איך לבנות פרופיל אינסטגרם איכותי

בואו לגלות את כל הטיפים והטריקים ליצירת פרופיל אינסטגרם מושלם שיעצים את הנוכחות שלכם ברשת וימשוך עוקבים חדשים! תוכלו ללמוד איך לבחור את התמונה הפרופיל הנכונה, איך לכתוב ביו , ואילו השיטות הכי יעילות לניהול פיד אינסטגרם אסתטי. עקבו אחר המדריך המלא שלנו ושפרו את ההשפעה הדיגיטלית שלכם עוד היום!

אי אפשר לפתוח חשבון אינסטגרם בלי למלא פרטים אישיים. כולם ממלאים את הפרטים הנדרשים לפרופיל האינסטגרם שלהם, אבל לא כולם נותנים את הדעת למשקל הרב של הנתונים הללו בעולם מנועי החיפוש. למילוי הפרטים בפרופיל האינסטגרם יש כוח אמיתי במנועי החיפוש ואצל הגולשים ברשת חברתית זו.

אנו מביאים בפניכם, מספר הצעות, פשוטות לביצוע, אשר ישדרגו את פרופיל האינסטגרם שלכם קלות. אנו נתמקד בבלוג קצר זה על הגדרת פרופיל האינסטגרם המושלם ועוד המון טיפים, אז שווה לקרוא.

1.קידום אתרים משמעותי בקלי קלות

קדום בדקו את השדה "קישור לאתר שלכם " ( Website) . זהו המקום בו מכניסים את כתובת האתר שלכם שואנשים יוכלו להגיע אליו דרך הפרופיל שלכם בין אם הוא אישי או עסקי.

חובה להכניס קישור. אתם יכולים להוסיף קישור לאתר שלכם, לבלוג שלכם וכדומה. בסופו של דבר קישור זה יתגלה כאפקטיבי מאוד ודרכו גם תוכלו לראות עד כמה העמוד שלכם מענין וגורם לאנשים ללחוץ על עמוד האתר שלכם, כדי לקבל עליכם או על העסק עוד פרטים. יש כל כך הרבה אנשים שלא כוללים קישור ואנחנו לא מבינים למה. כל כך פשוט וכל כך חשוב.

אז אם אין לכם קישור בעמודת קישור לאתר, הוסיפו אותו בהקדם. קשה? לא וכבר התקדמתם מאוד.

אם משתמשים בו נכון, הקישור יכול לעזור לעודד מעורבות, נאמנות, מכירות. הוא יכול אפילו לעזור להביא תנועה לפוסט חדש בבלוג שהרגע פרסמתם. אז ודאו שאתם משתמשים בקישור כי אם אתם לא, זה בדיוק כמו לא להשתמש בנדל"ן שאינסטגרם נותנת לכם שיביא דרכו תנועה ומכירות.

2. קידום משמעותי על ידי דפי נחיתה

המטרה שלכם בסופו של דבר היא למכור. אתם מפרסמים פוסטים ותוכן כדי שבסופו של דבר יהיו מכירות, השגת תשומת הלב של גולשים והנעתם לפעולה.

יש מספר אפשרויות להשיג גולשים. אפשרות שרבים משתמשים בה, אולי גם אתם, הם דפי נחיתה. או כמו שאנחנו קוראים להם טפסי לכידה. אתם בטח חושבים שעכשיו אתם צריכים ללכת... וליצור... ולשלם על הדף הזה שיקפוץ ללקוח כאשר לוחץ על הלינק ואז הלקוח ימלא את הפרטים ואתם תחזרו אליו. אז לא.

אבל, אם יש לכם דף נחיתה, אתם כמובן יכולים להשתמש בו ולשים את הלינק שלו בקישור לאתר. אנחנו מציעים פתרון נוסף למי שאין דף נחיתה ורוצה לקדם מוצר. את הקישור לאתר ניתן לשנות תמיד. מתי שרוצים. אין על כך הגבלה.

אז איך זה עובד? אתם מסתכלים על כל מה שבניתם עד כה בדף. הסיפורים, השירים, הפוסטים, הסרטונים ורואים מה הכי הצליח לכם. איזה פוסט שלכם הגולשים הכי אהבו וגם הביא הכי הרבה כניסות ואותו אתם מקשרים לדף הבית. עם הזמן, אתם יכולים לשנות את הקישור ולהחליפו למשהו אחר.

3. אנשים רוצים לדעת עליכם או על העסק שלכם

חשוב שיהיה ברור לגולשים מי אתם, לכן כדאי למלא את שדה ביו (BIO(,  שם אתם יכולים לספר על העסק או עליכם. הגולשים רוצים להבין של מי הדף האישי או מה העסק, כמה זמן הוא קיים ועוד. לכן אתם תפרטו קצת עליכם או על העסק באופן אינטליגנטי.

