איך מגדילים את מספר התגובות מישראלים בפייסבוק?

איך מגדילים את מספר התגובות מישראלים וישראליות בפייסבוק? פוסט שיש בו הרבה תגובות מראה כי מדובר בפוסט טוב ומענין, מה שמביא גולשים נוספים להגיב על התוכן. אבל איך מגדילים את מספר התגובות מישראלים וישראליות בפוסט פייסבוק שלכם? תגובות לפוסט בפייסבוק הם חיוניים להשגת נראות ולבניית קהל עוקבים נאמן. כל הטיפים הכי שווים להגדלת מספר התגובות לפוסטים שלכם בפייסבוק בבלוג זה.

הפוסט שלכם יכול למלא תפקיד מכריע ביצירת חשיפה גדולה לקהל הגולשים. בעוד שכולם מדברים על יותר מעורבות בפייסבוק, תגובות בפוסט שלכם הם גורם משמעותי ביותר. לייקים גורמים לעסק שלכם להיראות לגיטימי יותר, ושיתופים בפוסט מרמזים שאנשים אוהבים את התוכן שלכם מספיק כדי לשתף אותו. תגובות מראות מעורבות אותנטית ואמיתית.

מדוע? כי אם משתמש לוקח את הזמן לכתוב תגובה בפוסט שלכם בפייסבוק, זה מראה לאלגוריתם ולכלל הגולשים על העניין האמיתי שלו בתוכן שלכם. פייסבוק (לפי האלגוריתם שלה) תזהה שהתוכן שלכם יוצר שיחות ואינטראקציות משמעותיות בין אנשים, ולכן יש סיכוי גבוה יותר לתעדף את התוכן הזה בניוז פיד(News Feed). פייסבוק תתעדף פוסטים שמכילים תגובות.

אנשים לא אוהבים פרסומי זבל בפייסבוק שמבקשים מהם ליצור אינטראקציה על ידי סימון לייק, שיתוף, תגובה ונקיטת פעולות אחרות בפוסטים. בקשות כאלו מצד מפרסמים בפוסטים שלהם מפורשים על ידי פייסבוק כ'פיתיון מעורבות' (engagement bait) והיא התנהגות שפייסבוק לא אוהבת. פייסבוק טוענת כי זה מעודד אנשים להגיב על הפוסטים שלכם ולא נחשב כאינטראקציה משמעותית ואמיתית ולמרות זאת גולשים רבים משתמשים בטכניקה זאת.

מה הוא פוסט עם מלכודת מעורבות?

  1. מבקשים מגולשים להגיב בפוסט באייקונים (לב, LOL , איקון וכדומה)
  2. מבקשים מגולשים לכתוב הערה מסוימת: למשל מספר, או מילה או ביטוי.
  3. מבקשים מגולשים לשתף את הפוסט עם חבריהם.
  4. מבקשים מגולשים להצביע. למשל באמצעות תגובות, הערות, שיתוף וכדומה.

איך מגדילים תגובות ללא שימוש בפיתיון מעורבות?

לפניכם מספר הצעות שיעלו את מספר התגובות והלייקים בפוסט הפייסבוק שלכם:

  1. בקשו תגובה אותנטית - לבקש מהעוקבים להגיב ללא סיבה אמיתית זה ממש לא משהו שפייסבוק אוהבת. אבל פוסטים שמבקשים תגובות מסיבות אמיתיות, כמו בקשת עצות, המלצות, עזרה או טיפים, לא ייענשו על ידי פייסבוק. זה בסדר לבקש מלקוחות לשתף את הטיפים הטובים ביותר שלהם לשימוש במוצרים שלכם, למשל, או כיצד לדעתם ניתן לשפר את המוצרים או השירותים שלכם, המלצות וכדומה.

  2. השתמשו בתוכן ויזואלי -אלא אם כן מדובר בסיפור מאוד מרתק, סביר להניח שפוסט שכולל רק טקסט לא יקבל הרבה תגובות. על פי מחקר של NewsWhip, העוקב אחר מעורבות במדיה חברתית, 86% מהפוסטים בפייסבוק שזוכים להכי הרבה תגובות הם סרטונים, ו-14% הם תמונות.

  3. שאלו שאלות- שאלה בפוסט היא דרך מצוינת לעודד מעורבות ואינטראקציה עם העוקבים שלכם בפייסבוק. אבל סוגים מסוימים של שאלות טובים יותר מאחרות. פוסטים שמשתמשים במילים "צריך", "יהיה", "איזה" ו"מי" מקבלים הכי הרבה תגובות, ואלה שמשתמשים במילים "למה" ו"איך" מקבלים הכי פחות תגובות.

  4. פרסמו תוכן מעניין שגולשים ירצו לדבר עליו- פוסטים שנויים במחלוקת, קשורים לכתבות חדשותיות מובילות או אירועים אקטואליים נוטים לקבל את מיטב התגובות. עסקים רבים נזהרים מלהיות פוליטיים בדפים שלהם, אבל תמיד יש חדשות מקומיות פחות שנויות במחלקת שאפשר להתעסק איתם, כמו קבוצות ספורט מועדפות או אירועים אזוריים.

  5. לעורר תגובה רגשית- פוסטים חברתיים שהופכים ויראליים כמעט תמיד מעוררים תגובה רגשית חזקה. כדי לקבל יותר מעורבות, צרו פוסטים שיפתיעו את הקוראים שלכם או גורמים להם לבכות, לצחוק או לכעוס.

  6. פרסמו תמונה ובקשו מהעוקבים לתת לה כותרת- בחרו תמונה מצחיקה או מעניינת ובקשו מהגולשים להתחרות כדי להמציא את הכותרת הטובה ביותר עבורה. אנשים אוהבים אתגרים !

  7. כתבו פוסט שצריך למלא את החסר- בקשו מהגולשים למלא את המילה או המשפט החסר בחללים הריקים. בקשו מהקוראים לספק מילה או ביטוי המשלימים הצהרה. לא רק שזה מעודד תגובות, מכיוון שהן ממלאות את החסר על ידי פרסום תגובה, זה גם יכול לתת לכם מידע רב ערך על הקהל שלכם.

  8. רכשו תגובות מישראלים - רכישת תגובות מישראליות וישראלים בפייסבוק יכולה להיות דרך אסטרטגית להגביר את המעורבות בפוסטים שלכם. תגובות ישראליות מוסיפות נופך אותנטי לפוסטים שלכם ומשפרים את הנראות של כל פוסט. התגובות שתעלו יכולות ליצור דיונים משמעותיים ולמשוך מעורבות רבה יותר מהעוקבים שלכם. על ידי הוספת תגובות לפוסט תוכלו להגביר את המעורבות בפוסט שלכם ולקדם קשר חזק יותר עם הקהל שלכם.

זהו, קבלתם את כל מה שצריך כדי להגדיל את מספר התגובות שלכם לפוסט בפייסבוק.

יש לנו עוד המון בלוגים בנושאים שונים שיתנו לכם טיפים הכי שווים כיצד לקדם את עצמכם ברשתות החברתיות:

לעוד בלוג בנושא פייסבוק.
לעוד הצעות לקידום בפייסבוק.
לכל הבלוגים שלנו.

אז למה אתם מחכים? קדימה לעבודה.

שתף:
תגובות והערות: (0)
יש להזין שם
יש להזין הערה
Sidebar חשבון תפריט מועדפים