איך עולים בדירוג בלי לכתוב תוכן

איך עולים בדירוג בלי לכתוב תוכן

האם אתם באמת יכולים לעלות בדירוג התוכן שלכם מבלי לכתוב תוכן? זאת שאלה אמיתית וחשובה כיוון שרוב האנשים מתקשים ליצור תוכן וגם כשהם כותבים תוכן כלשהו, ייתכן שהאתרים שלהם לא מקבלים הרבה תנועה. אז האם באמת יש דרך להעלות בדירוגי גוגל בלי לכתוב תוכן? אנחנו ננסה להביא תשובה לנושא זה ולפרט עד כמה שנוכל איך אתם יכולים להעלות בדירוג של תוכן האתר שלכם בלי לכתוב תוכן ממשי.

שיווק תוכן היא פעולה חשובה העובדת בצורה מדהימה, אבל נושא זה הולך להיות יותר ויותר תחרותי מדי שנה, כאשר משווקים מתחילים לתת לו יותר מיקוד בתמהיל שלהם. לכן, זהו זמן טוב עבורכם להתחיל למנף תוכן באתר שלכם.  לפני כעשור, לדוגמא, כל נושא התוכן לא היה תחרותי, כיוון שגם לא היה נפח חיפוש גדול בגוגל וברשתות החיפוש האחרות. אבל מאז שחיפושי הגוגל נכנסו לחיינו עולם השיווק השתנה.

פעם יכולנו לכתוב כל פיסת תוכן בינונית ובום. מצאנו את עצמנו בעמוד הראשון של גוגל. הוספנו קצת קישורים ובום כל תוכן שעשינו עלה ל-3 הראשונים בחיפוש בגוגל. כיום, אתם יכולים לכתוב את התוכן הטוב ביותר, תוכן טוב עם הרבה קישורים (לינקים) וזה לא מבטיח הצלחה בדירוג.

הנושא שאנו מדברים בו נקרא בלועזית, בראשי תיבות, SEO, אלו ראשי תיבות של Search Engine Optimization ופירושו בעברית: "תהליך קידום אתרים אורגני". זהו מושג שהפך למונח מקצועי בתחום קידום האתרים במנועי החיפוש והוא גם התשובה לשאלה איך מעלים את דירוג התוכן שלכם, בעזרת תהליך קידום אורגני, טבעי.

האסטרטגיה העיקרית שלכם ושלכן היא הבאת תנועה לאתר על ידי כתיבת תוכן מושך. שיענה על שאלות של הגולשים. אז כן, כתיבת תוכן היא המלכות.

אבל, אתם עדיין יכולים להעלות בדירוג אתר גם ללא תוכן ממשי. חשוב לדעת, אם לאתר שלכם אין טקסטים כלל, גוגל לא באמת תדע מהו תוכן העמוד שלכם.
כדי לדרג אותו עדין אתם צריכים: תוכן בכותרת שלכם או/ו בכותרות שלכם או/ו בכותרות המשנה, בקריאה שלכם לפעילות וכמובן כמה פסקאות שיסבירו על המוצר שאתם מספרים. כל אלה הם דוגמאות לתוכן.

אבל הנקודה שאנחנו מנסים להבהיר היא, אתם לא בהכרח צריכים לכתוב עשרות פוסטים בבלוג כדי לקבל בהכרח טונות של תנועה אורגנית. אם אתם שונאים לכתוב תוכן, אתם גרועים בזה, או שפשוט אין לכם מספיק זמן לעשות את זה בעצמכם, תמיד יש דרכים להגביר את התנועה לאתר שלך בלי לכתוב תוכן ממשי.

  1. כעט נענה על השאלה איך להעלות את דירוג האתר שלך בלי לכתוב תוכן באמת:
    הדבר הראשון החשוב הוא: לתת כותרות לכל דבר ולהעלות כותרות חדשות מידי פעם. תוך כדי שימוש במילות מפתח בכותרת. את מילות המפתח החשובות תוכלו למצוא ב"שיפור הביצועים בחיפוש גוגל" -Google Search Console. שם גם תוכלו לראות את הלחיצות על הכותרת ואת התקדמות הדף. כמו כן אפשר להשתמש גם בכלים כמו Click Flow או בכל כלי אחר שתמצאו שיבדוק כמה נכנסו לאתר שלכם.

  2. חפשו את הדף שלכם בגוגל, ברגע שאנשים יתחילו לחפש את הנושא, גוגל יעלה להם את האפשרויות שהוא רואה לנכון. לאחר מספר ימים חפשו את התוצאה שלכם בגוגל ולחצו עליה. עקבו אחרי התוצאה וראו האם התוכן שלכם מתקדם. עקבו במשך תקופה.

