איך מעלים עוקבים באינסטגרם ?

10 דרכים להשיג יותר עוקבים באינסטגרם. אינסטגרם יכולה לשמש עבורכם ערוץ שיווק ויזואלי עבור המותג שלכם והזדמנות לבנות קהל לקוחות נאמן שיגדל עם העסק שלכם. למעשה, יותר מ-500 מיליון משתמשי אינסטגרם גולשים באפליקציה מדי יום, מה שהופך אותה לאחד מהרשתות החברתיות הפופולוריות ביותר בעולם. בבלוג זה, נראה לכם כיצד להגדיל את מספר העוקבים שלכם באינסטגרם ולשפר את המעורבות שלהם בחשבון, תוך כדי הגדלת קהל העוקבים שלכם לאורך זמן - כזה שמלא באנשים שאוהבים את מה שאתם עושים. 10 הטיפים הכי שווים לקידום באינסטגרם.

10 דרכים הכי עדכניות להשיג יותר עוקבים באינסטגרם:

הנה כמה טקטיקות שיעזרו לכם להשיג יותר עוקבים באינסטגרם, החל משילוב תכונות חדשות כמו Reels ועד קידום צולב של תוכן + לדעת לבחור את התוכן הנכון מבין החומרים שברשותכם + עבודה עם שגרירי מותג.

בין אם אתם ממש חדשים באינסטגרם, או כבר יותר מבוססים ורוצים לייצר יותר חשיפה לקהל רחב יותר,
הטיפים הבאים יעזרו לכם להגדיל את העוקבים שלכם באינסטגרם ולהגדיל את המעורבות בפלטפורמה.
בואו נכנס לפרטים על איך ליישם כל טקטיקה כדי להשיג יותר עוקבים באינסטגרם:

1. שילוב Reels בתמהיל התוכן שלכם:
רילס הם סרטונים כיפים שאתם יכולים לשתף עם העוקבים בחשבון האינסטגרם שלכם. יש להם אודיו, אפקטים וכלים יצירתיים. אתם יכולים לשתף אותם בחשבון שלכם באינסטגרם Explore כדי להגיע לקהלים חדשים.
רילס הם כלי שיווקי חדש יחסית עבור מותגים. חברת דאש, למשל, שמנהלת שותפויות באינסטגרם, הצהירה בפורום גלוסי שאין נוסחה אחת להצלחה עם Reels. עם זאת, היא מציעה את העצות הבאות כדי להשיג חשיפה:

* שמרו על תוכן ייחודי ומונחה מגמה. זהו טרנדים באינסטגרם וב-TikTok ועשו עליהם סיבוב משלכם. זה מגדיל את הסיכוי שהסרטון שלכם יהפכו לוויראליים ויוצג בפני אנשים חדשים.

* פרסמו תוכן מובן ופשוט. לא כל סרטון צריך להיות הפקה. סרטונים באיכות נמוכה יותר יכולים להשיג יותר צפיות מאשר סרטונים מסורבלים.

* למדו את הקהל שלכם. מצאו את האיזון בין חינוך ובידור ב-Reels שלכם.

טרילס ג'ירון גרו, הבעלים של סוכנות שיווק במדיה חברתית, מסכימה: "אל תמכרו את המוצרים שלכם דרך תוכן Reels", היא אומרת. "שתפו עובדות. ספקו טיפים על התעשייה בה אתם עוסקים, תבדרו את הצופים".

טרילס מציעה שגם מותגים חדשים וגם קיימים ישלבו Reels מבדרים באסטרטגיית האינסטגרם שלהם. "רילס נותנים לכל אחד את ההזדמנות להגיע לקהלי יעד חדשים", היא אומרת. "אין עקומת למידה כי התוכן של Reels הוא lo-fi (Low-fidelity music היא מוזיקה המוקלטת עם פגמים מכוונים, כמו תווים שלא הושמעו, רעש סביבתי, זמזום נמוך או פגמים בשמע פונוגרפי). ויוצרים יכולים לייצר תוכן מונחה קהילה שבונה אמון, צובר עוקבים ומבצע מכירות לאורך זמן."

טרילס גם אוהבת את כלי התובנות של אינסטגרם עבור Reels. "רילס הפכו לחלק משולב מכל אסטרטגיית שיווק באינסטגרם", היא אומרת. "כלי ניתוח עבור Reels הפכו את מאפשרים לעקוב בקלות אחרי מדדים ולנתח נתונים כדי לראות אם ה-Reels שלכם בכיון הנכון. אתם יכולים להבין בדיוק מה הקהל שלכם אוהב ומה לא אוהב, מתי לפרסם Reels, ואילו קריאות לפעולה עובדות עם הצופים."

