מה זה ביריל? (BeReal)

מדי פעם מגיעה אפליקציה חדשה ששוברת את הכללים והופכת פופולרית מאוד. עכשיו הגיע תורה של BeReal החדשה והמגניבה. מה היא אפליקציית שיתוף התמונות ביריל? ומדוע היא מנסה למנוע מאנשים להשתמש במסננים? כל מה שצריך לדעת על האפליקציה החדשה והמגניבה לפניכם. מה זה BeReal? כל הפרטים כאן

מה זה האפליקציה החדשה ביריל? אחרי שמורידים את האפליקציה מהחנות, מתקבלת הודעה שזאת דרך חדשה וייחודית לגלות מי החברים שלך באמת, בחיי היומיום שלהם. כל יום בשעה אחרת, כולם מקבלים הודעה בו-זמנית לצלם ולשתף תמונה תוך 2 דקות. זוהי אפליקציה שדורשת מכם משהו חדש, להיפטר מהפילטרים והתמונות הערוכות ולחזור לעולם האמיתי.

BeReal (בתרגום מאנגלית: תהיה אמיתי) היא אפליקציית מדיה חברתית צרפתית שיצאה בשנת 2020. לאחר כמה שנים של ערפול יחסי, האפליקציה צברה פופולריות במהירות בתחילת 2022.

BeReal היא אפליקציית מדיה חברתית המבקשת ממשתמשים לפרסם תמונות לא מסוננות של עצמם פעם ביום, כאשר האפליקציה נועדה לעודד אנשים להיות אותנטיים יותר, היא מבקשת מהם להציג את עצמם כפי שהם באותו הרגע. התכונה העיקרית של האפליקציה היא התראה יומית המעודדת את המשתמשים לשתף תמונה שלהם ושל הסביבה הקרובה שלהם במסגרת חלון זמן שנבחר באקראי של שתי דקות בכל יום. הדגש של האפליקציה הוא על האותנטיות.

השם "BeReal" הוא כפול. ההתייחסות העיקרית שלו מתייחסת להתמקדות שלו במשתמשים שמעלים תמונות לא מלוטשות, אמיתיות תוך שהוא גם משחק מילים של המונח b-reel.
פעם ביום, BeReal מודיעה בו זמנית לכל המשתמשים שחלון של שתי דקות לפרסום פתוח. היא מבקשת מהמשתמשים ליצור פוסט באמצעות תמונות בו-זמנית הן מהמצלמה הקדמית והן מהאחורת, מה שמספק תיאור ויזואלי של מה שהם עושים באותו רגע. החלון הנתון משתנה מיום ליום, ואינו ידוע למשתמשים לפני קבלת ההודעה.

לאחר שאתם מעלים פוסט, הפוסט BeReals מציג את השעה בו העלתם את הפוסט, פוסט שעלה לאחר חלון השתי דקות יציג עד כמה מפרסם הפוסט מאחר. משתמשים אחרים יכולים גם לראות כמה ניסיונות לקח לכם כדי לפרסם את הפוסט כמו גם את המיקום שלכם היכן שהצטלמתם. משתמשים מקבלים רק הזדמנות אחת למחוק את הפוסט  BeReal שלהם ולפרסם עוד אחד, והם לא יכולים לפרסם יותר מאחד בכל פעם.

פוסט BeReal כולל גם קטע 'גילוי' שבו ניתנת למשתמשים האפשרות לשתף לקהל ציבורי רחב הרבה יותר. עם זאת, תכונה זו מוגבלת, מכיוון שמשתמשים אינם יכולים ליצור אינטראקציה עם הפוסטים באמצעות תגובות.
BeReal תוארה כמתחרה פוטנציאלית באינסטגרם, ובמקביל מפחיתה את הדגשת התמכרות ושימוש יתר במדיה החברתית. האפליקציה אינה מאפשרת מסנני תמונות או עריכה אחרת, ואין לה ספירת עוקבים. שיווקי של החברה הזהיר כי האפליקציה "יכולה להיות ממכרת" אך גם קבע כי "BeReal לא תהפוך אותך למפורסם.

לאפליקציה אין תהליך אישור תמונה מפורש, ולכן אינה מגבילה את המשתמשים מלפרסם תמונות לא הולמות. עם זאת, קיימת פונקציית דיווח המאפשרת למשתמשים לדווח על תמונה או על משתמש אחר אם הם מפרסמים תוכן לא הולם.

BeReal, שעוצבה בשנת 2020, הפכה לאפליקציית המובייל העדכנית ביותר ליצור באזז בקרב צעירים וזכתה לשבחים מאנשי התעשייה. למרות היותה בשוק יותר משנתיים, BeReal עלתה בפופולריות השנה והראתה עלייה של 315% בהורדות מאז ינואר 22 וכעת היא בין האפליקציות עם מספר ההורדות הגבוה בעולם, כמו אינסטגרם וסנאפצ'ט.

אז איך עובדת אפליקציית BeReal?
לאחר ההורדה, המשתמשים מקבלים התראה בשעה אקראית במהלך היום שאומרת להם שהגיע "הזמן ל-BeReal".

באותו רגע, האפליקציה פותחת חלון של שתי דקות למשתמש לפרסם תמונה של מה שהוא עושה כרגע. המצלמה תצלם שתי תמונות - אחת במצלמה הקדמית שלכם , ואחת באמצעות המצלמה האחורית שלכם - כך שהמשתמשים יוכלו לראות בדיוק מה עשיתם בשתי הדקות האלה.
המטרה היא ללכוד תמונת מצב אותנטית ולא מסוננת של חיי המשתמש, בניגוד לצילום מסונן שעבר שינוי, דבר שנפוץ יותר באפליקציות כמו אינסטגרם.
אתם יכולים לבחור להפוך את התמונה שלכם לציבורית, אבל רק מי ששיתף גם תמונה של BeReal במהלך חלון התמונה של אותו יום יוכל לצפות בה.


מה יקרה אם לא תפרסמו תוך שתי דקות ב-BeReal?
בעיקרון, כלום. אתם יכולים לפרסם תמונות 'מאוחר יותר' אם תרצו, והעונש היחיד יהיה שמשתמשים יראו שפרסמת באיחור .. אבל אז אתה נתפס כ "לא אותנטי".


איך אתם מוחקים פוסט ב- BeReal?
למרות שזה נוגד את מהות האפליקציה, יש אפשרות למחוק פוסט של BeReal אם תרצו בכך.
האפליקציה אכן מאפשרת לכם לצלם מחדש תמונה של BeReal כמה פעמים שתרצו במהלך פרק הזמן של שתי הדקות, לאחר שפרסמתם את התמונה, אתם יכולים רק למחוק ולצלם אותה פעם נוספת.

אם אתם רוצה למחוק את הפוסט שלכם, פשוט מצאו את הפוסט שברצונך למחוק והקישו על שלוש הנקודות מימין למיקום ולשעה. בחלונית שתופיע הקישו 'מחק את BeReal שלי'.
זהו, עכשיו אתם רק צריכים להירשם ואתם בענינים.
אז למה את מחכים? קדימה לעבודה.

לעוד בלוגים שלנו - לחצו כאן.

 

שתף:
תגובות והערות: (0)
יש להזין שם
יש להזין הערה
Sidebar חשבון תפריט מועדפים