איך להעלות עוקבים באינסטגרם

העלאת מספר העוקבים באינסטגרם הוא צורך אמיתי כאשר אנחנו מחליטים שזאת פלטפורמה שאנו מעוניינים להיות פעילים בה ולשווק בה את העסק שלנו, מוצר שלנו או את עצמנו. לפניכם המדריך המלא והלא מסובך איך מעלים עוקבים באינסטגרם. 5 הצעות יעילות אותם אנחנו יכולים לעשות בקלות ובלי הרבה מאמץ.

בתחילת הדרך שלנו ברשתות החברתיות ולעיתים גם ככל שהזמן עובר אנחנו מגלים כי אין לנו הרבה עוקבים וגם מספרם לא עולה. מה עושים? הרי באינסטגרם, ברגע שיש לנו הרבה עוקבים החשבון שלנו מרשים יותר ומקבל יותר חשיפה הן על ידי אינסטגרם עצמה והן על ידי עוקבים אחרים שבאים לראות את התוכן שלנו ונשארים לעוד.

לפניכם המדריך המלא והלא מסובך איך מעלים עוקבים באינסטגרם.

5 הצעות יעילות אותם אפשר ליישם בקלות ובלי הרבה מאמץ:

1.הגורם העיקרי הוא הגורם האנושי - אנחנו, העסק שלנו, המוצר שלנו הנושא המרכזי שלנו:

דברים לא נעשים מעצמם והצלחה היא בדרך כלל כתוצאה מנחישות ועבודה עקבית ורצינית.

אנחנו צריכים לשאול את עצמנו האם יש לנו זמן וכוח להפעלת עמוד אינסטגרם פעיל, עם תכנים מעניינים והעלאת תמונות לעיתים קרובות אולי אפילו מידי יום. האם אנחנו מהמתמידים, מהמצליחנים או שאנחנו אוהבים לפתוח עמוד ואחרי יום לשכוח ממנו - אם אתם כאלה, עמוד אינסטגרם מצליח זה ממש לא בשבילכם ולא יקרה וכדאי לוותר כבר בשלב הזה.

ההצלחה באינסטגרם יכולה לקרות רק בהדרגה ורק נחישות והתמדה יקדמו אתכם מעלה.

2. בחירת תמונה ושם משתמש לדף האינסטגרם

איך בוחרים תמונה ושם משתמש לדף האינסטגרם שלכם? יש כמה דברים שיש לתת עליהם את הדעת כיון שבחירת שם משתמש ותמונה אלו שני הדברים הראשונים שהמשתמשים שלכם יראו. נסו למשוך תשומת לב כבר על ההתחלה. שימו דגש על עד כמה התמונה שלכם אינפורמטיבית והאם היא מעבירה את המשמעות והתוכן של החשבון שלכם. 

ישנן אפשרויות שונות לעיצוב אווטאר: תמונה או גרפיקה. עבור מותג ידוע, לוגו מספק משיכה על ידי כך שקהל הגולשים כבר מכיר אותו. עבור מיקרו-עסק, אתם יכולים לשדר יותר אמינות עם פנים או לוגו שמראה את העסק שלכם. המטרה היא למשוך, להתחבר ולעשות רושם על הגולשים. ודאו שהתמונה שבחרתם מייצגת את הדברים שאתם עושים או את המוצר שאתם מוכרים.

לשם משתמש, אלו הדברים שכדאי לחשוב עליהם בבחירת השם: 
* בחרו שם שנשמע נחמד ונכתב בקלות.
* חשוב ששם המשתמש יהיה ללא מספרים או רצף של הברות חסרות קשר - ג'יבריש.
* רצוי מילה אחת או מילה עם קו_תחתון.

* הכניסו את שם המוצר שלכם. אם אתם מוכרים מכוניות הכניסו את המילה רכב.
* אם יש לכם שם משתמש ברשת חברתית אחרת, השתמשו באותו השם – זה שומר על אחידות ויעזור לגולשים למצוא אותכם.


3. התמונות, התכנים והרעיונות שברשותכם.

האם יש לכם חומר מעניין? האם יש לכם צילומים טובים? האם התוכן שלכם איכותי?
חשבו לפני כל פרסום: האם יש לנו כותרת קליטה? האם המסר ברור?

הדגשים שתוסיפו בסיפורים שתעלו: הדגשים צריכים לתפוס את הנקודות החשובות ביותר של הדף שלכם. אם אתם מנהלים עסק, עשה דגשים על מחירים עבור המוצרים המובילים שלכם, עבור המבצעים שלכם. סקרו אותם והדגישו אותם. צרו דגשים על מבצעים ובונוסים. צרו הדגשה נפרדת על המוצרים במלאי או צרו רשימה של שירותים שיש לכם להציע. קל לביצוע ויעיל, אינסטגרם יכול לשמש ומשמש עבור רבים ערוץ שיווקי חזותי ממוקד מטרה שיגדל עם הזמן ויביא לכם עוד ועוד לקוחות ועוד עוקבים.