באמצעות Reels Insights, אתם יכולים לזהות דפוסים ולהבין מה משפיע על המעורבות ועל הניראות שלכם בפלטפורמה. כך תוכלו ליצור תוכן איכותי יותר שמקבל עוד יותר מעורבות ועוקבים.
צריכים עזרה ביצירת אסטרטגיית Reels? קראו כיצד להשתמש באינסטגרם  רילס כדי לשווק את החנות שלכם:

2. קידום צולב של תוכן:
קידום צולב כולל פרסום תוכן דומה בערוצי מדיה חברתית שונים. זוהי טקטיקה שחוסכת זמן ומשאבים. זה גם יעיל בהגברת המודעות למותג ובהגדלת הקהל באינסטגרם. משתמשים מבלים יותר ויותר זמן עם אפליקציות וידאו ובידור. תוכן וידאו בפלטפורמות הרשתות החברתיות מביא את החשיפה הגדולה ביותר. בין אם זה סרטון קצר או הדרכה ארוכה, אתם רוצים לשפר את החשיפה של תוכן האינסטגרם שלכם.

אתגר הריקודים של הזמר ג'סטין ביבר הוא דוגמה מצוינת לפרסום צולב מוצלח. במהלך עונת החגים של 2020, הזמר הקנדי פרסם את אותו אתגר ריקוד גם בטיקטוק וגם באינסטגרם. 
ב-TikTok, הסרטון הקצר שלו זכה ל-9.8 מיליון לייקים. אותו תוכן באינסטגרם קיבל 4.8 מיליון לייקים. בעוד שסביר להניח שיש חפיפה של משתמשים מסוימים, סביר להניח שמשתמשים רבים משתמשים רק באחת מהפלטפורמות. יוצא שביבר הצליח להגיע ליותר אנשים רק על ידי פרסום אותו סרטון בשתי פלטפורמות שונות.

TikTok הוא לא הערוץ היחיד שאתם יכולים להצליב בו פוסטים. פורמט ה-Instagram Reels מתורגם היטב ל-YouTube Shorts ו-Pinterest Stories. חשוב לציין שהאלגוריתם של אינסטגרם לא יקדם סרטון שיש לו סימן של TikTok. אז אם אתם מתכוונים להצליב תוכן אינסטגרם לערוצים אחרים, וודאו שהתוכן איכותי ואינו מקדם פלטפורמה מתחרה באמצעות סימני מים (כלומר הלוגו של הפלטפורמה המוטבע על הסרטון).

3. בחרו כל יום את התוכן הנכון:
רוב העוקבים שלכם באינסטגרם לא יעקבו אחריכם בגלל מה שפרסמת בעבר אלא בגלל מה שאתם מבטיחים לפרסם בעתיד. הקהל שלכם רוצה לדעת מה הוא יקבל אם ילחץ על כפתור המעקב.
ניהול לוח זמנים של של פרסום תוכן, יכול להשפיע באותה מידה על הגדלת הקהל כמו שאר טקטיקות הצמיחה האחרות שהזכרנו. הרושם הראשוני שמקבל כל מי שנוחת בפרופיל שלכם הוא מרכיב חשוב מאד.
בדקו את הביוגרפיה שלכם באינסטגרם ואת תשעת הפוסטים האחרונים שלכם. זהו הרושם הראשון שלכם על מי שמבקר בעמוד שלכם.  האם הם מתקשרים ביעילות ? האם הם יש בהם עקביות? האם אתם עשוים רושם של אישיות מעניינת? האם יש מסננים, צבעים או פריסה נכונה? האם יש קישור שניתן הלהגיע לאותו דף בית מדי שבוע (לא טוב) או שאתם מקשרים גם לתוכן מהנה ומרגש? הוספת קצב פרסום לאסטרטגיית הפרסום שלכם ועקביות תתרום לכם מאוד.

למעשה, חשבונות רבים המאמצים גישה זו מסוגלים לעתים קרובות להשקיע פחות מאמץ ביצירת תוכן על ידי התמקדות בהמרת מבקרים לעוקבים, הפקת גרפיקת טקסט או תוכן אחר עם תפנית מהירה יותר, וייעול הייצור הכולל של תוכן האינסטגרם שלהם.
אתם יכולים להשתמש בכלי כמו Later כדי לתכנן בקלות ולתזמן פוסטים באינסטגרם כדי ליצור את המראה והפריסה של הפיד שלכם.