בלי פתגמים כאילו באתם לסגור איזה פינה וללכת או לכתוב משהו לא מרשים שנכתב בהנף יד.  הרי גם "אי-אפשר ליהנות מבטלה ביסודיות, אלא אם כן יש הרבה עבודה לעשות".  ג'רום ק. ג'רום  

אם יש לכם ביוגרפיה טובה ומעניינת זה הזמן לפרט אותה, מה המותג שלכם מיצג, החזון שלכם, כמה מהתחביבים שלכם או מהעסקים שלכם וזו דרך קלה לגרום לאנשים להתעניין במוצר שלכם ו/או בכם וגם לגרום להם להכיר אתכם או את החברה שלכם יותר. אם עוררתם ענין, סביר שרבים יכנסו גם ללינק שלכם בקישור לאתר שהוא ממש לידו בדף. תחשבו על הגולשים שנכנסים לדף שלכם – אסור לפספס אותם כבר בכניסה.
ניתן להשתמש בכלי שלנו כתיבת ביו בחינם כדי להשיג תוצאות טובות.

4. האשטאגים הם אמצעי קידום איכותי ויעיל

האשטאגים (#) גם הם מאוד חשובים. אתם לא רוצים להשתמש רק ב האשטאגים פופולרים שכולם מחפשים כי הרבה אנשים מתחרים על ההאשטאגים האלה. כדאי גם להשתמש באלה שהם מאוד רלוונטיים לקהילה שלכם.

איך תדעו באיזה האשטאג להשתמש? כאן אתם יכולים להשתמש בכלים כמו Ubersuggest ולגלות מהם ההאשטאגים הפופולרים עבורכם. מומלץ מאוד להוסיף תמיד האשטגים.

כשאתם מוסיפים האשטאגים אתם יכולים לכלול עד שלושים בפוסט רגיל ועד עשר בסיפור. אם תנסו להשתמש ביותר מזה, הדבר יפגע ביעלות של הסיפור שלכם או הפוסט. אתם גם יכולים להוסיף האשטאגים בתגובות שתכתבו. כך תוכלו לקבל יותר חשיפה. פשוט מאוד להשתמש באשטאג באינסטגרם ומהר מאוד תגלו שזה יעזור להגביר את המעורבות של הגולשים בדף שלכם אשר יחזקו את המותג שלכם.

5. שתפו בחוויות שלכם ממוצרים שאתם מוכרים

דבר אחד שכדאי לדעת באינסטגרם, וזה שהמקור המועדף עלינו להניע לתגובות של גולשים הוא הסיפורים. סוג של ריאליטי. אלו רגעים קצרים בחייכם שאתם משתפים עם אנשים. והסיפורים האלה יכולים להיות סרטונים או תמונות. זה פשוט מה שקורה באותו הרגע. זה לא חייב להיות מבוים. זה לא חייב להיות מושלם. זה פשוט אמיתי.

לא חייבים כמה מצלמות מטורפות. אתם יכולים פשוט לצלם תמונה ולהשתמש בה. זו דרך מצוינת להגיע למעורבות וחשיפה עבור התוכן שלכם. כמובן, אם אתם מוכרים משהו, אתם יכול להגיד לאנשים להחליק למעלה בסיפור שלכם, וזה יוביל אותם לאתר שלכם.  סה"כ פשוט מאוד.

מעל 500 מיליון אנשים משתמשים מדי יום באינסטגרם כי אנשים רוצים לראות מה קורה בחיים של אנשים אחרים. זו דרך ליצור אינטראקציה עם אנשים אחרים, עוקבים ולקוחות פוטנציאלים אחרים.

5. ליצור הדגשי סיפור ולסווג אותם

ליצור סיפורים שונים עם קשר ביניהם. כדוגמא: הצגתם מוצר חדש? הראו את המוצר בעטיפה. פתחתם את המוצר? הראו סרטון בו אתם מסבירים על המוצר החדש, לאחר שבוע מהשימוש, סרטון על התרשמות לאחר תקופה. לאחר מכון סווגו אותם תחת אותה כותרת. צרו סיפור שמגניב ומענין לעקוב אחריו.

כמו כן, חשוב מאוד לציין לגולשים שכאשר הם מחליקים למעלה הם מגיעים לאתר שלכם. אם הרעיון מוצא חן בעיניכם ואתם מתכוונים ליצור סיפורים, שקלו להשקיע זמן בתכנון ואסטרטגיית איך אתם הולכים להשתמש בהם. בין אם זה להניע מכירות למשהו או לגרום לאנשים להחליק למעלה, או שזה רק בשביל שאנשים יראו משהו ספציפי שאתם חושבים שהם באמת יאהבו. וכפי שציינו, אתם יכולים לסווג אותם.

