המדריך המלא לקניית לייקים לעמוד עסקי בפייסבוק ב-2024

האם כדאי לקנות לייקים לעמוד העסקי שלכם בפייסבוק? אנו נספק את כל המידע הנחוץ לקבלת החלטה מושכלת: מזיהוי אפשרויות וחבילות רכישה, דרך ניתוח הסיכונים והיתרונות, ועד לאסטרטגיות אלטרנטיביות להגדלת ההשפעה של עמוד הפייסבוק שלכם. גלו האם קניית לייקים יכולה לתרום לגדילת המודעות למותג שלכם ולמה חשוב להימנע מ"רכישה שחורה" שעלולה לגרום יותר נזק מתועלת. קראו כיצד לקדם את העסק שלכם בעולם הדיגיטלי בצורה הנכונה.

נכון לכתיבת שוורת אלו, כל בעל עסק מבין שכדי שהעסק שלו יצליח, עליו לייצר נוכחות מרשימה בלפחות 3-4 מהרשתות החברתיות המובילות ( מושג בקידום אתרים שנקרא Social Fortress ). עסק שלא נוכח ברשתות החברתיות עלול להיתפס כלא רציני, מיושן, לא שירותי ואפילו לא ידידותי. תחזוקה שוטפת של עמוד פייסבוק, חשבון אינסטגרם, חשבון טיקטוק ואף ערוץ יוטיוב תיתן לללקוחות פוטנציאליים תחושה שהגיעו לעסק רציני שמכבד את עצמו. כמו כן, אם לעסק יש גם אתר אינטרנט פעיל, כל חשבון כזה ברשתות החברתיות המכיל קישור לאתר האינטרנט של העסק, בעצם משמש כקישור עוצמתי לאתר העסק ומשפר את הדירוג של האתר בגוגל.

כשמדובר על העמוד העסקי שלכם בפייסבוק (Facebook Business Page), עליו להיראות טוב בכדי למשוך את תשומת הלב של לקוחות פוטנציאליים. עמוד ריק ודל מתוכן עלול לעשות רשום לא טוב ואולי אפילו לשדר שהעסק סגור. עמוד שמכיל תוכן, לייקים ועוקבים ישדר עסק חי, בועט ופעיל שלוקח ברצינות את התחום שהוא עוסק בו. בין אם זה עסק הנותן שירותים או מוכר מוצרים, ישנה חשיבות רבה לאיך שהעמוד העסקי נראה. אין הנחות בענין זה, ואפילו אי מילוי פרטים הכי פשוטים כגון שעות פתיחה, כתובת, טלפון וקישור לאתר העסק באינטרנט, עלול לגרום ללקוח המזדמן להמשיך הלאה.

לאחר שהבנו את החשיבות של ניהול דף עסקי בפייסבוק, נעבור בקצרה על 7 השלבים לפתיחת העמוד :

  1. צרו חשבון פייסבוק אישי.
  2. הזינו את המידע הבסיסי.
  3. השלימו את פרטי הדף העסקי בפייסבוק.
  4. הוסיפו תמונות פרופיל ושער. 
  5. הוסיפו כפתור פעולה.
  6. בצעו אופטימיזציה של דף הפייסבוק שלכם.
  7. צרו לפחות פוסט אחד פוסט.

עכשיו כשיש בידינו דף עסקי בפייסבוק חדש ודנדש עם כל הפרטים של בית העסק: לוגו, כתובת, טלפון, אימייל ליצירת קשר וכדומה, נשים לב שחסר משהו ! בראש העמוד מוצג מונה הלייקים והעוקבים של הדף. מספר זה לא רק שיש לו חשיבות מבחינת ניראות לכל מי שמגיע לדף, אלא גם יש לו חשיבות מבחינת האלגוריתם של פייסבוק. ככל שמספר הלייקים גבוה יותר, כך פייסבוק תתייחס אליו ביותר כובד ראש. עד כדי כך שהיא תיתן לדף עם אותם כותרות, אותם מילות מפתח ובאותו תחום עיסוק, דירוג יותר גבוה מאשר דפים אחרים בהתחשב במספר הלייקים והעוקבים שלו. האם זאת אומרת שהכח הוא במספרים ? סביר להניח שהאלגוריתם של פייסבוק אינו תמים, וגם לוקח בחשבון את הותק של הדף, כמה פוסטים יש בו, כמה לייקים יש לפוסטים וכמה תגובות יש לו. בגדול, ככל שמידת המעורבות הניתפסת בעיני האלגוריתם גדולה יותר, כך הוא יתחייס אל הדף יותר ברצינות.

ישנם שיטות רבות של יצירת מעורבות בדפי פייסבוק וקבוצות פייסבוק, מעורבות אמיתית ואף מלאכותית. כשמדובר בדף פייסבוק ותיק עם קהל עוקבים מבוסס, סביר להניח שכל פוסט שיעלה יקבל די מהר מספר לייקים ותגובות.

אבל מה קורה בדפים חדשים עם 0 לייקים ועוקבים או כאלו עם מספר קטן של עוקבים ? מה עושים כאשר הלייקים אינם מגיעים תוך כדי פעילות רגילה? האם קניית לייקים היא הפתרון ?

בואו נתחיל בלהבין על מה מדובר: קניית לייקים היא שיטה שבאמצעותה ניתן לרכוש לייקים ועוקבים עבור העמוד העסקי שלכם בפייסבוק. ישנם חברות רבות המציעות שירותי קידום וניפוח של עמודי פייסבוק באמצעות שיטות כאלו או אחרות, אבל השאלה היא אם כדאי לנצל את האפשרות זו.

