מה זה צפיות בלייב באינסטגרם

האפשרות לשידורים חיים באינסטגרם (לייבים) הינו כלי עוצמתי ליצירת קשר אינטימי עם העוקבים שלכם ולהרחבת קהל העוקבים שלכם. במאמר זה נציג לכם את כל המידע החשוב בנושא ה-Live Views: איך לתזמן שידור חי, שיטות לעידוד תגובה ושיתוף על ידי הצופים, ועצות זהב לניהול שידורים שהכול ירצו לצפות בהם.

לא רק תוכניות טלוויזיה משדרות שידורים חיים (לייב), גם אתם יכולים לעלות בשידור חי באינסטגרם, כלומר לעשות שידור ישיר באינסטגרם לקהל הגולשים שלכם. וידאו חי. לא מוקלט. לא ערוך. 
איזה כייף!!! איזה כייף לשווק כך בשידור חי את המבצע שאתם מציעים, את המותג שלכם, האירוע שאתם משדרים, את המסיבה, את שיעור האיפור, שיעור הבישול או את הטיול. בקיצור מה לא? הכל.

אבל אתם לא בדיוק יודעים כמה גולשים יגיעו ומרגישים שצריך עידוד (בוסטר) לחשיפה. אבל מאיפה תביאו קהל בתחילת הדרך?
גם אם תצרפו לשידור את כל מי שאתם מכירים שחייב לכם, סביר להניח שלא תגיעו למספר גדול של צופים. אבל, כמו תמיד אצלנו, יש פתרון. כל הפרטים בבלוג שלפניכם. כל מה שחשוב לדעת לפני שאתם עולים לייב.

אתם עולים בלייב באינסטגרם וצריכים כמות של צופים שיעזרו לכם בחשיפה? הגעתם למקום הנכון. אינסטגרם לייב מאפשר לכם לשדר וידאו לעוקבים שלכם בזמן אמת כחלק מסיפורי אינסטגרם ומשמשת כעת כ- 100 מיליון אנשים מדי יום.

אם אתם תעלו לייב ויגיעו שתי החברות הטובות, החבר הטוב ועוד כמה עוקבים שיש לכם וסה"כ יהיו לכם 12 צופים זה מאוד לא ישמח אתכם והמסר הכללי לעולם הגולשים יהיה :שהתוכן שאתם מעלים בלייב אינו מעניין.

אבל אתם יודעים שהוא מעניין. פשוט אתם בתחילת הדרך. מה עושים?
אם כך, נראה שאתם צריכים עזרה בתחילת הדרך. קניית צופים בלייב יעודד גולשים אחרים להיכנס לסרטון, וייתן לו דחיפה. ויראה ל-12 הצופים הבסיסיים, של תחילת הדרך, שהם לא לבד ושיש ענין בשידור ויעודד את הגולשים שרואים שהעלתם סרטון חי להתעניין להיכנס ולצפות. מה גם, ככל שתעשו יותר סרטונים גולשים יתרגלו לכך שאתם עושים לייב ויעקבו אחרי החשבון שלכם כדי לא לפספס.

יש הבדל מרכזי אחד בין סרטוני אינסטגרם לייב למוצרי שידור חיים קיימים כמו Facebook Live ו-Periscope הוא שסרטון אינסטגרם לייב הוא ארעי לחלוטין: ברגע שהשידור מסתיים, הסרטון נעלם. אין שידורים חוזרים.

לצד צפיות בלייב, אינסטגרם השיקה גם תכונה ארעית דמוית Snapchat בהודעות הפרטיות שלה, המאפשרת למשתמשים לשלוח סרטונים ותמונות נעלמות ליחידים וקבוצות בתוך Instagram Direct.

המעבר לשידור חי דומה מאד לאפשרות הסטוריז של אינסטגרם, וכשתסיימו לשדר, הסרטון שלכם ייעלם, מה שכן יכול לעודד גולשים לשתף תוכן חי. מצד שני, היא העובדה שהתוכן כבר לא יהיה ניתן לצפייה לאחר סיום השידור יוצרת גם מצב של דחיפות לצופים כדי להבטיח שהם לא יפספסו.

כך עובד צפיות בלייב באינסטגרם:

מעבר ללייב באינסטגרם הוא די פשוט - פשוט החליקו ימינה מהעדכון כדי לפתוח את המצלמה, בחרו "Live" והקישו על כפתור "התחל וידאו בשידור חי" כדי להתחיל לשתף:

סרטונים בשידור חי באינסטגרם יכולים להימשך עד שעה, ועוקבים עשויים לקבל התראה כשאתם עוברים לשידור חי כדי שיוכלו להתכונן וליצור איתכם אינטראקציה במהלך השידור.

בזמן שאתם בשידור חי, אתם יכולים להצמיד תגובה שכולם יוכלו לראות או לבטל את התגובות לחלוטין. הערות מוצמדות יכולות להיות דרך מצוינת למסגר את הסרטון וליידע את כולם מה קורה - תגובה מוצמדת יכולה להיות גם דרך מצוינת לעודד אינטראקציה ותגובות מהקהל שלכם.

היתן גם להתחיל סרטון חי/לייב יחד עם אדם אחר, שמתאים לראיונות ושיתופי פעולה. כדי להזמין מישהו לסרטון בשידור הישיר שלכם, הקישו על הסמל עם שני פרצופי סמיילי והקישו על שמו או שמה. (אתם יכולים להזמין רק מישהו שצופה בסרטון הלייב שלכם) כדי להצטרף לסרטון לייב של מישהו אחר, הקישו על "בקשה" ולאחר מכן על "שלח בקשה".

איך יודעים מתי משתמשים אחרים נמצאים בשידור חי?

מכיוון ששידורים חיים באינסטגרם נעלמים ברגע שהשידור מסתיים, גילוי הסטרימינג הטובים ביותר והזרמים של אינסטגרם שאתם עוקבים אחריהם הוא חשוב להפליא. כאשר מישהו שאתם עוקבים אחריו מתחיל צפיות לייב בשידור חי באינסטגרם, אתם תראה "Live" מתחת לתמונת הפרופיל שלו בסרגל הסיפורים (ואולי גם תקבלו התראה):

הכרטיסייה Explore של אינסטגרם תציג גם סיפורים חיים עדכניים, ותהיה גם אפשרות להקיש על "Top Live" כדי לראות אילו סרטונים משודרים באותו הרגע בהתבסס על מספר צופים, מיקום ומעורבות. תוכל לדלג מסביב לסרטונים הפופולריים בשידור חי על ידי החלקה ימינה ושמאלה, מה שיקל להפליא לדלג בין סיפורים חיים.

זהו, קבלתם את כל המידע שאתם צריכים. בקניית צפיות בלייב באינסטגרם הצופים יתווספו ללייב בצורה אוטומטית בסיום הרכישה. משך הצפייה 30-45 דקות, שתלוי כמובן בזמן השידור שלכם. כל הצופים מגיעים ממשתמשים אמיתיים מכל העולם.

אז למה אתם מחכים? קדימה לעבודה.

קידום באינסטגרם.

לעוד בלוגים מעניינים ומועילים לחצו כאן

שתף:
תגובות והערות: (0)
יש להזין שם
יש להזין הערה
Sidebar חשבון תפריט מועדפים