    אם אתם לא רואים קידום, כתבו כותרת אחרת דומה. לחצו על התוכן שלכם, בקשו מחברים ללחוץ גם. עשו זאת באופן קבוע והתוכן אמור לעלות לאט לאט. כך התוכן מקודם בלי שכתבתם כלום.
  1. כתבו מספר כותרות דומות באותו ענין:
    קניית עוקבים לאינסטרגם.
    איך להעלות עוקבים לאינסטגרם.
    קניית לייקים לאינסטגרם.

    יתכן ותראו שאתם לא ממוקמים גבוה בקידום האורגני למרות שהשתמשתם בכל מילות המפתח הקיימות ותתחילו לחשוב שזה קרה: כי אולי יש 20 מאמרים אחרים שאומרים אותו דבר ואתם לא טובים כמו המקדמים בתשלום ותתחילו לפקפק בעצמכם שאתם בעצם לא מבינים איך קידום אתרים עובד. אז, זה אולי נכון, אבל לפני שאתם מתייאשים בדקו אם עשיתם את כל אותם דברים שאפשר לעשות גם לבד. 
  1. עשו שיפור תמידי של הכותרות שלכם, לאחר תקופה אתם רואים כי דירוג של האתר שלכם לא מתקדם בגוגל. תחשבו על כותרת יותר מושכת. על כותרת יותר טובה. על כותרת משנה יותר מעניינת. תחשבו על כתבות שאתם נכנסים אליהם ושנו בהתאם, כמו כן, אם אתם מלבטים אם כדאי לשנות השאירו כיתבו כותרת דומה כפי שמצוין בסעיף 3.

  2. עקבו אחרי תוצאות החיפוש. זה לא זבנג וגמרנו. לא כל כותרת שנראת לכם טובה באמת תצליח בעולם האמיתי -בגוגל. לכן כתיבת הכותרות מצריכה מעקב. אם אתם רואים שיש כותרת שכלל לא מצליחה, אל פחד, שנו אותה.

  3. צרו קישורים (לינקים). הכניסו לינקים רלוונטיים לכותרת או לכותרת המשנית. כלומר, למקום שניתן להוסיף תוכן עם לינק. אל תתמקדו יותר מדי בטקסט העוגן המדויק, פשוט התמקד ברלוונטיות ובמה שטוב למשתמש. הזרמת קישורים לדפים הללו יגרום לדירוג יותר גבוה. כתבו כותרת של שאלות נפוצות, השתמשו בכלים כמו  Ubersuggest כדי לגלות מה אנשים מחפשים. חפשו אלה מילות מפתח מדורגות גבוה.

  4. בדקו את האתר שלכם בנייד. לבדוק את האתר שלכם בטלפון הנייד זה חובה. בכל סוגי הניידים. גוגל מוריד דירוגים לאתרים שלא נראים טוב בנייד.

  5. בדקו את תוצאות החיפוש בהם האתר שלכם מופיע גם בטלפון הנייד, בכל סוגי הניידים. בדקו האם בכל הפורמטים הללו בחיפוש בגוגל האתר שלכם מופיע בנראות כמו שצריך. אם תראו כי התוצאה לא מופיעה טוב תשנו באתר שלכם בהתאם.

כן, כל הנושא של הקידום האורגני הוא נושא מרתק ועמוס פרטים וכמובן יש חברות שמתעסקות חיים שלמים רק "באיך להתקדם בגוגל ומה עושים כדי להתקדם". דעו כי גוגל כל הזמן משנה את פרמטרי הקידום האורגני שלה. זאת, כנראה, כדי שאנשים לא יצליחו לדעת מה הפרמטרים לקידום. לכן עליכם לבדוק את הקידום האורגני של התוכן שלכם כל הזמן. גוגל משנה את פרמטרי הקידום שלה גם כמובן כדי שחברות יעדיפו לקדם את עצמם בגוגל בתשלום, שזאת גם אפשרות.

אכן, הבאנו לפניכם יותר מקצה הקרחון כיצד  להצליח בקידום אורגני, טבעי בגוגל בלי לכתוב יותר מידי, בלי לשלם ובלי השקעה של יותר מידי זמן.

כמובן כמובן שהטיפים מצוינים גם כאשר אתם כותבים תוכן רב וארוך, אבל אנחנו באתר פולואים,  אוהבים להציע גם  קיצורי דרך מועילים שיעלו אתכם מעלה מעלה בדירוג. כל מה שצריך זה התמדה, דינמיות ומעקב. אז קדימה לעבודה.

     
תגובות והערות: (0)
כתוב תגובה או הערה:
יש להזין שם
יש להזין הערה
חיפוש