הטרנדים החמים ביותר ביוטיוב 2023 שאי אפשר להתעלם מהם

האם אתם מעודכנים בטרנדים החמים שרצים ביוטיוב השנה? כאן תקראו על 9 הטרנדים החמים של שנת 2023 ביוטיוב ותגלו מה הם הסרטונים הכי נצפים ביוטיוב, מה הם הסרטונים הכי טרנדיים ביוטיוב וכל הדברים שצריך לדעת על יוטיוב אם רוצים להצליח בפלטפורמה זו. כאן תקראו על 9 הטרנדים שהכי חמים ביוטיוב השנה.

יוטיוב בלתי ניתנת לעצירה, יש בה יותר משני מיליארד משתמשים פעילים. בזכות הפופולריות של יוטיוב, המגמות והטרנדים של הסרטונים ביוטיוב משתנות ומתחלפות ללא הרף. אז בין אם אתם יוצרים ב-YouTube או משתמשים מזדמנים, התעדכנות במגמות אלו יעזור לכם להישאר מחוברים לבסיס המשתמשים העצום של YouTube.

לפניכם הטרנדים העדכניים ביותר של YouTube בשנת 2023. לדעת נושא זה יעזור לכם להבין איזה סוג סרטון טרנדי כדאי לכם ליצור עבור ערוץ היוטיוב שלכם.

1. אתגרי יוטיוב
מי לא אוהב אתגר טוב? כיף לעשות אותם וום מצחיקים את הצופים. בנוסף, סרטוני אתגר בדרך כלל מקבלים יותר צפיות מסרטונים רגילים והם דרך מהירה וקלה להרחיב את הערוץ שלכם. יש מגוון רחב של סוגי אתגרים. חלק מהפופולריים ביותר קשורים לאוכל, כמו אוכל חריף לעומת אוכל מתוק. אתגרי 24 שעות, כמו סרטוני לילה או הישרדות. וכמובן, אתגר הזוגיות הקלאסי.

2. סרטוני יוטיוב קצרים
הודות ל-TikTok, סרטונים קצרים השתלטו לחלוטין כצורת הבידור הפופולרית ביותר כי כל כך קל להתמכר להם. מי לא איבד שעות רבות של זמן בכך שנשאב לגלילה בין סרטון לעוד סרטון?
YouTube הוציאה את יוטיוב-שורטס (Youtbe Shorts)ב ארה"ב במרץ 2021, ומאז הם הפכו לטרנד פופולרי בקרב בסיס המשתמשים הרחב יותר של YouTube. סרטונים קצרים (Shorts) יכולים להיות עד 60 שניות, ובמקום להעלות אותם לדפי הערוץ הרגילים שלהם, היוצרים מפרסמים את הסרטונים האלה בכרטיסייה נפרדת וייעודת הנקראת "Shorts".

3. סטרימינג בשידור חי
שידורים חיי(לייבים) הפכו פופולריים יותר בפלטפורמת YouTube בשנים האחרונות. לדוגמה, שידורים חיים יומיים גדלו ב-45% במחצית הראשונה של 2020, ו-58% מהצופים בשידור חי דיווחו שצפייה בסרטונים חיים עזרה להם להרגיש מחוברים במהלך מגיפת הקורונה. המגמה הזו נמשכת לתוך 2023, ותוכלו למצוא אלפי שידורים חיים בכל זמן נתון על מגוון רחב של נושאים - לא רק משחקים.

4. מעורבות קהילתית והמנויים מחליטים
כל מי שהיה יוטיובר יותר מחודשיים יודע כמה חשובה הקהילה. מעורבות קהילתית היא המפתח לצמיחה. לאחרונה, יוטיוברים פופולריים גם החלו לשלב סרטוני "המנויים מחליטים" (“subscribers decide” ) בתוכן הרגיל שלהם. בסרטונים האלה, יוצרים מקבלים החלטות על סמך תוצאות סקרים מהמנויים שלהם. כמה סוגים פופולריים של סרטוני "מנויים מחליטים" כוללים:
*מנויים מחליטים על התלבושת שלי.
*מנויים מחליטים באיזה משחק אני משחק.
*המנויים קובעים מה אני אוכל במשך 24 שעות.
סרטונים אלו מאפשרים לצופים להרגיש מחוברים ליוצרים האהובים עליהם, גם אם ליוצרים אלה יש מיליוני מנויים שמשתתפים בסקרים שלהם או רק כמה מאות.

5. ASMR-  Autonomous Sensory Meridian Response 
מה זה אומר? בויקיפדיה מגדירים זאת כתחושה הנגרמת בדרך כלל כתוצאה מגירויים ספציפיים כמו לחישות, דיבור רך ואטי, רישרושים רכים, מישושים, נקישות איטיות, או גירויים קוגניטיביים אחרים. זהו אחד הטרנדים הפופולריים ביותר ביוטיוב, הם חלק מהסרטונים המפתיעים ברשימת המגמות של 2023.
חובבי הז'אנר הזה מדווחים שסרטוני ASMR מייצרים עקצוצים תחושתיים מרגיעים שמתחילים בקרקפת, הידועים כ"עיסויי מוח". כיום, ASMR הוא מונח החיפוש הפופולרי השלישי ב-YouTube בעולם. גם אם סרטוני ASMR הם לא כוס הקפה שלכם, אתם לא יכול להכחיש שהם הפציצו בפופולריות בשנים האחרונות.

