מה לא לעשות בטיקטוק ומה כן לעשות בטיקטוק

הכללים הבלתי כתובים של TikTok: עשה ואל תעשה בטיקטוק. התחרות בטיקטוק הפכה להיות קשה מאוד. כולם מנסים לצבור עוקבים ולהיות מעורבים כמה שיותר. זאת הסיבה שאם אתם רוצים שהפרופיל העסקי או האישי שלכם יגדל ויתקדם אתם צריכים לדעת איך הפלטפורמה עובדת. הבאנו לפניכם את כל הסודות של מה לעשות ומה לא לעשות בטיקטוק.

מומלץ לקרוא קודם את המאמר שלנו איך עובד האלגוריתם של טיקטוק ?

התחרות בטיקטוק הפכה להיות קשה מאוד. כולם מנסים לצבור עוקבים ולהיות מעורבים כמה שיותר והתחרות גבוהה מאוד. זו הסיבה שאם אתם רוצים שהפרופיל העסקי או האישי שלכם יגדל, אתם צריכים להבין איך פלטפורמת הטיקטוק עובדת.

חשוב לדעת איזה סוג של תוכן ופורמט המשתמשים שלכם אוהבים ואיזה סוג של תוכן לא עובד בכלל עם המשתמשים.

להלן רשימה של מה שאתם צריכים לעשות וצריכים לא לעשות ב- TikTok. כאן אנחנו מוציאים לאור את כל הסודות השמורים ביותר וזה הרבה יותר קל ממה שאתם חושבים.

1.להגיב לטרנדים
הדבר הטוב ביותר ב-TikTok הוא שלכל סרטון יש הזדמנות להפוך לוויראלי בכל מקום ובכל זמן. זה עובד על ידי מתן חשיפה גדולה יותר לסרטונים המכילים אשטאגים (#), ו\\או פסקולים עם עם שירים פופולריים.
אז ככל שתתאימו את הסרטונים לטרנדים שרצים כרגע, כך יש סיכוי גדול יותר שיותר אנשים יצפו בסרטונים שלכם ויגיבו. אבל טרנדים באים והולכים בקצב מהיר, אז צריך לשים לב שאתם מגיבים אליהם מהר וזאת כדי לא לפספס את הטרנד. חשוב להישאר מעודכנים לגבי הטרנדים של TikTok. טרנדים יכולים להתייחס גם להאשטאג וגם למוזיקה אותה תשימו ברקע של הסרטונים שלכם.
אז איך עושים את זה? איך יודעים מה חדש ומה הטרנד? עברו אל מדור "הגילוי" (Explore) שם תוכלו לראות מהם ההאשטאגים הפופולרים כרגע והוסיפו אותם לסרטונים שלכם.
כמו כן, שימו לב מהם השירים הפופולריים. אתם יכולים להשתמש בלהיטים העולמיים או להשתמש במוסיקה מסרטונים שרוב משתמשי TikTok האחרים מפרסמים.

2.דואטים
דואט בטיקטוק זה אפשרות לפרסם סרטון שלכם לצד סרטון של מישהו אחר. דואטים הם מאוד טרנדיים ב-TikTok. אתם יכולים ללכת לאחד הסרטונים של המפורסם האהוב עליכם או מי שאתם הכי אוהבים, וללחוץ על "שתף" ואז על "דואט". בדיוק כמו אינסטגרם, TikTok מתגמלת אותכם על המעורבות שלכם בפלטפורמה. אז ככל שצעשו לייקים, תגיבו ותתעסקו בסרטונים של אנשים אחרים - כך גדל הסיכוי שהם יחזרו לדף שלכם ויצפו גם בסרטונים שלכם, ואם הם אוהבים את מה שהם רואים, הם יקדמו אתכם אורגנית. אפשרות זו קיימת רק בסרטונים שהבעלים שלהם איפשר את זה.

3.היו עצמכם בטיקטוק
המשתמשים בטיקטוק אוהבים לראות תוכן אמיתי עם אנשים אמיתיים. בין אם אתם חיים את החיים הטובים ביותר ובין אם לא, מה שאתם עושים מעניין אחרים. אל תפחדו להראות את האני האמיתי שלכם. פרסמו גם את סרטונים לא מוצלחים ותצחקו עליהם. בטיקטוק מעריכים יצירתיות. נסו להפוך את הסרטונים שלכם למקוריים ככל האפשר. אתם לא חייבים בהכרח להתחיל מאפס. אפשר גם לצלם שני סרטונים ולשלב ביניהם וליצור משהו ייחודי שלא נראה משהו דומה לו.