4. האם יש לכם מספיק עוקבים?

כאשר אנו מתחילים את דרכנו באינסטגרם ולעיתים גם לאחר שעברה תקופה, אין לנו עדין מספר עוקבים משמעותי. אנחנו יכולים לבקש מחברים או מבני משפחה לעשות עוקב, אבל גם איתם לא נגיע לכמות רצינית של אנשים.

כיום, אנו יכולים לקנות עוקבים באינסטגרם בזול - כתוצאה מכך הדף שלנו יראה מצליח יותר ומעניין יותר וימשוך גם יותר עוקבים אורגניים, טבעיים. זאת עזרה לגיטימית לדף האינסטגרם שלנו.

גם אינסטגרם בעצמו יראה שיש לנו עוקבים רבים והאלגוריתם שלו יציע את הדף לאנשים שהוא יחשוב שמתעניינים בנושאים שנעלה.

קידום על ידי קניית עוקבים לאינסטגרם תייצר עבורינו בסופו של דבר יותר מעורבות של עוקבים אמיתיים. זוהי דרך לגיטימית לקדם את הדף שלכם בעולם של היום. זהו קיצור דרך לגיטימי. אבל מי שיש לו זמן לחכות ורוצה עוקבים שיגיעו באופן טבעי - קניית עוקבים אינה עבורו. 

קניית עוקבים באינסטגרם מתאים למי שאינם רוצים לחכות שכל תהליך ריבוי העוקבים יגיע עם הזמן ובאופן טבעי. ידוע כי ככל שלחשבון אינסטגרם יש יותר עוקבים, כלומר יותר אנשים נרשמו לעקוב אחרי החשבון שלכם, החשבון מרשים יותר ומראה על הצלחה בעיני גולשים אחרים ובכך מושך יותר גולשים טבעיים שירצו לבקר בדף, לעקוב ולעשות לייק. כמו כן, האלגוריתם של האינסטגרם יעלה אתכם בדירוג ויפנה אליכם גולשים המתעניינים בנושא שהעליתם. 

5. בקרו בדפים של מתחרים

חשוב תמיד להיות מעודכנים מה קורה באינסטגרם של המתחרים. בקרו בדפי האינסטגרם של המתחרים.

השאירו שם תגובה חביבה והגיבו לתגובות של גולשים אחרים, פרגנו להם גם. כתוצאה מכך יכירו אתכם יותר וגם יבקרו בדף שלכם.

כל התגובות שלכם תריכות להיות רק חיוביות ומפרגנות ואם יש לכם מידע מועיל הוסיפו אותו לתגובתכם.

מעבר לפעולות הקידום העצמי שתעשו אצל המתחרים, הביקור יעשיר אתכם וייתן לכם מידע נוסף ורעיונות.

בקרו בדפים של מתחרים, עשו לייק, אם יש להם יותר עוקבים ממכם, תמיד תוכלו לקנות עוד עוקבים כדי שהאתר שלכם יראה יותר אטרקטיבי וגם יגיע לעוד אנשים.

6.השתמשו בסולמית # האשטאג  בצורה נכונה כדי שיגיעו אליכם עוד אנשים

השימוש בהאשטאג היא דרך מהירה ופשוטה לתייג פוסט , תגובה, תמונה או "ציוץ" ולקשרו לנושא מסוים. תהליך התיוג מתבצע על ידי הוספת סולמית (#) לפני שם הנושא.

איך תדעו איזה סולמיות טובות ואיזה לא? כדי לעשות לכם חיים קלים, כמו שאנחנו אוהבים, העתיקו מחשבונות אינסטגרם מצליחים את ה- האשטאגים שהם משתמשים בהם.

צריך להבין כיצד המערכת של ההאשטגים עובדת. לא כל מילה שתשימו ב-# תקדם את המוצר שלכם צריך לבחון ולראות מהם המילים הנכונות. השלב השני, הינו לבצע מחקר מעמיק יותר דרך גוגל אנליטיקס

כן, אלו הם הטיפים הכי שווים ופשוטים שתוכלו לעשות כבר עכשיו! כהתחלה או כהמשך קידום ומינוף הדף שלכם באינסטגרם.

אז למה אתם מחכים ? קדימה לעבודה.

 

שתף:
תגובות והערות: (0)
יש להזין שם
יש להזין הערה
Sidebar חשבון תפריט מועדפים