה חיובית לדף ומגדילה את החשיפה שלו באופן אוטומטי.

כמובן שהכל תלוי גם בתוכן שתעלו ובאופן שתעלו את התוכן שלכם, אבל על כך תקראו בבלוגים שלנו הנמצאים באתר. אלו בלוגים שיתנו לכם את כל הטיפים, שלדעתי, צריך כדי להצליח בהעלאת התוכן שלכם לרשתות החברתיות.

כן, יש לנו עוד המון מאמרים מעולים ומועילים לקידום עצמי ברשתות החברתיות שכדאי לכם לקרוא ולבדוק.

אז למה אתם מחכים? קדימה לעבודה.

 

שתף:
תגובות והערות: (0)
יש להזין שם
יש להזין הערה
Sidebar חשבון תפריט מועדפים