4.שתפו את הסרטון מהטיקטוק ברשתות חברתיות נוספות
כאשר אתם משתפים את סרטון ה-TikTok שלכם בפלטפורמות אחרות ברשתות החברתית, TikTok נותנת לסרטון שלכם חשיבות רבה יותר. זה קורה כי אתם בעצם מקדמים את טיקטוק ברשתות חברתיות אחרות.
לכן, כאשר אתם מפרסמים סרטון TikTok חדש, זכרו לשתף אותו באינסטגרם, פייסבוק, Linkedin או פלטפורמות אחרות. עשו זאת ישירות מאפליקציית טיקטוק.

5.פרסמו באופן קבוע
אולי זה נשמע כמו מובן מאליו, אבל כמו כל אפליקציית מדיה חברתית אחרת. כל הסלב של TikTok מפרסמים לפחות כל יומיים, לפעמים אפילו מפרסמים 3 או 4 פעמים ביום (הם מצלמים בבת אחת ואז מפזרים את הפוסטים). אז אם אתם רוצים לעשות את זה בגדול, אתם חייבים להתחייב לפרסום קבוע. אם אתם רוצים להגדיל את פרופיל ה-TikTok שלכם מבחינת עוקבים וצפיות, אל תהיו פסיביים. נסו לפרסם לפחות שני סרטונים ביום. אבל זכרו שעדיף איכות על כמות.
אם אתם בתחילת הדרך ואין לכם מספיק לייקים, עוקבים או צפיות מול המתחרים תמיד אפשר לקנות כדי לקדם את עצמכם ולתת לכם דחיפה שתתרום לקידום הדף שלכם.

6.השתמשו בהאשטאגים ובכותרות
הקפדו להשתמש בהאשטאגים (#) אם אתם רוצים שהסרטון שלכם יגיע ליותר אנשים. לחלופין, השתמשו בהאשטאגים שמתארים מה הולך לקרות למשל whattodoinparis#. אתם יכולים גם להשתמש בכתוביות חכמות כדי לגרום לאנשים להתעניין יותר בסרטון.

7.השתמשו במוזיקה של טיקטוק
ל-TikTok יש מאגר קטעי מוזיקה שממנו אפשר לבחור קטעים ולהשתמש בסרטון שלכם. יש שם כמעט הכל, החל מרינגטונים פופולריים ביותר ועד קולות מצחיקים או שירים האהובים עליכם. אתם יכולים להשתמש בכולם, אבל וודאו שאתם משתמש בו מה-TikTok ולא בסרטון משלכם. יש סיכוי ש-TikTok ישים לב ויוריד את הסרטון שלכם עקב זכויות יוצרים. נסו תמיד להשתמש בצלילים ומוזיקה מהטיקטוק, כיוון שזהו גם מדד שהטיקטוק מקדם תכנים בזכותו.

מה לא לעשות בטיקטוק: 

1. אל תעשו סרטונים ארוכים מידי
תשומת הלב של אנשים נמוכה מאוד והיא מתפוגגת תוך מספר שניות. זו הסיבה מדוע לא כדאי לפרסם סרטונים ארוכים ב- TikTok. זכרו תמיד לשמור על אורך הסרטונים שלכם מתחת ל- 30 שניות.

2. אל תתנו תגובות שליליות או גסות רוח
הטיקטוק הוא מקום חיובי. אין בו מקום לשליליות. אם יש לכם משהו להגיד - תדאגו שזה יהיה משהו שיאיר את יומו של האחר ויעלה בו חיוך. זה מקום שאתם חייבים לשמור בו על אוירה חיובית וקלילה.

3. אל תפרסמו מחדש סרטונים שהעלתם כבר ליוטיוב
סרטוני YouTube שונים מסרטוני TikTok הן בפורמט והן בתוכן. אל תנסו למלא את פרופיל ה-TikTok שלכם על ידי שימוש בסרטונים מערוץ היוטיוב שלכם. זה לא יעבוד ולא יעזור לכם ולמשוך גולשים.

4. אל תפרסמו מחדש סרטונים שהעלתם כבר לאינסטגרם
סרטוני סגנון חיים עובדים בעיקר עבור אינסטגרם, לא עבור TikTok. אז אל תנסו לשכפל את תוכן האינסטגרם שלכם לפרופיל ה-TikTok שלכם.

5. אל תשתמשו ביותר מידי מסננים ואפקטים
יש המון פלטרים מגניבים כדי לגרום לסרטון שלכם לבלוט אבל אל תגזימו איתם.

כן, יש מה לעשות כדי להתקדם בטיקטוק. ההצלחה לא תגיע למי שלא ישקיע. אבל ראיתם, זה לא כזה מסובך. קיבלתם המון טיפים שיעזרו לכם לקדם את הדף שלכם בטיקטוק, אז לכו עם הגל החיובי הזה קדימה וצרו תוכן יצירתי בצורה נכונה שיעלה אתכם מעלה מעלה. אז למה אתם מחכים? קדימה לעבודה.

שתף:
תגובות והערות: (0)
יש להזין שם
יש להזין הערה
Sidebar חשבון תפריט מועדפים