איך מורידים סרטון מאינסטגרם טיקטוק פייסבוק או יוטיוב

מצאתם את עצמכם פעם גוללים להנאתכם בפייסבוק, ביוטיוב או בטיקטוק, מוצאים סרטון קורע מצחוק, או מעניין ברמות, או כזה שמתאים בול לשיחה שניהלתם עם חברים קודם לכן – ורציתם לדעת איך להוריד אותו? אם אתם לא מבינים איך להוריד סרטון מאינסטגרם, טיקטוק, פייסבוק או יוטיוב, במאמר זה אנחנו נעזור לכם למצוא דרכים מעולות, קלות ופשוטות בכדי לבצע את ההורדה. כל הפרטים ממש פה.

יש סרטונים שפשוט חייבם לשמור !
בין אם מדובר בסרטון הכי מצחיק שציפתם בו בחיים שלכם, או בסרטון שאתם מרגישים שיכול ממש לשנות חיים של אדם אהוב, סרטון חשוב לידע הכללי של החברים, או סרטון שימושי שנותן לכם כלים להתמודד עם בעיה כזו או אחרת – יש סרטונים שפשוט חייבים להוריד ולשמור אצלנו בטלפון או במחשב. אבל איך ניגשים בכלל לכל העניין הזה של הורדת סרטונים?

תמיד רציתם לדעת איך להוריד סרטונים מהרשת 
אז יצא לכם לא מעט פעמים לצפות בסרטון נהדר ולהגיד לעצמכם ״וואי, הלוואי וידעתי איך להוריד את הסרטון הזה מהרשת למחשב שלי״? אתם ממש לא לבד. אנשים רבים מעידים כי הם גולשים באינטרנט במגוון הרשתות החברתיות ופשוט לא יודעים איך להוריד סרטונים מהאתרים השונים אל הנייד או המחשב שלהם. 

סרטון שישמר במחשב = סרטון שתוכלו להשתמש בו לעד 
אולי מצאתכם אחרי חיפושים רבים את המתכון המושלם ללזניה, ואתם חייבים שתהיה לכם אליו גישה כל הזמן? או ששמעתם שיר מדהים שסחף אתכם כל כך, שאתם פשוט רוצים שיתנגן לכם כל הזמן ברקע בלי ההפרעות של מודעות ופרסומות ביוטיוב? ישנן סיבות רבות לרצות ללמוד הורדת סרטונים מהאינטרנט, כי הורדת סרטונים תעניק לכם את היכולת להשתמש בסרטון לעד. 

אז איך ניגשים אל הורדת סרטונים מהאינטרנט?
למי שלא מכיר כל כך את התחום, הורדת סרטונים יכולה להישמע כמשהו מורכב שקשה לעשות. אולי אתם חושבים שכדי להוריד סרטונים צריך כלים משוכללים או שלבים רבים שייקחו לכם זמן – אבל זה ממש לא נכון. איגדנו עבורכם את מה שצריך לעשות עבור הורדת סרטונים מאינסטגרם, טיקטוק, פייסבוק או יוטיוב:

קודם כל, בחרו סרטון 
כמובן שהשלב הראשון יהיה לבחור סרטון להורדה. הורדת סרטונים יכולה להיות רלוונטית לכמעט כל סרטון מכל פלטפורמה באינטרנט, בין אם זה סרטון מהיוטיוב, ריל מהטיקטוק, וידיאו קצר מהפייסבוק או האינסטגרם. אז אתרו את הסרטון שתרצו לשמור אצלכם במחשב או בנייד. 

מצאו את הקישור שלו
קל ופשוט למצוא את הקישור של הסרטון שבחרתם – הוא נמצא בלשונית של הקישור בצד העליון של המסך. בכל רשת חברתית גדולה ישנו כפתור הנקרא ״שיתוף״ ואם תלחצו עליו תוכלו למצוא את הקישור המדויק במהירות. העתיקו את הקישור ושמרו אותו, אך שימו לב שלפעמים הקישור ארוך, לכן הקפידו שאתם מעתיקים את כולו ולא משנים שום תו או אות. 

הכניסו את הקישור לתיבה
אוקיי, אז יש לכם את הקישור לסרטון המיועד – ועכשיו מה? השתמשו בשירות ייעודי עבור הורדת סרטונים כמו השירות להורדת סרטונים של אתר פולואים, שמאפשר הורדת סרטונים בקלות ובמהירות למחשב או לנייד. הכניסו את הקישור שהעתקתם אל התיבה עליה כתוב ״הזינו קישור לסרטון״, לחצו על כפתור הורדת סרטונים וחכו מספר שניות. וזהו! הסרטון הורד למחשב שלכם ועכשיו הוא שלכם לעד. 

איך בוחרים כלי הורדת סרטונים?
לפני שאתם משתמשים בכלי מסוים עבור הורדת סרטונים, חשוב שתבדקו את הפרמטרים הבאים כדי לוודא שאתם בוחרים נכון:
• האם האתר מהימן ואפשר לסמוך עליו?
• האם האתר חושף את המידע האישי שלכם?
• האם האתר דורש יצירת חשבון לפני הורדת סרטונים?
• האם האתר דורש סכום כספי עבור השירות?
• כמה פשוט כלי הורדת הסרטונים? האם הוא דורש מספר גדול של שלבים?

לסיכום :
הורדת סרטונים מהרשתות החברתיות, בין אם הגדולות כמו אינסטגרם, פייסבוק, טיקטוק, יוטיוב וכולי או הקטנות יותר, לא חייב להיות משהו מסובך ומורכב. עם הכלי הנכון, כמו כלי הורדת סרטונים של אתר פולואים, תוכלו להוריד סרטונים בקלות ובמהירות, מבלי לחשוף א המידע האישי שלכם, מבלי ליצור חשבון או לשלם על השירות. בחירה נכונה של הכלי להורדת סרטונים תהפוך את התהליך לפשוט וקל. 

שתף:
תגובות והערות: (0)
יש להזין שם
יש להזין הערה
Sidebar חשבון תפריט מועדפים