איך עולים בדירוג בלי לכתוב תוכן

האם אתם באמת יכולים לעלות את התוכן שלכם בדירוג של גוגל מבלי לכתוב תוכן? זאת שאלה אמיתית וחשובה כיוון שרוב האנשים מתקשים ליצור תוכן וגם כשהם כותבים תוכן כלשהו, ייתכן שהאתר שלהם לא יקבל הרבה תנועה. אז האם באמת יש דרך להעלות בדירוגי גוגל בלי לכתוב תוכן ? אנחנו ננסה להביא תשובה לנושא זה ולפרט עד כמה שנוכל איך אתם יכולים להעלות בדירוג מבלי לכתוב תוכן ממשי.

שיווק תוכן היא פעולה חשובה העובדת בצורה מדהימה, אבל נושא זה הופך להיות יותר ויותר תחרותי מדי שנה, כאשר משווקים מתחילים לתת לו יותר מיקוד בתמהיל שלהם. לכן, זהו זמן טוב עבורכם להתחיל למנף תוכן באתר שלכם. לפני כעשור, לדוגמא, כל נושא התוכן לא היה תחרותי, כיוון שגם לא היה נפח חיפוש גדול בגוגל וברשתות החיפוש האחרות. אבל מאז שחיפושי הגוגל נכנסו לחיינו עולם השיווק השתנה.

פעם יכולנו לכתוב כל פיסת תוכן בינונית ואז בום! מצאנו את עצמנו בעמוד הראשון של גוגל. הוספנו קצת קישורים ובום כל מאמר שפרסמנו הגיע ל-3 המקומות הראשונים בחיפוש בגוגל. כיום, אתם יכולים לכתוב את התוכן הטוב ביותר, תוכן טוב עם הרבה קישורים (לינקים) וזה לא מבטיח כלל הצלחה בדירוג. עבור ביטויים תחרותיים במיוחד , ספק אם תצליחו אי פעם להגיע אפילו לעמוד הראשון ...

הנושא שאנו מדברים עליו נקרא בלועזית, בראשי תיבות, SEO, אלו ראשי תיבות של Search Engine Optimization ופירושו בעברית: "תהליך קידום אתרים אורגני". זהו מושג שהפך למונח מקצועי בתחום קידום האתרים במנועי החיפוש והוא גם בעצם התשובה לשאלה איך מעלים את דירוג התוכן שלכם -  בעזרת תהליך קידום אורגני, טבעי.

האסטרטגיה העיקרית שלכם היא להביא תנועה לאתר על ידי כתיבת תוכן מושך שיענה על שאלות של הגולשים. אז כן, כתיבת תוכן היא המלכות. אבל, אתם עדיין יכולים להעלות בדירוג אתר גם ללא תוכן ממשי. חשוב לדעת, אם לאתר שלכם אין טקסטים כלל, גוגל לא באמת ידע על מה העמוד שלכם מדבר. כדי לדרג אותו עדין אתם צריכים תוכן בכותרת שלכם ו\\או בכותרות המשנה, בקריאה שלכם לפעולות וכמובן כמה פסקאות שיסבירו על המוצר שאתם מוכרים. כל אלה הם דוגמאות לתוכן.

אבל הנקודה שאנחנו מנסים להבהיר היא, אתם לא בהכרח צריכים לכתוב עשרות פוסטים בבלוג כדי לקבל בהכרח טונות של תנועה אורגנית. אם אתם שונאים לכתוב תוכן, אתם גרועים בזה, או שפשוט אין לכם מספיק זמן לעשות את זה בעצמכם, תמיד יש דרכים להגביר את התנועה לאתר שלך בלי לכתוב תוכן ממשי, כדלהלן:

  1. הדבר הראשון החשוב הוא: לתת כותרות לכל דבר ולהעלות כותרות חדשות מידי פעם. תוך כדי שימוש במילות מפתח בכותרת. את מילות המפתח החשובות תוכלו למצוא ב"שיפור הביצועים בחיפוש גוגל" - Google Search Console. שם גם תוכלו לראות את הלחיצות על הכותרת ואת התקדמות הדפים שלכם. כמו כן אפשר להשתמש גם בכלים כמו Click Flow או ב Google Analytics שיגידו לכם כמה מבקרים ביקרו באתר שלכם.

  2. חפשו את הדף שלכם בגוגל, ברגע שאנשים יתחילו לחפש את הנושא, גוגל יעלה להם את האפשרויות שהוא רואה לנכון. לאחר מספר ימים חפשו את התוצאה שלכם בגוגל ולחצו עליה. עקבו אחרי התוצאה וראו האם התוכן שלכם מתקדם. חזרו על פעולה זו במשך תקופה. פעולה זו מאותתת לגוגל שהתוכן שלכם חשוב, מעניין ורלוונטי ויגרום לו לדרג אותו גבוה יותר.

