מחשבון מעורבות באינסטגרם

בדקו בקלות ובמהירות את המעורבות שלכם או של כל משפיען או מותג באינסטגרם
הזינו שם משתמש כלשהוא באינסטגרם, למשל: noakirel ולחצו על בדיקה:
יש למלא שם משתמש באינסטגרם
מתקדמים באינסטגרם!
1000 עוקבים ב 25 שקלים
לרכישת עוקבים באינסטגרם
קניית עוקבים באינסטגרם

כלים נוספים בחינם:

ניהול חשבון אינסטגרם של בית עסק, מותג או של משפיען רשת אינה משימה קלה ופשוטה. אנו נדרשים לשמור על מעורבות של עוקבים בצורה עקבית ולוודא שמידת המעורבות נשארת גבוהה לאורך זמן. אנו נדרשים לדאוג לפיתוח רעיונות וגישות חדשות כדי לשמור על שיעור מעורבות גבוה גם כשמספר העוקבים הולך וגדל. המעורבות הפכה משמעותית יותר מאי פעם בגלל שינויים שהוכנסו לאחרונה לאלגוריתם האינסטגרם.

חישוב שיעור המעורבות בחשבון האינסטגרם שלכם נותן תובנות חשובות לגבי הפעילות והצמיחה של החשבון. וזו הסיבה שפיתחנו את מחשבון שיעור המעורבות באינסטגרם. עם זאת, לפני שנסביר מה זה עושה, בואו נדבר שיעור המעורבות בעצם ומדוע הוא כל כך חשוב.

מהו שיעור המעורבות באינסטגרם? במילים פשוטות, שיעור מעורבות (ER) מחושב על ידי קביעת מהו המספר המדויק של עוקבים מסה"כ העוקבים שלך באינסטגרם שמעורבים ופעילים בתוכן של החשבון על בסיס קבוע. מחשבון שיעור המעורבות שלנו הוא כלי פשוט ושקוף למדי, המבוסס על נוסחה פשוטה, אך יעילה.

מהו שיעור מעורבות טוב באינסטגרם?

שיעור המעורבות הממוצע באינסטגרם ביחס למספר העוקבים
  • 2000 ומטה 10.70%
  • 2k - 5k 6%
  • 5k - 10k 4.90%
  • 10k - 25k 3.60%
  • 25k - 50k 3.10%
  • 50k - 75k 2.60%
  • 75k - 100k 2.50%
  • 100k - 150k 2.50%
  • 150k - 250k 2.40%
  • 250k - 500k 2.90%
  • 500k - 1M 2.30%
  • 1M+ 1.50%

שככל שכמות העוקבים תהיה גבוהה יותר, כך יש יותר סיכוי לירידה ב-ER. זו הסיבה שתמיד חשוב לייצר תוכן איכותי בחשבון האינסטגרם שלך.

די ברור שזה קשה לבנות מותג באינסטגרם - השוק מוצף בטונות של הצעות נהדרות, מבצעים ובעיקר תוכן. אז להתחיל ו לקנות עוקבים באינסטגרם זו טקטיקה טובה, כי זה נותן דחיפה חשובה , אבל צריך לתמוך בדחיפה הזו עם זרימה מתמדת של תוכן באיכות גבוהה. אסור גם לשכוח לשמור על האיזון במידת המעורבות, על ידי קניית לייקים לפוסטים כדי לשמור על יחס עוקבים ולייקים נכון ובכך לשמור או אפילו להגדיל את שיעור המעורבות בחשבון.

למה חשוב שיהיה שיעור המעורבות טוב? כפי שציינו לעיל, שינויים רבים נעשו באלגוריתם של אינסטגרם, דבר שמשפיע על איך ניראים הפידים שלכם באינסטגרם. בעבר, משתמשים ראו פוסטים בסדר כרונולוגי כאשר גללו בעמוד האינסטגרם שלהם. בשנת 2019 הכל השתנה. אינסטגרם היא זו שמחליטה אלו מהפוסטים יוצגו ראשונים בפיד של המשתמשים וזאת בהתאם למידת המעורבות. לפיכך, שיעור המעורבות הפך חשוב מאוד עם השינויים הללו. במילים אחרות, פוסט עם שיעור מעורבות גבוה יותר נחשב בעיני אינסטגרם לתוכן טוב יותר. זוהי דרך לוודא שמשתמשים יקבלו תחילה תוכן איכותי ויראו אותו למשך זמן ארוך יותר מאשר פוסטים אחרים. מסיבה זו אחת המטרות הכי חשובות באינסטגרם זה להשיג יותר לייקים ותגובות באינסטגרם על הפוסטים שלכם.

Sidebar חשבון תפריט מועדפים