4. עבודה עם שגרירי מותג:
אין לכם תקציב עבור משפיען רשת כדי שישווק את המותג שלכם? עבדו עם שגרירי מותג שיש להם בין כמה מאות לכמה אלפי עוקבים. שגרירים הם אנשים שבאמת תומכים ומאמינים במותג שלכם ויספרו על כך לחבריהם.

קמעונאית נעלי היוקרה, שרה פלינט מספרת כיצד הצליחה עם תוכנית שגרירי המותג שלה, שבה חברים יותר מ-500 נשים. לכל שגרירה יש קוד הנחה ייחודי משלה, המעניק לה זוג חינם של נעלי שרה פלינט לאחר שחמישה לקוחות חדשים משתמשים בו.
שגריר המותג מעידים על האיכות והנוחות של נעלי המותג. הפוסטים שלהם באינסטגרם הם אותנטיים וקשורים לקונים רגילים של שרה פלינט. זה עוזר למותג להגדיל את עוקביו באינסטגרם ולייצר יותר מכירות.

5. הפעילו תוכנית נאמנות של העוקבים הנאמנים שלכם:
יותר ויותר בעלי עסקים משיקים תוכניות נאמנות, ומעודדים צרכנים לבחור את המותג שלהם על פני מותג אחר שוב ושוב. זה עבד עבור מותגים כמו Sephora ו-Blume. אחת הדרכים שבהם מותגים מנצלים תוכניות נאמנות היא על ידי תגמול ללקוחות שעוקבים אחריהם באינסטגרם.
כאשר קמעונאית היוקרה רבקה מינקוף השיקה את תוכנית התגמולים שלה, RM Rewards, היא נתנה לקונים אפשרות לצבור נקודות על ידי מעקב אחר חשבון האינסטגרם של המותג. גם מותגים כמו Blume מוצאים את הערך בתגמול לקוחות שעוקבים אחריהם באינסטגרם. חברי התוכנית יכולים להרוויח Blume Bucks על הפיכתם לחברים באינסטגרם לעומת בפייסבוק או טוויטר.


6. שיווק דרך חשבון האינסטגרם האישי שלכם:
דרך פופולרית נוספת להגדיל את בסיס העוקבים שלכם באינסטגרם היא הגדלת החשבון האישי שלכם - בעצם, הפכו את עצמכם למשפיענים. רתימת חשבון החברה והחשבון האישי שלכם יכולה להגביר את הכרת המותג, מספר העוקבים והמכירות.
זו טקטיקה שעובדת היטב עבור חברת האופנה ANINE BING. בנוסף לפרופיל האינסטגרם של המותג, מייסדת החברה גם מניעה מעורבות ומודעות דרך עמוד האינסטגרם האישי שלה, שיש לו יותר ממיליון עוקבים.
אנין מזמינה עוקבים לסטודיו לעיצוב שלה, משתפת אותם בתהליך העיצוב ואפילו מקבלת משוב מהעוקבים לאורך תהליך היצירה. אנין גם משתפת קצת על חייה האישיים ומעניקה לעוקבים מבט אל מאחורי הקלעים של חיי המעצב האהוב עליהם.
 
7. השתמשו בהאשטאגים הנכונים :
המטרה שלכם באינסטגרם היא למשוך את הקהל הנוכחי שלכם על בסיס קבוע תוך הגדלת מספר העוקבים שלכם. פרסום תמונות חדשות, מעניינות ומרתקות ימלא את הדרישה הראשונה, אבל כדי להתחיל לצמוח יש חשיבות רבה ביותר ל-Hashtagging של התמונות שלכם. Hashtagging מקל על אנשים שמחפשים מונחים ספציפיים למצוא את התוכן שפירסמתם.
אז באילו hashtags כדאי להשתמש? בדיוק כמו בטוויטר וברשתות חברתיות אחרות, משתמשים באינסטגרם בוחרים בהאשטאגים מסוימים על פני אחרים. אם אתם משתמש בהאשטאגים פופולריים של אינסטגרם בתוך התמונות שלכם, סביר יותר שתגיעו למשתמשים חדשים ותתגלו.
בזמן כתיבת שורות אלה, אלו היו 20 ההאשטאגים באנגלית המובילים באינסטגרם, כמובן שכדאי להוסיף אותם גם בעברית:
1. #love
2. #instagood
3. #fashion
4. #photooftheday
5. #beautiful
6. #art
7. #photography
8. #happy
9. #picoftheday
10. #cute
11. #follow
12. #tbt
13. #followme
14. #nature
15. #like4like
16. #travel
17. #instagram
18. #style
19. #repost
20. #summer

אם הסתכלתם ברשימה הזו ואמרתם, "אבל אף אחד מאלה לא חל על המוצרים או המותג שלי", סביר להניח שאתם צודקים. שימוש בהאשטאגים # הוא דבר אחד; השימוש בתגים הנכונים זה דבר אחר.

