איך לפרסם אתר בחינם

האם ידעתם שאתם יכולים לפרסם את עצמכם ואת העסק שלכם בקלות ובחינם וליצור קידום אורגני במנועי החיפוש. אחד מהשלבים בקידום עסק הוא לפרסם אותו איפה שניתן, כך שקהל הלקוחות והגולשים ימצא אתכם ובקלות. יש מספר רשתות חברתיות ואתרים שווים שבהם כדאי לפרסם. איך ואיפה מוצאים אתרים שווים כדי לפרסם בחינם? בגלל שאנחנו אוהבים קיצורי דרך להצלחה, אספנו עבורכם אתרים בהם תוכלו לפרסם בחינם את העסק שלכם. צריך רק להירשם.

לא תמיד צריך לשלם כסף כדי לפרסם את העסק שלכם או המותג שלכם. יש מספר רשתות חברתיות ואתרים שווים שבהם כדאי לפרסם את המותג שלכם. אספנו עבורכם אתרים בהם תוכלו לפרסם בחינם את העסק שלכם. גם אם אתם כבר מפרסמי "אול אין חינם" כדאי שתקראו אולי תמצאו גם רעיונות חדשים שלא חשבתם עליהם.

למה כדאי לפרסם באתרי החינם שאנחנו מציעים?
כדאי לפרסם כי בכל מקום שבו העסק שלכם מתגלגל ב-WWW זה עוד פרסום בשבילכם. "שלח לחמיך" כמו שאומרים. אין מה להתלבט.

איך זה עובד?
כמו בכל דבר, בהשקעה ועשייה. אתם צריכים לעבור אתר אתר ברשימה ולרשום את העסק שלכם שם.
אתם יכולים כבר להכין מראש את המלל, כך שלא תצטרכו לכתוב את תיאור העסק כל פעם מחדש, תמונה טובה או לוגו ועוד. כדי לדעת אך לעשות זאת בצורה מיטבית הוספנו ליד חלק מהאתרים לינקים למאמר שיעזור לכם לשדרג את הדף העסקי שלכם ברשתות החברתיות. הבלוגים שלנו מלאי עצות על פרסום עצמי עם קיצורי דרך להצלחה. ההרשמה לאתרים היא רק אחד השלבים בקידום העסק שלכם. כמובן שהפעילות באתרים עצמם הוא השלב השני להצלחה. 

רשתות חברתיות שחובה להירשם אליהם:

שאלה: ואם אני כבר בחלק מהרשתות החברתיות הללו, זה לא מספיק? 
לא. יש לכם אפשרות לפרסם את עצמכם בחינם ולמנף את העסק שלכם ואת עצמכם, אז למה לא להרשם?
אם יש רשת חברתית או אתר שאתם ממש לא סובלים או ממש לא מתחשק לכם אז כאן יש לכם הנחה. אבל זהו. 

* פייסבוק -  לבלוג: למה צריך לקנות לייקים לדף עסקי בפייסבוק.

* טוויטר -  לבלוג: מה זה קניית עוקבים? לטוויטר ובכלל.

* אינסטגרם –   לבלוג: איך לבנות פרופיל איכותי באינסטגרם.

* פרלר -  לבלוג: למה כדאי להכיר את הרשת החברתית פרלר?

* פינטרס -  רשת להעלאת תמונות מומלצת שגוגל אוהב.

* טיקטוק -  לבלוג: מה לעשות ומה ולא לעשות בטיקטוק.

* יוטיוב -  לבלוג: איך להשיג הצלחה ביוטיוב ב-2023.

אתרים המאפשרים פרסום חינם :

* עסקים עושים עסקים - "ארגון העסקים הגדול בישראל - קבוצות נטוורקינג , עמוד פרופיל אישי וקהילות מקצועיות תומכות הן רק חלק מהכלים שיש לנו להציע להצלחה שלכם"
אנו ממליצים על אתר זה כיוון שבניגוד למה שקורה היום שהכל WWW,  יש לאתר זיקה ישירה לעולם האמיתי. יש בו גם מפגשי נטוורקינג, בעולם האמיתי, שיוצרים שיתופי פעולה. בעיקר לפי אזורים. אתם נפגשים עם בעלי עסקים יוצרים קשרים ואולי גם סוגרים עסקאות. גם קשרים עסקיים וגם פרגון הדדי, כמו כתיבת תגובות חיוביות אחד לשני בתום עסקה וכדומה. בעיקר מדובר בעסקים קטנים אבל שווה להירשם ולהיות פעיל באתר.

* גוגל מפס - אפליקציה לעסקים מבוסס על מיקום. מי שיש חנות פיזית חובה להירשם. לאחרונה נהיתה תופעה של עסקים וירטואלים, כלומר לא חנות אמיתית שיש בה כתובת וניתן לבקר בה, שמפרסמים את עצמם, נותנים כתובת  ומשם ממשיכים. כמובן אל תשכחו לציין שאין קבלת קהל. והפניות רק בוואטסאפ או בצור קשר.
למרות שאין מיקום לעסק. אבל זאת אפשרות שחשוב שתדעו עליה כי למה שתישארו מאחור?
נוכחנו לדעת כי זה אפשרי ויוצר קידום במנוע החיפוש, שזה מאוד חשוב גם אם מצד שני אין פה אתיקה, כי אין מיקום אמיתי לחנות. ראינו כי גוגל מפס משאירה את העסקים הללו למרות שאין להם שעות קבלה או כל דבר ראלי לחנות בעולם האמיתי, אז למה לא לקדם את העסק שלכם גם כך? אנחנו רק מספרים - אתם תחליטו.

* איזי- כל מה שמסביבך - כמו גוגל מפס אבל רק ישראלי אם יש לכם עסק פיזי חובה לפרסם אם לא, לשיקולכם. 

B *144 בחינם - מי שנולד בשנות ה80 מכיר את 144- הייתם מתקשרים מטלפון קווי ומבקשים טלפון של עסק במקום לחפש אותו בספר הטלפונים.  בקיצור, המספר 144 , למי שלא מכיר, הוא שם דבר. הרשמו לאתר ופרסמו את העסק שלכם. כל מה שמופיע במאגר הינו טוב למנועי החיפוש.

* גוגל עסקים - "פרופיל עסקי איכותי יעזור לכם לעניין לקוחות אפשר להעלות תמונות ולפרסם מבצעים כדי להראות מה מיוחד בעסק שלכם ולתת ללקוחות סיבות לבחור בו בכל פעם מחדש". כל אתר של גוגל תמיד זה טוב נקודה.

* בית משותף - מדריך בעלי במקצוע. "פירסום בחינם הכולל סיווג אחד + דף ייחודי קצר עם תיאור העסק, שורה רגילה בתוצאות החיפוש".

* אינדקס מקומי - חפשו את האינדקס המקומי של איזור העסק שלכם והרשמו אליו. לרוב הרישום יהיה בחינם. התרשמו מהאתר ותחליטו אם כדאי להשקיע בו רישום. כיוון שהאינדקס הוא מקומי לא הבאנו לינק. אבל תכתבו במנוע החיפוש:  לדוגמא: אינדקס רעננה, או אינדקס מקומי רעננה. לא בכל מקום יש אינדקסים שווים אבל שווה לבדוק.

עד כאן להפעם, אז למה אתם מחכים? קדימה לעבודה!

שתף:
תגובות והערות: (0)
יש להזין שם
יש להזין הערה
Sidebar חשבון תפריט מועדפים