קניית עוקבים ברשתות החברתיות הוא כלי עבודה לגיטימי לכל עסק

קניית עוקבים, ליקיים או צפיות אינו במקום אנשים אמיתיים שמגיעים אליכם, אלא הוא כלי עבודה לגיטימי לקידום, היוצר ערבוב בין לקוחות פוטנציאלים המגיעים לאתר ובין לקוחות שאנחנו הזמנו - אורחים פיקטיביים המוסיפים יופי וכמות לאתר.

מכירים את הסיפור על חבר שפותח מסעדה ומבקש מחברים לבוא לשבת כדי שיהיו אנשים בשולחנות ותהיה תנועה במקום? כי הרי ידוע שאנשים אוהבים לבקר במסעדות שיש בהם הרבה אנשים. ההתקהלות במקום נותנת לו אישור איכות.

קניית עוקבים זה אותו הדבר רק בלי לבקש טובות מאף אחד. קניית עוקבים זה בסדר וזה גם מומלץ.

הרשתות החברתיות הן כבר מזמן לא עוד פלטפורמה, מדובר על כלי עבודה לכל דבר ועניין. היום אנחנו יכולים בזכות הרעיונות שלנו והיצירתיות שלנו ליצור עמוד ברשתות החברתיות שיביא לנו קהל וכל זה בלי לחץ של בוס או סביבת עבודה רגילה.

קניית עוקבים מהעולם או ישראלים היא פעולה פשוט וקלה. בסופו של יום, הפופולאריות שלנו ברשתות החברתיות נגזרת מכמות האנשים שמבקרים בפרופיל שלנו.

בתחלת דרכו של עמוד ברשת חברתית קשה יותר לעשות רושם של אתר מצליח. לא פשוט להביא מבקרים לדף, לגרום להם לעקוב, לעשות לייק, להישאר ולבקר שוב.

דף עם עוקבים רבים או ליקיים רבים מסמל עבור רבים כי אנשים מעריכים את התוכן שהעלינו והוא מוצא חן בעיניהם ואנחנו דף ששווה לבקר בו שוב ושוב.

אתר לקניית ליקיים נותן לכם לבחור את סוג העוקבים, ומקיף את כל הפלטפורמות העדכניות. קניית עוקבים מריצה את העמוד מעלה מעלה בעיני הגולשים וגם הם רוצים להיות חלק מההצלחה ולראות את התוכן המעניין והמגניב שיצרנו.

אפשר לקנות עוקבים ישראלים אך גם עוקבים משאר העולם, מי הם אותם עוקבים שאנחנו מכנים פיקטיביים? הם ברובם, אנשים אמיתיים המאפשרים להשתמש בחשבון שלהם למעקב, ליקיים וכדומה. לכן האלגוריתם של גוגל לרוב לא יזהה כי מדובר בעוקבים פיקטיביים או לייקים פיקטיביים, ובינתיים הדף שלנו מקבל בוסט רציני.
אפשר גם לקנות גם תגובות ישראליות לקבלת מחמאות על הפוסט מגולשים נרגשים.

קניית ליקיים, עוקבים או צפיות אינו במקום אנשים אמיתיים שמגיעים לאתר אלה הוא כלי עבודה לגיטימי לקידום. היוצר ערבוב בין לקוחות פוטנציאלים המגיעים לאתר ובין לקוחות שאנחנו הזמנו- אורחים פיקטיביים המוסיפים יופי וכמות לאתר.

כיום קניית ליקים היא קידום מכירות עסקי לכל דבר וענין.

לסיכום: לקנות עוקבים זה חלק מתהליך המיתוג והפרסום החדש. אם בעבר כדי לייצר באז לעסק חדש היית צריך לבקש מהחברים לבוא לשבת במסעדה או לקנות פרסום בעיתון. כיום קונים עוקבים, ליקיים צפיות ועוד. היום לקנות עוקבים, ליקיים בכל הרשתות משמעותו להביא לעליה משמעותית של החשיפה של המוצר שלכם לגולשים ועוקבים פוטנציאלים. לקנות עוקבים לא מוריד מהאותנטיות שלכם. אלה רק מגדיל את היכולת שלכם להגיע לגולשים חדשים שיתאהבו באתר ויגיעו שוב ושוב.

שתף:
תגובות והערות: (0)
יש להזין שם
יש להזין הערה
Sidebar חשבון תפריט מועדפים