סביר להניח שתגים פופולריים כמו אלה המפורטים למעלה יניבו לכם מעורבות ולייקים נוספים. יחד עם זאת, הם לא יובילו למעורבות ארוכת טווח מוגברת מצד משתמשים רלוונטיים, עוקבים חדשים, או, והכי חשוב, מכירות.
אם אתם רוצים לתייג את התמונות שלכם כראוי, תצטרכו למצוא ולהשתמש בהאשטאגים הרלוונטיים ביותר עבורכם. זה אומר לעשות את המחקר המתאים כדי לוודא שאתם משתמשים בהאשטאגים שלא רק מתארים את המותג שלכם אלא כאלו שאנשים מחפשים באינסטגרם (רמז: העתיקו מהמתחרים המובילים שלכם בתחום).

אתם יכולים להשתמש בכלי מקוון חינמי כמו IconoSquare או Webstagram כדי למצוא האשטאגים רלוונטיים, קשורים ופופולריים על ידי חיפוש האשטאגים מרכזיים הקשורים באופן הדוק למותג שלכם.
חשוב לנסות מילות מפתח שונות שמתארות את המותג והמוצרים שלכם, ולבנות את רשימת מילות המפתח של ההאשטאג שלכם תוך כדי.

זכרו כי אינסטגרם מאפשרת לכל היותר 30 האשטאגים לפוסט. בנוסף, המילים הפופולריות ישתנו עם הזמן: הקפידו לבדוק מחדש את מילות המפתח של ההאשטאג שלכם כל כמה חודשים כדי שתשתמש במונחים הטובים ביותר האפשריים.
אתם יכולים גם לגנוב רעיונות hashtag ממתחרים או חשבונות דומים שיש להם את סוג העוקבים אליו אתם שואפים, אבל, בסופו של דבר, אתם רוצים ליצור קבוצות משלכם של hashtags הקשורות לחשבון הספציפי שלכם.

משימה: עבור כל מוצר וקטגוריית מוצר בחנות שלכם, בצעו מחקר ההאשטאגים הקשורים לאינסטגרם הפופולריים ביותר. השתמשו במחקר זה כדי להרכיב רשימה של 15 עד 20 האשטאגים פופולריים עבור כל קטגוריה של מוצרים, כמו גם בסיס של חמש עד 10 תגים פופולריים המתארים את המותג והמוצר שלכם. לבסוף, צרו רשימה של האשטאגים ספציפיים למיקום הקשורים למותג שלכם. 
ביצוע מחק מילים וארגון ושמירת ההאשטאגים הישימים והפופולריים ביותר מראש תחסוך לכם המון זמן בהמשך הדרך, תגדיל את המעורבות שלכם ותעזור לצבור עוקבים חדשים.

הצעה לפעולה: אם פרסמתם פוסטים באינסטגרם כבר זמן מה ואתם מרגיש שהחמצתם את כל ההזדמנויות האלה לבנות את הקהל שלכם באמצעות האשטאגים של מילות מפתח, אל תדאגו. אתם עדיין יכול לחזור ולפרסם תגובה עם רשימת מילות מפתח ההאשטאג החדשות שלכם וסביר להניח שתראו איך אתם מקבלים עוד לייקים ועוקבים...

שימוש בהאשטאג בסיפורי אינסטגרם: האשטאגים בפוסטים באינסטגרם הוא דבר מובן מאליו, אבל אתם צריכים גם להשתמש בהאשטאגים בסטוריז שלכם כדי שתהיה לכם אפשרות להיחשף למשתמשים שעוקבים אחר ההאשטאג הספציפי הזה. אתם יכולים להשתמש במדבקות האשטאג (שאותן ניתן למצוא בתפריט המדבקות של אינסטגרם בעת יצירת סטורי) או פשוט להאשטאג ישירות בכותרת ההפוסט שלכם כדי לקבל הזדמנות להופיע בסיפור האשטאג.
כעת, כשמשתמשים יכולים לעקוב אחריהאשטגים, לסיפורים שלכם באינסטגרם יש הזדמנות להיראות גם על ידי אנשים שעוקבים אחר ההאשטאג וגם כל מי שרק בודק אותו.

