איך זה עוזר לי לקנות עוקבים ?

לפניכם כל הפרטים לשאלה: למה כדאי לקנות עוקבים. למה כדאי לקנות צפיות, למה כדאי לקנות לייקים, שאלות אלו ואחרות מעסיקות משתמשים רבים ברשתות החברתיות. ריכזנו לכם את כל התשובות כולל כל ההתלבטויות האם כדאי לי לקנות עוקבים כן או לא.

הרשתות החברתיות יוצרות הסתערות המונית על תשומת הלב של כולנו. מיליוני משתמשים מכל הסוגים והמינים רוצים תשומת לב, אהבה, פרסום והצלחה שתגיע מהרשת החברתית. היום הצלחה נמדדת גם על ידי מדד נוסף: האם הפכתם ידוענים וגם כמה עוקבים יש לכם, כמה לייקים יש לכם, כמה תגובות יש לכם, כמה צפיות ועוד. 

אם אין לכם מושג מה זה קניית עוקבים ? מי הם העוקבים ? האם הם בוטים ? האם הם אנשים אמיתיים ? כנסו לבלוג שלנו שמפרט ומסביר: מה זה קניית עוקבים.

מפורסמים רבים ומצליחנים רבים בעולם מוסיפים, לעיתים, לעמוד האינסטגרם שלהם, לא מעט עוקבים קנויים. זאת כדי להעצים את הניראות שלהם ברשת. אם הם עושים את זה, אז גם אתם יכולים. וזה לא יקר. קניית עוקבים לייקים וכל תמיכה אחרת בפרסום ברשתות החברתיות היא תופעה חיובית לגיטימית, התורמת להצלחת המותג כמו כל צורת פירסום אחרת.

מי שחשוב שזה אינו פרסום לגיטימי, כנראה מפחד מהתחרות שהיא יוצרת. אבל זה גם תלוי איפה קונים, תלוי איזה עוקבים קונים, תלוי מה קונים. נראה לי, שמי שצורם לו האפשרות הזאת לקידום ברשתות החברתיות הוא לא אדם שנותן עצה רעה, אלה פשוט מישהו שנשאר מאחור בתחום הקידום העכשווי. רק מי שמגיע לרשתות כדי לקדם את עצמו באמת, מבין כמה הפורמט הזה יעיל. קניית עוקבים, צפיות ולייקים אינו שונה מלפתוח מסעדה חדשה ולהביא חברים וחברות שישבו במסעדה וישפיעו על הניראות של המסעדה, או לבקש מחברים וחברות לעשות לכם לייקים. רק שכאן לא צריך טובות מאף אחד והמחירים זולים.

רבים חוששים לקנות עוקבים ולייקים כי הם חושבים שהעוקבים והלייקים נעלמים לאחר זמן קצר, לא נכון. כ-5% אולי נשחקים עם השנים אבל גם עוקבים אורגניים יכולים להעלם עם הזמן כי הרשת היא דינמית, השאר נשארים לנצח. 

אז מה נותן לכם קניית עוקבים לייקים וצפיות לכל הרשתות החברתיות במחירים זולים? 
דבר ראשון, אתם משלמים פחות ומקבלים שירות ללא תחרות. דבר שני, אתר פולואים אינו רק לעסקים ומשפיענים המבקשים להגדיל מספרים של עוקבים צפיות ולייקים - אלה לכולם. רבים מלקוחותינו רוצים להראות טוב ברשתות החברתיות כאשר הם מעלים את התכנים שלהם ואין להם כל כוונה להפוך למיסטר ביסט או לצ'רלי דמיליו. אלה רק להיראות טוב ברשתות החברתיות.

קניית עוקבים לייקים וצפיות נותן גם את הדבר הכי חשוב: 
הרגשה אישית טובה של הצלחה, שרק תגרום לכם לרצות אותה יותר ולשהקיע יותר בתכנים. תחושה אישית טובה שהדף שלכם לא ריק ויש בו תגובות ולייקים ואם אני מזמינה מישהו להסתכל בדף שלי או מצרפת אותו או אותה, הם לא יראו דף שומם או פוסטים חסרי לייקים שאף אחד בעולם לא קרא. קניית עוקבים עוזרת גם לגולשים שאין להם הרבה עוקבים בתחילת הדרך וגם בלי קשר לזמן שהם ברשת, לקידום האורגני שלהם, למכירות שלהם, לניראות שלהם כי הדבר שהכי אנחנו רוצים ברשתות החברתיות הוא להרשים את הגולשים בדף שלנו ולשדר הצלחה.