6. עשה זאת בעצמך/ Life Hacks/ כיצד ואיך
טרנד חם נוסף ב2023 הוא העזרה. עזרה במחשב, בבית ובכל מקום ונושא אפשרי. הקלדת "כיצד" בשורת החיפוש של YouTube תציג סרטונים מוצעים החל מאיך לבצע משימות יומיומיות כמו ללמוד איך לקשור עניבה להוראות ספציפיות כמו איך לשנות את שם התצוגה שלכם ב-Roblox. אחת הדרכים הטובות ביותר ללמוד מיומנות חדשה היא על ידי צפייה בסרטון, וכמות התוכן המצויינת ביוטיוב אומרת שסביר להניח שתוכלו לבחור ללמוד מעשרות מורים ומדריכים עבר כל נושא שתבחרו.

7. קניות סוחפות 
אם אי פעם צפיתם בסרטון יוטיוב שהוביל אותכם לרכוש מוצר ספציפי, השתתפתם ב"קניות סוחפות". מגמה זו של YouTube כוללת סרטונים החל מהמלצות (יוטיובר/ית שמציג/ה ומנסה פריטים שרכשו לאחרונה) דרך סיפור חווית מקניה וכדומה. מחקר שנערך לאחרונה מצא כי 80% מהקונים המקוונים ראו את המוצר שהם מתכננים לקנות בסרטון YouTube. לסרטוני קניות סוחפים יש השפעה עצומה על מגמות קניות צרכניות - כאשר הסרטונים הללו הופכים לוויראליים הם משפיעים על ההמכירות ומרימים אותם למעלה.

8. סרטון ב- 360 מעלות 
תביאו את המטא-וורס. ואיתו, סרטונים של 360 מעלות, או סרטונים סוחפים, המאפשרים לצופים להשתמש באוזניות VR או לגרור את המסכים שלהם כדי לצפות בנוף כאילו הם מסתובבים במעגל שלם.
כש-360 יצא לראשונה, אנשים רבים חשבו שזה יהיה הדבר הגדול הבא. זה אף פעם לא באמת צבר פופולריות עד 2020, כשהמגיפה מנעה מאנשים לעשות כמעט כל דבר. בנוסף, עליית הפופולריות ב-VR בשנתיים האחרונות הביאה לעלייה חדשה לגמרי של תוכן 360.
חשוב לציין שלא לכל תוכנת עריכת וידאו יש יכולת של 360 מעלות. כתוצאה מכך, יוטיוברים רבים פונים לתוכנה כמו PowerDirector 365 כדי ליצור את הסרטונים הללו, תוכנית שמקלה על חיתוך סרטונים ב-360 מעלות.
ברגע שאתם מייבאים סרטון 360 מעלות מהמצלמה שלכם לציר הזמן של PowerDirector, ייפתח עורך 360 המאפשר לכם להוסיף כותרות, לייצב את הצילומים שלכם ועוד.

9. משחקים
אם אינכם בעניין של משחקי וידאו, ייתכן שאינכם מבינים עד כמה הז'אנר הזה פופולרי בכל YouTube. לאתר יש כיום למעלה מ-40 מיליון ערוצי משחק פעילים. כעת, גיימינג הוא בהחלט לא טרנד חדש, שכן לפי הנתונים הסטטיסטיים של YouTube לשנת 2020, משתמשים צפו בלמעלה מ-100 מיליארד שעות של תוכן משחקים בשנת 2020 - כפול ממספר השעות שמשתמשים צפו ב-2018. אבל, זו גם לא מגמה שתחלוף בקרוב.

לסיכום:

YouTube היא ללא ספק אחד מאתרי האינטרנט הפופולריים ביותר באינטרנט, וצופים, יוצרים ועוברי אורח מזדמנים כאחד יכולים להפיק תועלת מהכרת המגמות הנוכחיות המשפיעות על תרבות YouTube.
מגמות מתקופת המגיפה המשיכו להשפיע על תוכן YouTube עד שנת 2023, כמו סרטונים ב-360 מעלות, חוויות קניות סוחפות ושידורים חיים נמצאים בדירוג גבוה בכרטיסיית המגמות של YouTube.

בנוסף, מגמות מתפתחות עיצבו את הדרכים שבהן היוטיוברים מתקשרים עם הפלטפורמה והשפיעו על סוגי התוכן שמשתמשים מצפים מהיוצרים האהובים עליהם.
מכיוון שמגמות עריכת וידאו משתנות לעתים קרובות, יש צורך בבחירת תוכנת עריכה שיכולה להתמודד עם סגנונות עריכה מודרניים. אם יש לכם ערוץ יוטיוב או שאתם מתכוונים להקים אותו בקרוב, עליכם לבצע מחקר הולם כדי למצוא תוכנת עריכה שעונה על הצרכים שלכם.

נראה כי כדאי להתחיל את החיפוש על ידי הורדת PowerDirector בחינם. זוהי בחירה מצוינת למתחילים ליצור סרטוני YouTube בזכות העיצוב הפשוט שלה. לא תצטרכו להשקיע שעות בלימוד השימוש בתוכנה. כל אחד יכול להפיק סרטונים באיכות מקצועית תוך דקות עם תוכנה זו.


זה הכל להפעם, רוצים לשפר את אתר היוטיוב שלכם? קבלתם את כל הכלים העדכניים של מה הולך השנה.

אז למה אתם מחכים? קדימה לעבודה.

לחצו כאן להורדת סרטונים ביוטיוב למחשב שלכם.

 

שתף:
תגובות והערות: (0)
יש להזין שם
יש להזין הערה
Sidebar חשבון תפריט מועדפים