מה זה תרדס (Threads) ? הרשת החברתית החדשה

Threads היא אפליקציה חדשה של חברת האם של פייסבוק, אינסטגרם ו-WhatsApp (מטא ) הדומה מאד לטוויטר. ת'רדס מבוססת על עדכוני טקסט - אם כי משתמשים יכולים גם לפרסם תמונות וסרטונים - שבהם אנשים יכולים לנהל דיונים בזמן אמת בצורה המאפשרת תקשורת אינטימית ופרטית יותר בין חברים קרובים ועוקבים. Threads מספקת גם תכונות אוטומטיות כמו שיתוף סטטוס אוטומטי, שיתוף מיקום והתראות בזמן אמת למשתמשים כדי להישאר מחוברים עם המעגל הפנימי שלהם בצורה חלקה יותר.

"החזון של ת'רדס הוא ליצור אופציה למרחב ציבורי ידידותי לשיחה", אמר מנכ"ל Meta, מארק צוקרברג, בפוסט ההשקה של Threads . "אנחנו מקווים לקחת את מה שאינסטגרם עושה הכי טוב וליצור חוויה חדשה סביב תכנים, רעיונות ודיונים ועל כל מה שעולה לכם בראש."

אז מה זה ת'רדס?

Threads (שרשורים) היא אפליקציה חדשה של "מטא", חברת האם של פייסבוק, אינסטגרם ו-WhatsApp. הפלטפורמה נראית הרבה כמו טוויטר, שבה ניתן לשתף פוסטים מבוססי טקסט - אם כי משתמשים יכולים גם לפרסם תמונות וסרטונים - שבהם אנשים יכולים לנהל שיחות בזמן אמת.

קל להתחיל עם Threads: נרשמים באמצעות חשבון האינסטגרם הנוכחי שלכם. שם המשתמש והאימות שלכם באינסטגרם יעברו לאפליקציה החדשה עם אפשרות להתאים אישית את הפרופיל שלכם במיוחד עבור Threads.

כל מי שגילו מתחת ל-16 (או מתחת לגיל 18 במדינות מסוימות) ייכנס כברירת מחדל לפרופיל פרטי כאשר יצטרף ל-Threads. אתם יכולים לבחור לעקוב אחר אותם חשבונות שאתם עוקבים אחריהם באינסטגרם, ולמצוא עוד משתמשים המתענינים באותם נושאים כמוכם. תכונות הליבה של הנגישות הזמינות כיום באינסטגרם, כגון תמיכה בקוראי מסך ותיאורי תמונות שנוצרו על ידי בינה מלאכותית, מופעלות גם ב-Threads.

הפיד שלכם ב-Threads יכלול שרשורים שפורסמו על ידי אנשים שאתם עוקבים אחריהם, ותוכן מומלץ של יוצרים חדשים שעדיין לא גיליתם. אתם יכולים בקלות לשתף פוסט של Threads בסטורי שלכם באינסטגרם, או לשתף את הפוסט שלכם כקישור בכל פלטפורמה אחרת שתבחרו.

פוסטים יכולים להיות באורך של עד 500 תווים ולכלול קישורים, תמונות וסרטונים באורך של עד 5 דקות.

מה חדש בת'רדס?

בעידן הדיגיטלי של היום, המדיה החברתית הפכה לחלק בלתי נפרד מחיינו, ומחברת אותנו עם חברים, משפחה, והעולם הרחב. עם זאת, ככל שהרשתות החברתיות ממשיכות לצמוח, נוצרה דרישה לחוויה מקוונת פרטית ואינטימית יותר. Threads, הרחבה חדשה באינסטגרם, נותנת מענה לצורך זה על ידי מתן אפשרות למשתמשים לתקשר עם "החברים הקרובים" שלהם בצורה אקסקלוסיבית ובטוחה יותר.