פולואים נותן לכם את האפשרות לשלוט במה שקורה בדף שלכם. היכולת הזאת ברשת החברתית היא מבורכת. 

מי הכי מוקיר את הלייקים הרבים, התגובות הצפיות וכדומה? 
האלגוריתם של הרשתות החברתיות. ידוע כי האלגוריתמים ברשתות החבריות יזהו ויקדמו יותר דפים ופוסטים עם הרבה מעורבות, הנמדדת במספר הצפיות, לייקים ותגובות. הפוסטים שמופצים על ידי האלגוריתמים מקדמים את החחשבון ומביאים לו עוד עוקבים טבעיים, שאם התוכן ימצא חן בעיניהם הם יישארו ויבקרו בדף לעיתים קרובות. לכן חשוב להקפיד על תוכן.
 
לקנות עוקבים זה להכניס את הרגל לדלת, ואין חשוב מזה בתהליך ההתקדמות שלכם ברשתות החבריות. כדי שיקשיבו לכם, אתם צריכים להיכנס. עכשיו נכנסתם, אבל זה שנכנסתם לא אומר שמישהו מקשיב. כי זה לא מה שאתם אומרים אלה הדרך שאתם אומרים את זה. אם אתם מסתכלים על התוכן שאתם מעלים ואומרים בלבכם: "נראה שלאן שלא אגלוש ברשת יהיה יותר מעניין ובעל משמעות מהדף שלי" אז תדעו שאין לכם סיכוי להתקדם. קניית עוקבים, לייקים וצפיות, תורמת מאוד אבל היא לא תגרום לצמיחה אורגנית אם התוכן לא יהיה טוב.

בסופו של דבר, מה שאתם מקדמים הוא התוכן שאתם מעלים. התוכן הוא המרכיב שייקח אתכם קדימה, והשוק כל הזמן משתנה במה שהוא צריך ובדרישות שלו. למשל, "גולשים יוצרים" היא אחת המגמות הבולטות היום או בשמו המקצועי תוכן מבוסס משתמשים (באנגלית: User Generated Content ובראשי תיבות: UGC)
גולשים יוצרים תוכן והחברות המובילות וחברות המותגים וכדומה משתמשות בו לפרסום והגולש זוכה בהכנסה כספית. מה שנחמד שעד כה נראה שלא צריך הרבה עוקבים כדי להגיע לשם רק להראות תוכן שהמותגים יאהבו והם ישלמו פר מודעה. המותג בא לגולש שיצר תוכן ומבקש ממנו לדבר על מוצר או להשתמש בתוכן שיצר. התוכן שאנחנו רואים היום ברשתות הוא אותנטי ואינו הפקה גרנדיוזית, הוא גם אינו מלוטש ומעובד יותר מידי. כך שנראה שכולם יכולים להצליח.

הקניות באתר פולואים מקדמות אתכם אבל זה אינו במקום תוכן מעניין. עליכם לבחון את הקהל שלכם מה הכי מושך אותו ומה פחות ולהתאים את עצמכם. מטרת האתר היא לקדם אתכםפרסומית ברשתות החברתיות ולתרום לניראות שלכם ברשת אבל היא לא באה במקום תוכן איכותי. 


דברים לחשוב עליהם בבניית תוכן איכותי:  

1. מהם היעדים שלנו?
2. מי הם המתחרים שלנו?
3. מי הקהל שלנו? אל מי אנחנו רוצים להגיע?
4. מה התועלת שאנחנו מביאים איתנו לגולשים?
5. מה צריך לקרות כדי שנגיע ליעדים שלנו?
6. מה תוכנית הפעולה שלנו? הכלים שברשותנו לממש.
7. האם אנחנו מרחיבים את הידע שלנו? 

אתם יכולים להרחיב את הידע שלכם בתחום ההתקדמות ברשתות החברתיות כבר עכשיו ובקלות, בזכות כך שבאתר שלנו יש בלוגים רבים ולא ארוכים שנותנים מידע רב במגוון נושאים, טיפים וטריקים לקידום בכל הרשתות החברתיות ובמגוון רחב של נושאים רלוונטיים. קראו אותם ופעלו בהתאם. הם יתנו לכם דרך, הם יתנו לכם הכוונה, הם יתנו לכם השראה. 


אז למה אתם מחכים? קדימה לעבודה. 

שתף:
תגובות והערות: (1)
משה
משה

נחמד מאד

16/02/2023
יש להזין שם
יש להזין הערה
Sidebar חשבון תפריט מועדפים