  3. אם אתם לא רואים שיפור בדירוג, כתבו כותרת אחרת דומה. לחצו על התוכן שלכם, בקשו מחברים ללחוץ גם. עשו זאת באופן קבוע והתוכן אמור לעלות לאט לאט. כך התוכן מקודם בלי שכתבתם כלום.
  1. כתבו מספר כותרות דומות באותו ענין למשל :
    קניית עוקבים לאינסטרגם.
    איך להעלות עוקבים לאינסטגרם.
    קניית לייקים לאינסטגרם.

    יתכן ותראו שאתם לא ממוקמים גבוה בקידום האורגני למרות שהשתמשתם בכל מילות המפתח הקיימות ותתחילו לחשוב שזה בטח בגלל שיש עוד לפחות 20 מאמרים אחרים שאומרים אותו דבר, ואתם לא טובים כמו המקדמים בתשלום, ותתחילו לפקפק בעצמכם שאתם בעצם לא מבינים איך קידום אתרים עובד. אז, זה אולי נכון, אבל לפני שאתם מתייאשים בדקו אם עשיתם את כל אותם דברים שאפשר לעשות גם לבד. 
  1. עשו שיפור תמידי של הכותרות שלכם, לאחר תקופה אתם רואים כי דירוג של האתר שלכם לא מתקדם בגוגל. תחשבו על כותרת יותר מושכת. על כותרת יותר טובה. על כותרת משנה יותר מעניינת. תחשבו על כתבות שאתם נכנסים אליהם ושנו בהתאם, כמו כן, אם אתם מתלבטים אם כדאי לשנות, כיתבו כותרת דומה כפי שמצוין בסעיף 3.

  2. עקבו אחרי תוצאות החיפוש. זה לא זבנג וגמרנו. לא כל כותרת שנראת לכם טובה באמת תצליח בעולם האמיתי - גוגל. לכן כתיבת הכותרות מצריכה מעקב. אם אתם רואים שיש כותרת שכלל לא מצליחה, אל פחד, שנו אותה.

  3. צרו קישורים (לינקים). הכניסו לינקים רלוונטיים לכותרת או לכותרת המשנית. כלומר, למקום שניתן להוסיף תוכן עם לינק. אל תתמקדו יותר מדי בטקסט העוגן המדויק, פשוט התמקוד ברלוונטיות ובמה שטוב למשתמש. הזרמת קישורים לדפים הללו יגרום לדירוג יותר גבוה. כתבו כותרת של שאלות נפוצות, השתמשו בכלים כמו Ubersuggest כדי לגלות מה אנשים מחפשים. חפשו אלו מילות מפתח מדורגות גבוה.

  4. בדקו את האתר שלכם בנייד. לבדוק את האתר שלכם בטלפון הנייד זה חובה. בכל סוגי הניידים. גוגל מוריד דירוגים לאתרים שלא מגיבים טוב בנייד.

  5. בדקו את תוצאות החיפוש בהם האתר שלכם מופיע גם בטלפון הנייד, בכל סוגי הניידים. בדקו האם בכל הפורמטים הללו בחיפוש בגוגל האתר שלכם מופיע בניראות כמו שצריך. אם תראו כי התוצאה לא מופיעה טוב תשנו באתר שלכם בהתאם.

כן, כל הנושא של הקידום האורגני הוא נושא מרתק ועמוס פרטים וכמובן יש חברות שמתעסקות רק באיך להתקדם בגוגל ומה עושים כדי להתקדם. דעו כי גוגל כל הזמן משנה את פרמטרי הקידום האורגני שלה. זאת, כנראה, כדי שאנשים לא יצליחו לדעת מה הפרמטרים לקידום. לכן עליכם לבדוק את הקידום האורגני של התוכן שלכם כל הזמן. גוגל משנה את פרמטרי הקידום שלה גם כמובן כדי שחברות יעדיפו לקדם את עצמם בגוגל בתשלום, שזאת גם אפשרות.

אכן, הבאנו לפניכם קצת יותר מקצה הקרחון כיצד להצליח בקידום אורגני טבעי בגוגל בלי לכתוב יותר מידי, בלי לשלם ובלי השקעה של יותר מידי זמן.

אז קדימה לעבודה.

שתף:
תגובות והערות: (0)
יש להזין שם
יש להזין הערה
Sidebar חשבון תפריט מועדפים