מה זה קניית עוקבים?

קניית עוקבים לרשתות החברתיות הוא מעשה של קידום עסקי או עצמי. ככל שלחשבון שלכם יש יותר עוקבים, כלומר יותר אנשים שנרשמו לעקוב אחרי החשבון שלכם, החשבון מרשים יותר ומראה על הצלחה בעיני גולשים אחרים ובכך מושך יותר גולשים טבעיים שירצו לדעת מי הוא אותו מצליחן.

קניית עוקבים הוא קידום לגיטימי בדיוק כמו לבקש מחברים לכתוב לכם תגובות חיוביות או לעשות לכם לייקים. רק שכאן לא צריך טובות מאף אחד וגם לא צריך תקציב גדול כי השירותים שלנו גם זולים וגם טובים.

קניית עוקבים היא היכולת הראשונית ליצור קהל עוקבים וקבלת לייקים רבים בקלות יחסית ובזול ובכך להתחיל לעורר ענין ברשת. ממש כמו התקהלות של אנשים שכולם מצטרפים ורוצים לראות על מה ההתקהלות. 

יש לכם עסק ואתם רוצים לשווק מוצר חדש ורוצים לייקים באינסטגרם כדי לקדם את המוצר ולהריץ אותו קדימה? אין בעיה. מאות גולשים יעשו לכם לייק ובזול ועל ידי כך ימשכו את הגולשים והעוקבים האורגניים.

כיום, כיוון שהכל דיגיטאלי, גוגל ושאר הרשתות סופרת את מספר הלייקים, מספר הכניסות מספר ההשמעות ולפי זה הרשת הדיגיטאלית וגם הרשת האנושית נותנים ערך לתוכן וגם מדרגת אותו בהתאם.

מי הם העוקבים? העוקבים, מה שאנשים קוראים להם בוטים, אלו ברובם אנשים אמיתיים, המאפשרים להשתמש בחשבון שלהם לתגובות, ללייקים, להצטרף כעוקבים וכדומה – כתוצאה מכך גוגל לא מזהה, לרוב, כי מדובר בקניית עוקבים.

קניית עוקבים האם זה טוב או רע? קניית עוקבים זה טוב. כיוון שזאת דרך קידום לגיטימית של עסק הרוצה שהעסק יראה יותר מרשים על ידי העלאת מספר העוקבים מהמספר שיש לו. 

קניית עוקבים היא דרך להתקדם מהר יותר ברשתות החברתיות,  אך לא באה במקום העלאת פוסטים איכותיים, היא לא באה במקום התמדה, היא לא באה שיווק מוצרים נהדרים, היא אינה תחליף לשירות לקוחות מעולה או כל רעיון אחר הקשור בפסיביות. היר רק מקצרת הדרך לאלו המוכנים לצעוד.

הרשת היא דינמית, מתחדשת ומהירה. מי שיש לו זמן וסבלנות לחכות עד שהכל יקרה לו באופן אורגני וטבעי, אז סבבה. קניית עוקבים אינה בשבילו.

תהליך קניית העוקבים נולד כתוצאה מהצורך  בקידום עיסקי ועצמי בזמן קצר.

האם העוקבים נשארים לנצח? כן. אבל, יכולה להיות עזיבה של עד 5% במהלך הזמן והשנים אבל זהו תהליך טבעי, שקורה גם עם עוקבים אורגניים.

קניית עוקבים הוא תהליך עסקי חכם וזול שיקדם אתכם ברשתות החברתיות וזאת במקביל לעשייה שלכם. אז קדימה לעבודה.

(Image credit: Kate Greenaway/duncan1890/Getty Images)

שתף:
תגובות והערות: (0)
יש להזין שם
יש להזין הערה
Sidebar חשבון תפריט מועדפים