איך להגיע ל 1000 עוקבים ביוטיוב?

רוצים להגדיל את המנויים שלכם ביוטיוב השנה? הנה מדריך קצר ואיכותי ובו 8 שלבים ליצירת סרטונים טובים יותר ובכך להגדיל את הקהל שלכם ל- 1,000 עוקבים.

למה בכלל צריך 1,000 עוקבים ביוטיוב?

כיוצרים ביוטיוב אתם רוצים להגיע לכמה שיותר צפיות. את אותם אנשים שצפו נרצה להפוך לעוקבים שיעקבו אחרי הערוץ, יסמנו לייקים, יכתבו בתגובות וכמובן יצפו בסרטונים נוספים שתעלו.

ברגע שהגעתם למספר העוקבים הנחשק, 1000, ובנוסף, 4,000 שעות צפייה, יוטיוב מאפשרת לכם לפרסם מודעות בסרטונים ולקבל תשלום. מה שנקרא מונטיזציה.

האם ידעתם שזמן הצפייה הנדרש לניצול פעילותם של נכסים דיגיטליים כמו ערוצי יוטיוב כדי לייצר הכנסה כספית, או במילה אחת: מונטיזציה, היא 4,000 שעות?

יוצרים רבים מבלים שנה או יותר בנסיונות להגיע לאבן הדרך הזו, אבל זה לגמרי שווה את זה בסופו של דבר. השגת יעד זה פירושה שאתם יכולים להגיש בקשה לתוכנית השותפים של YouTube ובסופו של דבר לייצר רווח מהתוכן שלכם באמצעות מודעות. ואיזה יוצר לא רוצה להרוויח כסף מהסרטונים שלו?

אז איך להשיג 1000 מנויים ביוטיוב?

  1. הדרך האורגנית, הטבעית:
    קבעו לעצמכם אבני דרך,  למשל: עד מרץ 100 עוקבים, עד יוני 200 עוקבים, וכן הלאה. כך זה יותר פחות מרתיע ויותר מעודד. יכול להיות שלא תגיעו למספר המדויק כל חודש. אבל זאת תהיה התקדמות.
    נתחו את רשימת הסרטונים שיצרתם, על ידי שימוש ב- YouTube Studio  תוך תשומת לב רבה ל Subscribers By Video ב Analytics . אילו סרטונים מושכים הכי הרבה את הגולשים? כתבו תוכן דומה לתוכן המצליח ביותר.

  2. הוסיפו רשימת קישורים בכל סרטון: בטקסט הסבר על הסרטון הכניסו: לינקים להרשמה, קישורים לתכנים דומים ואת כתובת האתר שלכם.

  3. בצעו שיתופי פעולה: יוצרים השקיעו ומשקיעים הרבה עבודה בשיתופי פעולה בסרטוני וידאו. חפשו שותפים בעלי דעות דומות, רעיונות דומים וכדומה. על ידי ביצוע שיתופי פעולה אתם זוכים לחפיפה של הקהלים שלכם. ככה זה עובד, בזכות סרטון של שיתוף פעולה הרבה אנשים שלא מכירים אתכם יתוודעו אליכם ויהפכו למנויים חדשים. שיתופי פעולה היא דרך חיונית להשיג מנויים ליוטיוב ללא קשר לגודל הערוץ.

  4. קניית עוקבים ביוטיוב או קניית צפיות ביוטיוב :
    זוהי פעולה לגיטימית בעולם הפירסום בו אנו חיים כיום. זהו הפתרון הזמין ביותר והמהיר ביותר, כאשר היתרון המשמעותי ביותר שלו זה החיסכון בתהליכים טבעיים שלוקחים בעיקר הרבה זמן.

 

  1. צרו את 4 סוגי הסרטונים שאנשים אוהבים:

    * סרטוני תגובה.
    סרטוני התגובה מאד משעשעים ביוטיוב. אנשים אוהבים לראות מישהו מגיב לאירועים מצחיקים או דרמטיים. הסרטונים הללו תמיד פופולאריים.

    * סרטוני הדרכה.
    סרטוני העונים על שאלות נפוצות שאנשים לא מפסיקים לשאול ומספקים ידע או תוכן חינוכי.

    Versus Video*-ויכוחים בווידאו מקוון.
    סרטון בו מנחה הסרטון ידון במאבק היפותטי בהשתתפות כמה מהגיבורים הבדיוניים הידועים יותר מהמדיה של סרטים, טלוויזיה, רומנים גרפיים ומשחקי וידאו כדי להחליט מי סביר שיהיה המנצח.
    מנחה הסרטון ישאף להציג את הטיעון עבור שני הגיבורים המנוגדים בצורה הוגנת וללא משוא פנים; תהליך זה מושג על ידי הדגשת כל החוזקות והחולשות הרלוונטיות (אם בכלל) של הגיבורים היריבים, כמו גם כל הרקע הרלוונטי והמידע ההיסטורי הרלוונטי לדיון; לאחר התייחסות לכל העובדות, המארח יסיק מסקנה לגבי מי - לדעתו - ינצח בקרב ההיפותטי על סמך כל העדויות הרלוונטיות. המארח יזמין את דעותיהם (הבלתי משוחדות) של הצופים בתגובות.  
    הרי כולם אוהבים ויכוחים סוערים: סמסונג או איפון? חתולים או כלבים?

    * סרטוני רשימה.
    סרטון זה יכלול בדרך כלל כמה משפטים חכמים או פסקאות מרובות. הרשימה נועדה לחנך או לשמח את הקוראים. תוכלו גם למצוא רשימות כמו כמו 'עשרת השירים המובילים של 2023', או רשימה יותר אינפורמטיבית, כמו '12 שלבים לבניית אתר', '10 רעיונות להכנת ארוחה דלת-תקציב' וכדומה.

  2. השתמשו במילות מפתח:
    הוסיפו מילות מפתח ליצירת תנועת מבקרים חדשים לעמוד שלכם. מילות מפתח יעזרו לתוכן שלכם לטפס מעלה במהירות בבמנוע החיפוש של יוטיוב.

  3. צרו סרטונים אמינים:
    כל סרטון ביוטיוב בעצם מבטיח משהו לצופה: אם זה בכותרת או אם זה בתמונה.
    אם הפרתם את ההבטחה הזאת הצופה שלכם יצא מאוכזב. קשה להשיג צופים אם אתה מאכזב אותם. הסרטון חייב לקיים את הבטחתו לצופה.

  4. פרסמו סרטונים חדשים באופן עקבי:
    צריך שיהיה לכם מועד קבוע להעלאת סרטון. כך תתנו לצופים שלכם לחכות לראות את פרי פועלכם. אם תעלמו פתאום לשבועיים, תחזרו ותעלמו שוב, סביר להניח שקהל העוקבים שלכם יאבד ענין בהדרגה. עקביות זאת המילה החשובה.

תפעול ערוץ יוטיוב היא עבודה יצירתית ומהנה שתביא לכם הרבה סיפוק אבל יחד עם זאת כרוכה בהשקעה לא קטנה. אז למה אתם מחכים? קדימה לעבודה.

שתף:
תגובות והערות: (0)
יש להזין שם
יש להזין הערה
Sidebar חשבון תפריט מועדפים