איך להשיג 1,000 עוקבים בשבוע באינסטגרם באופן אורגני

איך להשיג 1000 עוקבים בשבוע באינסטגרם באופן טבעי. זה אפשרי ולא מסובך לביצוע. בסופו של דבר תבלו בערך שש שעות בשבוע באינסטגרם כדי להשיג את העוקבים האלה. עם הזמן, תוכל לכוונן תוכן ולהפוך את הפרסומים ליעילים יותר. התוצאות אמורות להגיע בערך תוך שלוש עד ארבע שעות. הבאנו לכם מספר טריקים קלים לביצוע ופשוטים עם לא יותר מדי שלבים וזה פשוט עובד.

איך להשיג 1,000 עוקבים בשבוע באינסטגרם באופן אורגני ? בין אם אתם אוהבים את חברת Meta או שונאים אותה, אתם לא יכולים להכחיש את הפופולריות של האינסטגרם. לפי Statista, ישנם למעלה ממיליארד משתמשי אינסטגרם. זה אומר, שבתור משווקים, זה מקום מצוין ליצור קשר עם הלקוחות האידיאליים שלכם.

אבל יש בעיה. אם אין לכם עוקבים איך תשיגו מעורבות ותגיעו ללקוחות שאתם רוצים להגיע אליהם ?
יכול להיוצר מצב שתפרסמו תוכן ומעט מאד אנשים יראו אותו, אולי אפילו אף אחד...

יש לזה פתרון. אנו נציע כמה טריקים קלים לביצוע.

איך להשיג 1,000 עוקבים חדשים באינסטגרם באופן אורגני זה דבר שמצריך עבודה, אבל אנחנו פה בשביל להתקדם.

יחד עם זאת, נציע גם אפשרות לקנות עוקבים באינסטגרם כדי לצמוח מהר יותר וליצור חשבון מרשים כבר על ההתחלה. קיצורי דרך הם דבר טוב ועזרה בפירסום היא פעולה לגיטימית לקידום ברשתות החברתיות.

הטריק הראשון:  פרסמו לפחות פעם ביום

פעם ביום זה המינון הרצוי. אם לא תפרסמו מספיק פעמים, לא תהיה לכם הזדמנות לצבור עוקבים חדשים. כל פוסט אמור להיות שונה. אתם יכולים ליצור פעם תמונה ופעם סרטון, ציטוטים, מצגות, קרוסלה, או אפילו לנסות סטורי. עם הזמן, תראו מה קהל הגולשים יותר אוהב ופחות אוהב ותתנהלו בהתאם.

אתם צריכים ליצור תוכן שגם יפנה באופן אידיאלי לאנשים חדשים אבל גם לעוקבים הותיקים. צריך לכתוב תוכן שנותן לצופה ערך, ואשר ימשוך אליו את העוקבים הנכונים ובסופו של דבר ייצור מעורבות וכמובן מכירות.

עוקבים שבסופו של דבר לא יעקבו, לא יעשו לייק ולא יגיבו הם לא עוקבים שיתנו משקל לדף שלכם. מה שאתם רוצים הם עוקבים פעילים שיעזרו לכם לבנות מותג שמושך לקוחות.

הטריק השני: הפעלות בשידור חי

תעשו הפעלות בשידור חי (לייב) לפחות פעם בשבוע עם משתמשי אינסטגרם אחרים. לא לבד. שלחו הודעות פרטיות למשתמשי אינסטגרם אחרים ובקשו מהם להשתתף בשידור איתכם וליצור שאלות ואינטראקציות בשידור חי, הן בפרופיל שלכם והן בפרופיל שלהם, כך תקבלו יותר עוקבים.

התחילו בקטן על ידי חיפוש אחר חשבונות עם פחות מ-10,000 עוקבים לשיתוף פעולה והתקדמו ככל שתקבלו יותר עוקבים.

הטריק השלישי: צרו פוסט קרוסלה

אלו פוסטים שיש להם תמונות מרובות והם מספקים הסברים בנושא מסוים. עשו זאת לפחות פעם בשבוע. לא בהכרח תקבלו הכי הרבה לייקים. אבל מניתוח התוצאות עולה שפוסטים מסוג זה מספקים מעורבות מדהימה. אנשים שמסתכלים בשקופית אחת, שקף שני, שקף שלישי, משאירים תגובות וגם עוקבים אחריך. זה נהדר, כי זה מה שאנו רוצים. 

טריק רביעי: תהיו נגישים וחיוביים לקהל שלכם

אתם צריכים להיות מחוברים לקהל שלכם. מה זה אומר: כשמישהו שולח לכם הודעה, תגיבו. כשמישהו משאיר תגובה, תגיבו. על ידי מעורבות, תקבלו יותר עוקבים. כתבו תמיד תגובות חיוביות. ענו תוך פרק זמן סביר. 

טריק חמישי: השאירו תגובות בפרופילים של אנשים אחרים

על ידי מעורבות בפרופילים חברתיים אחרים במרחב שלכם באינסטגרם, תקבלו יותר עוקבים. אבל ודאו שההערות שלכם מתחשבות ומועילות. כך גולשים יגלו אתכם דרך פרופילים אחרים וזאת דרך נהדרת לפרסם את עצמכם. זה דורש מאמץ מצידכם, אבל זה עובד, השאירו מינימום 3 תגובות מידי יום בפרופילים אחרים.

טריק שישי: קניית עוקבים באינסטגרם

קניית עוקבים לאינסטגרם ולשאר הרשתות החברתיות הוא מעשה של קידום עסקי או עצמי. ככל שלחשבון שלכם יש יותר עוקבים, כלומר יותר אנשים שנרשמו לעקוב אחרי החשבון שלכם, החשבון מרשים יותר ומראה על הצלחה בעיני גולשים אחרים ובכך מושך יותר גולשים טבעיים שירצו לדעת מי הוא אותו מצליחן. קניית עוקבים הוא תהליך עסקי חכם וזול שיקדם אתכם מהר יותר באיסטגרם, וזאת במקביל לעשייה שלכם.

עכשיו, אם אתם רוצים לקנות עוקבים. כנסו לשירותי קניית העוקבים שלנו. זאת גם דרך חשובה לקדם את עצמכם ברשתות החברתיות וזה גם יכול להיות קיצור דרך שיוריד ממכם לחץ.

קבלתם את כל המידע, אז למה אתם מחכים? קדימה לעבודה.

* לכל המאמרים שלנו בנושאים חשובים שיקדמו אתכם ברשתות החברתיות.

שתף:
תגובות והערות: (0)
יש להזין שם
יש להזין הערה
Sidebar חשבון תפריט מועדפים