אחד ההיבטים המרכזיים שמייחדים את Threads מהמדיה החברתית המסורתית הוא ההתמקדות בפרטיות. שלא כמו פלטפורמות אחרות שבהן פוסטים נגישים לכל העוקבים, Threads מאפשר למשתמשים ליצור רשימה נפרדת של חברים קרובים - קבוצה נבחרת של אנשים שהם סומכים עליהם ורוצים לשתף איתם את התוכן שלהם. תכונה בלעדית זו מבטיחה שלמשתמש יש יותר שליטה על מי שרואה את התוכן האישי שלו, ויוצרת תחושה חזקה יותר של אמון ואינטימיות בתוך הקהילה המקוונת.

כשזה מגיע לשיתוף תוכן, Threads מציע מגוון אפשרויות. משתמשים יכולים לשלוח תמונות וסרטונים באופן מיידי לחברים בודדים או לקבוצות, ולעודד שיחות ישירות ואישיות יותר. האינטגרציה החלקה עם אינסטגרם משמעותה שמשתמשים יכולים לגשת בקלות לספריית התמונות הקיימת שלהם ולשתף את הרגעים האהובים עליהם בכמה קליקים בלבד. Threads מספקת גם אפשרות לשלוח הודעות טקסט, המאפשרות תקשורת מהירה ונוחה בין חברים ועוקבים.

אחת האפשרויות הייחודיות של Threads היא אפשרות עדכוני הסטטוס האוטומטיים. למשתמשים יש אפשרות להפעיל  "סטטוס אוטומטי" המשתפת את הפעילות הנוכחית או המיקום שלהם עם החברים הקרובים שלהם. תכונה זו חוסכת למשתמשים את הטירחה של עדכון ידני של הסטטוס שלהם, ומספקת הצצה בזמן אמת לחיי היומיום שלהם. בין אם הם יוצאים לריצה, משתתפים בהופעה או פשוט נרגעים בבית, חברים קרובים יכולים להישאר מחוברים ומעודכנים במה שעוסקים יקיריהם, ללא צורך בהודעות חוזרות הלוך ושוב .

שיתוף מיקום הוא תכונה בולטת נוספת ב-Threads. משתמשים יכולים לבחור לשתף את המיקום שלהם בזמן אמת עם חברים קרובים, מה שמאפשר להם לתאם פגישות בקלות או להבטיח את שלומם של יקיריהם. תכונה זו לא רק נוחה יותר אלא גם מחזקת את הקשר בין חברים, מכיוון שהם יכולים להישאר מחוברים בקלות ולתמוך זה בזה בזמן אמת.

Threads גם מדגישה הודעות בזמן אמת. משתמשים יכולים לבחור לקבל הודעות "פוש" (הודעות מתפרצות) בכל פעם שהחברים הקרובים שלהם משתפים משהו חדש, מה שמבטיח שהם לעולם לא יפספסו עדכונים חשובים או רגעים בלתי נשכחים. מצב תקשורת "בזמן אמיתי" זה מוסיף אלמנט של ריגוש ומעורבות לחוויית הרשת החברתית, וגורם למשתמשים להרגיש מחוברים ומעורבים יותר עם מעגל החברים שלהם.

בנוסף, הממשק האינטואיטיבי והידידותי למשתמש של Threads הופך אותו לקל מאד לשימוש והתמצאות. האפליקציה מתהדרת בעיצוב מינימליסטי המאפשר למשתמשים להתמקד בתוכן ובחיבורים שלהם. הפריסה הנקייה והמחוות האינטואיטיביות הופכות אותה לחוויית משתמש חלקה ומהנה. בכמה קליקים בלבד, משתמשים יכולים לגשת לרשימת החברים הקרובים שלהם, לשתף תמונות או סרטונים, לשלוח הודעות או לעדכן את הסטטוס שלהם. ממשק המשתמש נותן חשיבות לפשטות ויעילות, ומבטיח שמשתמשים יכולים לנווט באפליקציה ללא מאמץ ולהשקיע זמן רב יותר בחיבור עם החברים הקרובים ביותר שלהם.

