איך להביא תנועה לאתר אינטרנט מהר ובקלות

הדבר הכי חשוב עבור כל בעל אתר אינטרנט זה איך להביא גולשים לאתר ואיך להמיר אותם לקונים. בעלי אתרים יהיו צמיד עם אצבע על הדופק בכל הנוגע לתנועת המבקרים באתר שלהם. במאמר זה נציג 7 טריקים קצרים וקלים ליישום שיעזרו לכם להביא טראפיק לאתר שלכם במהירות.

תנועת המבקרים לאתרים אינה קבועה. לפעמים מגיעים הרבה גולשים ולפעמים התנועה יורדת. אז מה אתם עושים כאשר אתם צריכים זריקה מהירה של תנועה לאתר? דחיפת תנועה לאתר אינה יכולה להגיע מהאתר עצמו. הבאת התנועה לאתר שלכם יכולה להסתמך על המדיה החברתית. מה לדעתכם השיטה למשיכת גולשים הכי מוצלחת במדיה החברתית? התשובה היא: סיפורי אינסטגרם (Instagram Story). אינסטגרם עדיין רשת חברתית ענקית, עם למעלה מ-2 מיליארד, לא מיליון, מיליארד, משתמשים פעילים חודשיים, ש-59% מהם נכנסים מדי יום לחשבון שלהם. 

אז מה אתם צריכים לקדם בסטורי שלכם באינסטגרם כדי למשוך יותר תנועה?

    1. תקדמו מוצר. 36% מהסטוריז מקדמים מוצר. זה עובד. 33% מבעלי העסקים בארה"ב מקדמים את המוצרים שלהם על ידי סטוריז. אבל צריך לעשות יותר מאשר סתם לומר "היי, הנה המוצר שלי, החליקו למעלה כדי לקנות אותו." אפשר להעלות מספר סטוריז שמדברים על התועלת של המוצר ועד כמה הוא נהדר, בעצם, אתם עושים את שלכם באינסטגרם והגולשים מחליקים למעלה כדי לעבור לדף הנחיתה באתר. הם לא צריכים ללכת לדף הנחיתה באתר כדי ללמוד עוד על המוצר, אלא לומדים על המוצר דרך ה-Story. 

    2. שדרו אירועים בשידור חי. הציגו את מה שעבדתם עליו או משהו חדש שאתם עומדים לשחרר. 10% מהסיפורים של המותג כוללים אירועים חיים שונים. כשאתם עושים את זה בסופו של דבר, אנשים מתלהבים, זה בונה ציפייה, ובסופו של דבר אתם מייצרים יותר מכירות. שמתם לב שיש חברה שכולם יודעים שהיא ממש טובה בזה? היא נקראת אפל. אפל עושה השקות מוצרים גדולות, יש להם אירועים חיים, והם בונים את הציפייה הזו. סיפורים יכולים לעזור לכם לעשות זאת גם כן.

    3. הכינו סרטוני הסבר. משתמשים אוהבים סרטוני הדרכה. 5% מהעסקים משתמשים ב-Instagram Stories לסרטוני הדרכה. סרטוני ההדרכה האלה עוזרים לכם לבנות קשר עם הקהל שלכם. משתמשים שאהבו את הסרטון יכולים להחליק למעלה, ללכת לאתר שלכם, לקרוא את שאר הפוסט בבלוג או לצפות בשאר הסרטון. ככה יוצרים הרבה יותר תְנוּעָה. גם גילינו שזה סופר יעיל לגרום לאנשים להיות נאמנים יותר לבלוג שלכם, להפוך לקוראים, להירשם אליו באמצעות דואר אלקטרוני, או פשוט לעקוב אחריכם בכל אחת מהרשתות החברתיות שקיימות.

    4. כתבו פוסטים חדשים בבלוג. אם אתם כתובים בלוג, אתם לא יכולים פשוט לפרסם אותו באתר שלכם ולקוות לטוב. אתם חייבים לקדם אותו. אתם יכולים לשתף את בלוג שלכם בפייסבוק, לינקדאין, אינסטגרם, טוויטר, או כל רשת חברתית אחרת, ואז להכניס סטורי חדש, "קראו את הבלוג החדש הזה, החליקו למעלה כדי לקרוא אותו", אפשר לשים משהו קליט בסטורי כמו: "גוגל עומדת לשחרר עדכון חדש. החליקו למעלה כדי ללמוד מה זה ואיך להתכונן לזה. זה יגרום להרבה אנשים להגיע לאתר שלכם מתוך רצון לקבל עוד מידע.

    5. צרו תחרויות או הגרלות. רוצים באמת לגרום למעורבות של הקהל שלכם? הציעו להם לזכות במשהו מרגש. אולי פגישת ייעוץ, ניסיון חינם או משהו שאתם מוכנים לתת בחינם. הגרלות ומתנות -  הם עבדו במשך עידנים, המשיכו להשתמש בהם. זו הסיבה כשאתם הולכים לקניון, אתם עדיין רואים את ההגרלות האלה של מכוניות בחינם. למה הם עושים את זה? כי זה עובד.

    6. פרסמו תוכן שנוצר על ידי משתמשים. תוכן שנוצר על ידי משתמשים, יעיל ביותר. 93% מהמשווקים מסכימים שתוכן שנוצר על ידי צרכנים מניב ביצועים טובים יותר מתוכן ממותג. לדוגמה, אם אתה מוכר מוצר ולמישהו אחר יש סרטון שבו הוא סוקר עד כמה אותו מוצר הוא מדהים, שימו אותו בסטורי שלכם. זה מייצר יותר אמון ויותר מכירות.

    7. קניית עוקבים באינסטגרם הינה צורת קידום לגיטימי של העסק שלכם שייתן לו עוד בוסט בעיני גולשים אחרים. קניית עוקבים הוא קידום לגיטימי בדיוק כמו לבקש מחברים לכתוב לכם תגובות חיוביות או לעשות לכם לייקים. רק שכאן לא צריך טובות מאף אחד וגם לא צריך תקציב גדול כי השירותים שלנו גם זולים וגם מהירים.

אז למה אתם מחכים? קדימה לעבודה!

 

שתף:
תגובות והערות: (0)
יש להזין שם
יש להזין הערה
Sidebar חשבון תפריט מועדפים