8. פרסמו בעיתוי הנכון:
מעבר להוספת ההאשטאגים המתאימים ושימוש בפילטרים הטובים ביותר כדי להשיג יותר עוקבים באינסטגרם, כדאי לשקול גם את התזמון של הפוסטים שלכם.
גישה ממוקדת כוללת ניתוח מה עבד ומה לא עבד עבורכם בעבר. על ידי ביקור במדור האופטימיזציה של IconoSquare, אתם יכולים לקבל ניתוח מפורט של היסטוריית הפרסום שלכם ומה הייתה המעורבות. דוח זה ידגיש גם את השעות הטובות ביותר ביום ובימים בשבוע לפרסום.
בדוח ניתן לראות שהעיגולים הכהים מציינים מתי אתם בדרך כלל מפרסם מדיה. העיגולים האפורים הבהירים מראים מתי הייתה אינטראקציה עם הקהל שלכם. העיגולים האפורים הבהירים הגדולים מייצגים את הזמנים הטובים ביותר עבורכם לפרסם.
אתם יכולים גם לקבל הרבה תובנות נהדרות בחינם מניתוח אינסטגרם עבור חשבונות עסקיים, שנמצאים בסעיף העוקבים.

9. גניבת העוקבים של המתחרים שלכם:
אחת הדרכים הטובות ביותר למצוא ולמשוך עוקבים חדשים היא על ידי חיפוש חשבונות אינסטגרם של המתחרים הקרובים ביותר שלכם ואינטראקציה עם הקהל שלהם. אנשים אלה כבר הראו רמה מסוימת של עניין במוצרים מהסוג שאתם מוכרים וניתן לזהות לקוחות פוטנציאלים פשוט על ידי מעקב אחר המתחרים שלכם.

אז איך בעצם גונבים את העוקבים של המתחרים? על ידי יצירת קשר איתם. תגובה, לייק, הודעה או כל רעיון אחר. ישנן מספר דרכים ליצור אינטראקציה עם משתמשי אינסטגרם, וככל שתשקיעו יותר עבודה, כך יצא לכם מזה יותר עוקבים ומעורבות חוזרת.

10. השתמשו בתיוגים גיאוגרפיים כדי להגביר את הגילוי המקומי:
מלבד האשטאגים, אתם יכולים גם להפוך את הפוסטים והסטוריז שלכם באינסטגרם לניתנים לגילוי על ידי תיוג המיקום שלכם- העיר שבה אתם נמצאים או המקום בו צולמו התמונה או הסרטון.
למיקומים יש לא רק עדכון אינסטגרם משלהם, אלא גם סטוריז משלהם, והאשטאגים שתוכלו לקשר אליהם כשאתם משתמשים במדבקת המיקום בסטוריז שלכם.
עסקים מקומיים יכולים להפיק את המיטב מתגיות מיקום על ידי פרסום קבוע בעדכונים אלה וגם מעורבות בפוסטים של לקוחות פוטנציאליים שנמצאים פיזית בסביבה.

11. השתמשו באינסטגרם לייב:
סרטונים בשידור חי הוא המפתח להפעלת אסטרטגיית שיווק מוצלחת בכל פלטפורמת המדיה החברתית. 
באינסטגרם, אתם יכולים להשתמש באינסטגרם בשידור חי (לייב) כדי להזרים סרטונים לעוקבים שלכם ולתקשר איתם בזמן אמת.
כאשר המותג שלכם מתחיל שידור חי, תופיע טבעת צהובה מסביב לתמונת הפרופיל שלכם. זה אומר לעוקבים שלכם שיש לכם סטוריז חי שהם יכולים עכשיו לבדוק. העוקבים מקבלים גם התראה כשאתם מתחילים שידור חי. לאחר שתסיימו את השידור החי שלכם, תוכל להעלות אותו לסטורי שלכם למשך 24 שעות.
על ידי שימוש בשירות קניית צפיות ללייב באינסטגרם אתם יכולים להגדיל את מספר הצופים בשידור חי ועל ידי כך למשוך צופים נוספים.


זהו. אם הגעתם עד לפה אז אתם באמת רציניים ורוצים להצליח!
קבלתם את הטיפים הכי שווים ומושקעים.
אז למה אתם מחכים? קדימה לעבודה.

 

שתף:
תגובות והערות: (0)
יש להזין שם
יש להזין הערה
Sidebar חשבון תפריט מועדפים