זה מה שבאמת מניע המון מעורבות. כך אנשים יכולים לראות אותם ללא הרף, ואנחנו מאוד ממליצים לכם לסווג אותם כי זה מוביל תנועה נוספת, במיוחד אם אתם גורמים לאנשים להחליק למעלה. אז ודאו שהדגשים שלכם בולטים.

8. קריאה לפעולה

אחד הדברים שהכי כדאי לעשות בסופו של כל פוסט הוא קריאה לפעולה. סיימו כל פוסט בנוסח: "ספרו לי מה אתם חושבים בתגובה למטה",  "השאירו תגובה כדי ליידע אותי"  או, "תייגו חבר שצריך לשמוע את זה".

הדברים הקטנים האלה יעזרו לכם לקבל יותר ועוד אינטראקציה של מעורבות, מה שיעזור לפוסט להפוך לוויראלי. ואם אתם רוצה מעורבות נוספת, שקלו ליצור ערכות נושא של תוכן. רבים באינסטגרם עושים את הטעות של יותר מדי נושאים בדף שלהם. אתם לא רוצה שיהיו יותר מדי נושאים. אתם רק רוצים שיהיה לכם נושא אחד. כמו, שלמשל, הנושא שלנו הוא כל מה שקשור לקידום ושיווק ברשתות החברתיות. אם יש לך יותר מדי נושאים, הדף שלך בסופו של דבר נראה כמו בלגן, וקשה לאנשים לעקוב אחריו.

9. שתפו חוויות מהחיים האישיים שלכם

אם אתם מותג אישי, מדי פעם, להכניס תמונות אישיות. כי הרבה אנשים משתמשים באינסטגרם כדי להתחבר אליכם, אז שיתוף בסיפורים יעזור. כשאתם יוצרים ערכת נושא, אתם רוצה להקדיש מחשבה לקומפוזיציה, פלטת הצבעים, גופנים, מסננים, בעלי מבנה, שדברים יהיו אסתטיים יעזור לך להשיג יותר עוקבים גם כן.

כדאי ליצור סיפור אישי עם המשכיות. לדוגמא: אימצתם כלב? הראו את תהליך האימוץ. הלכתם לטייל עימו בפארק, הראו סרטון, עשיתם לו יום הולדת, סרטון. לאחר מכון סווגו אותם תחת אותה כותרת. צרו סיפור שהוא גם מגניב ומעניין לעקוב אחריו ובמקרה עם אימוץ כלב גם מעורר השראה ודוגמא טובה.

7. מעקב אחרי התקדמות הדף שלכם

כדי לבדוק את ההצלחה שלכם ואת ההתקדמות של הדף כדאי להרשם לגוגל אנליטיקס. ההצלחה שלכם נמדדת גם על פי מספר העוקבים ולייקים. אם אין לכם מספיק עוקבים או לייקים כרגע, כדאי לקנות עוקבים. קניית העוקבים תעלה את ערך הדף שלכם בעיני הגולשים ובעיני מערכת האינסטגרם ותעזור לקידומו מול המתחרים. כמו כן יש לנו גם בלוג בנושא שכדאי לקרוא בנושא - לחצו כאן.

10. צרו יומן תוכן

אם המשפיענים שאתם מעריצים נראים לכם ספונטניים. סביר להניח שהם לא. גם אתם צריכים ליצור לוח זמנים ניהולי, שיש בו מקום לכתוב תוכן, שמטרתו תכנון פוסטים וכדומה. שמירת מעקב על מה העלתם ומה אתם מתכננים להעלות ומתי. יומן תוכן הוא דרך מצוינת לארגן את כל התוכן שלכם. כך אתם יודעים מתי אתם רוצה לפרסם ומה. זה לא ברגע האחרון. זה יותר אסטרטגי ועם יותר מחשבה. כך אתם יכולים להשיג את התוצאות שאתם מחפשים.

קבלתם המון טיפים קלים ליישום על לבניית עמוד אינסטגרם איכותי. הדרכה שקל וכדאי ליישם, המון טיפים שהמתחרים שלכם לא יודעים ואתם כן או אולי הם כבר יודעים ואתם גיליתם רק עכשיו אז יש להשלים פערים כדי להצליח.

טיפול באתר והעלאת תוכן הוא גם יצירתי וכייפי אבל גם כרוך בהשקעה, מחשבה, התמדה ותכנון, האם הטיפים שלנו ישתלמו בסוף? כן. אז קדימה לעבודה.

שתף:
תגובות והערות: (0)
יש להזין שם
יש להזין הערה
Sidebar חשבון תפריט מועדפים