ברור שאסור להישאר במצב של 0 לייקים ועוקבים בעמוד ולכן כאן נכניס לתמונה את שירות קניית לייקים לדף עסקי פייסבוק. שירות זה נועד להציל את הדף מלהיראות נטוש אפילו ליום אחד. רכישה מהירה של לייקים לעמוד העסקי תייצר ניראות ואמינות. שלא כמו באינסטגרם וטיקטוק, אף אחד מלבד בעל העמוד אינו רואה מי עשה לייק לדף. זאת מדיניות של פייסבוק שנועדה למנוע מבעלי עסקים "לגנוב" לקחות מהמתחרים שלהם בפייסבוק.

עבור דף מתחיל, תלוי בעיסוק שלו, מומלץ להצטייד בכמה מאות עוקבים. הכל בהתאם לגודל בית העסק ותחום עיסוקו. חשוב לא להגזים בכמויות. עבור עסק מקומי רצוי לא להפריז.

דפים מתקדמים יותר, יכולים לשפר את הדירוג שלהם בחיפוש בפייסבוק על ידי רכישה של כמויות גדולות יותר של לייקים, אלפים ואף עשרות אלפים. האלגוריתם של פייסבוק מזהה עמודים כאלו ונוטה לקדם אותם ולהפיצם לעוד משתמשים.

חשוב להבין כי כל מטרתה של פייסבוק היא להבטיח לכל משתמשיה פרסומים איכותיים ומותאמים ככל הניתן לתחומי העניין שלהם. אם מנועי פייסבוק מזהים דף הכולל לייקים רבים, הוא מניח שלא סתם אנשים רבים בחרו לעשות לו לייק, האלגוריתם מאמין בסיכוי גבוהה שהעמוד כולל תוכן איכותי ומעניין במיוחד. הנחה זו גורמת להפצת העמוד לעוד משתמשים רבים שיהנו מתוכן איכותי ומקצועי כך שישמחו לחזור לגלוש שוב בתדירות גבוהה.

חשוב להדגיש את המאזן העדין בין הצורך להגדיל את עמוד הפייסבוק שלכם לבין התכנית שיווקית ארוכת הטווח של העסק שלכם. להלן השיקולים עליהם יש להתבסס כשחושבים על לקנות לייקים לעמוד ו\\או לפוסטים בעמוד :

  1. חשיפה רחבה יותר: ככל שיש יותר לייקים, יש גם כנראה חשיפה גבוהה יותר לפוסטים שלכם.
  2. אפקט הגודל: הניראות של עמוד עם הרבה לייקים נותנת תחושה של עסק בריא וצומח.
  3. קידום מהיר: השימוש במודל זה עשוי לספק עלייה מעודדת בעוקבים ובלייקים במהירות רבה יותר מאשר צמיחה אורגנית.

למרות המניעים שצוינו לעיל, קיימים חסרונות משמעותיים לשיטת הקנייה הזו:

  1.  עוקבים לא פעילים: רבים מהלייקים שנרכשים כנראה מקורם בפרופילים לא פעילים אשר ולא מעניקים רמת אינטראקציה ומעורבות אמיתית.
  2. פגיעה באמון: לקוחות חדשים שמגיעים לעמוד שלכם ושמים לב שאין התאמה בין מספר הלייקים והעוקבים לבין רמת האינטראקציות האמיתית, עלולים להרגיש שהעמוד אינו אמין או אותנטי, מה שיכול לפגוע בסמכות של המותג.
  3. השקעה ללא תמורה: קניית לייקים עלולה להביא השקעה כספית שלא בהכרח מתורגמת להגדלת מכירות או שיפור בקשרים עם הלקוחות. לקוחות מעדיפים פעילות אורגנית ותכנים מעניינים שמחברים אותם למותג ולא מדדים וירטואליים.

לאור האמור לעיל, צריך להבין שקניית לייקים בפייסבוק נועה לסייע ולתת דחיפת סיוע אולם אינה באה להחליף או לבוא במקום השקעה אמיתית בצמיחה אורגנית ואיכותית של העמוד העסקי בפייסבוק.

הנה כמה אסטרטגיות שאתם יכולים לקחת בחשבון:

  1. תוכן איכותי – השקיעו ביצירת תוכן מגניב, משכנע ומהנה שיוביל להשפעה טבעית ואמיתית על קהל היעד שלכם.
  2. שיווק ממומן – שקלו להשתמש בכלים שפייסבוק מציעה לקדם פוסטים ולפגוש קהל ייעודי שיעניין אתכם.
  3. העלאת תוכן בתדירות עקבית – קיימו קשר קבוע עם עוקבים ומבקרים כדי למנף את האינטראקציה עמם.
  4. אינטראקציה – ענו לתגובות, אירחו שיחות ופיתחו דיונים בעמוד שלכם, כדי לגרום לאנשים להישאר מעורבים.

בשורה התחתונה, השקעה ביצירת קשר חזק יותר ומשמעותי עם הקהל שלכם, תקדם את המותג שלכם לאורך זמן. קניית לייקים נועדה לספק צורך רגעי, אך בניית מערכת יחסים עמוקה עם לקוחות היא זאת שתביא להצלחה אמיתית של העסק.

שתף:
תגובות והערות: (0)
יש להזין שם
יש להזין הערה
Sidebar חשבון תפריט מועדפים