מה זה קניית השמעות בספוטיפי

רשת ההשמעות ספוטיפיי הוא שירות מוזיקה דיגיטלית המאפשר הזרמה של שירים וכיום הינה שירות הסטרימינג המוזיקלית הפופולרית ביותר עם למעלה מ-190 מיליון משתמשים מכל רחבי העולם. במיוחד כשהרשתות החברתיות אינם מתעסקות רק בקשרים חברתיים, ספוטיפי הינה פלטפורמה שיווקת מהמעלה הראשונה ועסקים רבים משתמשים בפלטפורמה זאת כדי לקדם את עצמם ואת עסקיהם.

מדוע קניית השמעות יוצרת קידום בספוטיפיי?
האם אי פעם תהיתם מדוע חלק מהאמנים נראים כמצליחים בין לילה ולחלקם לוקח כמה שנים עד שהם מתפרסמים?
התשובה יכולה להיות מספר ההשמעות שהם מקבלים. ככל שתקבלו יותר השמעות, כך האלגוריתם של Spotify ימליץ על התוכן שלכם ליותר משתמשים שאינן מכירים אתכם. זה יעזור למספר המאזינים החודשי שלכם לגדול.
כשזה קורה, תתחילו תתחילו להתקדם בדירוג. זה יציג אתכם לקהל גדול עוד יותר ואתם יכולים לשבת בחיבוק ידיים ולראות איך הפרופיל שלכם בפלטפורמה מתחיל לצמוח וההכנסות שלכם מתחילות לעלות.
תהליך זה מתרחש לעתים קרובות מהר מאוד, מכיוון שהמוזיקה שלכם הופכת ויראלית. כשזה יקרה, תוכלו להפוך את זה להצלחה ארוכת טווח.
בעיני הגולשים איכות נמדדת על פי מספר מאזינים, מספר עוקבים או מספר לייקים. קניית השמעות בספוטיפיי תאפשר לכם לשפר את הרושם הראשוני על גולשים כדי שישמעו את השירים שלכם.
עבור אמנים חובבים, סוג זה של צמיחה ויראלית הוא אחד הדברים שחברות התקליטים מחפשות. זו יכולה להיות דרך להתקדמות משמעותית.

מדוע לקנות השמעות הוא רעיון טוב?
כדי להבין מדוע רכישת השמעות ב- Spotify עשויה להיות רעיון טוב, עלינו להבין מדוע הם כה חשובים. כשמישהו מאזין למוזיקה שלכם יותר מ-30 שניות, Spotify סופרת זאת. אם תקבלו מספיק השמעות, אולי תוכלו להיכנס לרשימות השמעה. זה יכול לתת לכם חשיפה לקהל הרבה יותר גדול, שיוכל להתחיל ליהנות מהמוזיקה שלכם. ההשמעות גם יחשבו עבור תמלוגי המוזיקה הכוללים שלכם, ויאפשרו לכם לייצר הכנסה מהפלטפורמה.
ההשמעות כל כך חשובות כי הן אחד המדדים הגדולים ביותר שבהם משתמשת Spotify כדי לקבוע עד כמה המוזיקה שלכם פופולרית.

קניית השמעות בספוטיפי הינו קיצור דרך משמעותי
בניית קהל אורגני יכולה להיות דרך מצוינת לגרום לאנשים להעריך את המוזיקה שלכם. אבל זה יכול לקחת הרבה זמן.במקרים מסוימים, זה יכול לקחת שנים של עבודה קשה עד שאנשים מתחילים לשים לב אליכם. בשלב זה, רוב האמנים כבר איבדו את התשוקה שלהם והאמונה שיגיעו לקהל הרחב, ומרגישים שהם לעולם לא יהפכו להצלחה בתעשייה. אולם יש אלטרנטיבה. אתם יכולים להשתמש בירות קניית השמעות כדי לקנות השמעות ב- Spotify. פעולה הנותנת תוצאה מיידית ומאפשרת לכם להתחיל לבנות קהל במהירות.

מקפצה רצינית בתחום
כמו כן, בשל הפופולריות שלו, אמנים רבים פונים לSpotify כדי לעזור להם להשיק קריירה. פרסום המוזיקה שלכם דרך פלטפורמה הזו הינה בעלת יתרונות רבים. לדוגמה, תוכלו להתחבר לקהל אורגני גדול. זה ייתן לכם את הסיכוי הטוב ביותר להפוך לוויראלים. זה גם ימשוך אליכם תשומת לב של חברות התקליטים. רוב החברות ישמחו להחתים אמן שיש לו רקורד חזק בספוטיפי.

הכנסה פסיבית בספוטיפי
סיבה טובה נוספת לכך שכל כך הרבה אמנים בוחרים להשתמש בספוטיפי היא, שהם מקבלים תשלום בכל פעם שהשיר שלהם מושמע. ברוב המקרים, זה יהיה רק שבריר סנט. עם זאת, משתמשי פרימיום ישלמו לרוב תעריף גבוה יותר. אם תקבלו מספר השמעות גבוה, זו יכולה להיות הזדמנות משתלמת מאוד.
לדוגמה, ההערכה היא שאד שירן הרוויח כ-50 מיליון דולר מקטלוג הסטרימינג שלו. לחשבון ספוטיפי חזק, יש פוטנציאל להרוויח הרבה כסף.
כמות השמעות זהו פרמטר שישפיע, כנראה, על גולשים האם הם מעוניינים להקשיב ולשמוע את השיר החדש או לגולל הלאה. אם אתם רוצים שיכירו אתכם בתחילת הדרך עדיף לקנות השמעות ועל ידי כך תביאו אליכם יותר גולשים שיקשיבו, יסמנו אהבתי ויהפכו לעוקבים טבעיים.
דרך שיווקית של קניית השמעות בספוטיפי תגדיל את מספר ההשמעות לתוכן האיכותי שהעליתם.

קניית השמעות, היא דרך לגיטימית מודרנית ועדכנית. כמו שבעבר, היו סופרים שהיו קונים את הספרים שלהם בעצמם כדי לעשות רושם של רב מכר ולהיכנס לרשימת "רבי המכר" שהופיעו בעיתונים.
זהו מהלך שיווקי שנועד לקדם תוכן מסוים וכדי לעזור לכם להגדיל את חשבון הספוטיפי. פעולה, שלדעתנו, כדאי לעשות אם רוצים להיחשף ולהתקדם. זוהי רק מדרגה אחת בסולם ההצלחה,  וכדי להמשיך ולטפס מעלה יש להמשיך ולהעלות תכנים איכותיים ועל ידי כך להשיג עוקבים אורגניים ולמספר השמעות שילך ויגדל באופן טבעי.

שתף:
תגובות והערות: (0)
יש להזין שם
יש להזין הערה
Sidebar חשבון תפריט מועדפים