פרטיות ואבטחה הם שיקולים עיקריים בכל הנוגע לעיסוק בפלטפורמות מדיה חברתית, ו-Threads מתייחסת ברצינות לנושא זה. התכונה 'חברים קרובים' מבטיחה שתוכן ישותף רק עם קבוצה נבחרת של אנשים שאנחנו סומכים עליהם, משפרת את הפרטיות ומפחיתה את הסיכון לחדירה לא רצויה או שיתוף מידע רגיש. בנוסף, כל נתוני המשתמש והמידע מוגנים על ידי אמצעי האבטחה החזקים של אינסטגרם, מה שמבטיח סביבה מקוונת בטוחה ומאובטחת.

לסיכום, Threads מעצבת מחדש את תחום התקשורת האינטימית והפרטית. עם ההתמקדות בשיתוף בלעדי, עדכונים בזמן אמת חוויית משתמש נוחה, Threads מספקת למשתמשים חוויית מדיה חברתית ייחודית ומשופרת. היא נותנת למשתמשים את האפשרות להעמיק את הקשר שלהם עם עם חבריהם הקרובים ולשתף רגעים משמעותיים שלהם לקהל שהם סומכים עליו. Threads נותנת תחושה של אינטימיות ואותנטיות לעולם הרשתות החברתיות. אז, בין אם אתם מחפשים לחלוק את רגעי השיא של היום שלכם עם המעגל הפנימי שלכם, לתאם תוכניות עם קבוצת חברים, או פשוט להישאר מחוברים עם יקיריכם, Threads נותנת לכם מענה מאובטח ואינטימי לצרכים אלו.

האפשרות למשתמשים לפתח את רשימת החברים הקרובים שלהם ולשתף תוכן באופן בלעדי עם קבוצה נבחרת זו, יוצרת אמון, אותנטיות וקשרים משמעותיים. משתמשים יכולים להרגיש בנוח יותר לשתף רגעים אישיים, מחשבות וחוויות, בידיעה שרק מעגל החברים הקרוב ומהימן שלהם רואה אותם.

האפשרות של עדכוני הסטטוס האוטומטיים, שיתוף המיקום וההתראות בזמן אמת, משפרות את חווית המשתמש על ידי מתן עדכונים רלוונטים. משתמשים יכולים לשתף בקלות את מה שהם עושים או היכן הם נמצאים, מה שהופך את התיאום והתכנון עם חברים לנוח יותר. ההתראות בזמן אמת (פושים) מבטיחות שמשתמשים לעולם לא יחמיצו עדכונים חשובים מהחברים הקרובים שלהם, מה שמטפח תחושת מעורבות וחיבור.

בנוסף, ההשתלבות של Threads בפלטפורמת האינסטגרם הפופולרית יוצרת חוויה מוכרת וידידותית למשתמש. משתמשי אינסטגרם קיימים יכולים לעבור בקלות ל-Threads וליהנות מהתכונות הנוספות שלו מבלי ללמוד ממשק חדש או ליצור רשת חדשה לגמרי של חברים. אינטגרציה זו גם מרחיבה את החשיפה הפוטנציאלית של Threads, ומאפשרת למשתמשים להתחבר עם החברים הקרובים שלהם, תוך שהם נשארים חלק מקהילת אינסטגרם הרחבה יותר.

מה הלאה?

ת'רדס יצאה לאויר העולם ביותר מ-100 מדינות עבור iOS ואנדרואיד, ואנשים במדינות אלו יכולים להוריד את האפליקציה מ-Apple App Store ו-Google Play Store.

בנוסף לעבודה לקראת הפיכת שרשורים לתואמים לפרוטוקול ActivityPub, בקרוב יוספו מספר תכונות חדשות שיעזרו לכם להמשיך ולגלות שרשורים ויוצרים שמענינים אתכם, כולל המלצות משופרות בפיד ופונקציית חיפוש חזקה יותר שמקלה על מעקב אחר נושאים ומגמות בזמן אמת.

רוצים לחזק את הנוכחות שלכם ברשתות החברתיות, תנו לעצמכם בוסט על ידי קניית עוקבים לתרדס לפני המתחרים !

 

שתף:
תגובות והערות: (0)
יש להזין שם
יש להזין הערה
Sidebar חשבון תפריט מועדפים