איך לכתוב תוכן שיווקי בבלוג שלכם

מקדמים את האתר שלכם או את העסק שלכם? חשוב שתדעו, כמה שתכתבו יותר בלוגים איכותיים, כך תעלו יותר בתוצאות חיפוש של גוגל, בבינג ושאר מנועי החיפוש. כל בלוג שאנחנו כותבים דורש רעיון, יצירתיות, כתיבה, הגהה ועבודה רבה, אבל איך האם אפשר לעשות קיצורי דרך בנושא זה? כל הפרטים כאן.

האם אתם רוצים להצליח בעולם הדיגיטלי ? רוצים שעוד ועוד גולשים יכנסו לאתר שלכם יתרשמו ממנו ויקנו את המוצרים שלכם, וגם יחזרו אליו בתור לקוחות מרוצים ? האם אתם רוצים להיות מדורגים גבוה בתוצאות החיפוש של גוגל ?
אז הנה עצה חשובה: כדי להצליח בגוגל צריך לכתוב הרבה תוכן איכותי שיופיע במנועי החיפוש וכך בסופו של דבר יביא מבקרים ולקוחות לאתר שלכם. הרבה בעלי עסקים קידמו את העסק שלהם על ידי הגדלת הנוכחות שלכם באינטרנט על ידי פרסום תוכן איכותי בצורה של מאמרים ובלוגים.

אבל אתם צריכים להיות זריזים. כי אם לא תהיו, מישהו אחר יהיה מדורג בגוגל במקומכים ויתפוס את המקום שלכם. בעבר הלא רחוק, כשהתחלנו לכתוב מאמרים, יכולנו לכתוב מאמר פשוט של 700 מילים, ולהקפיץ אותו ולהופיע בגוגל במקום גבוה תוך מספר ימים. היום העסק הרבה יותר תחרויתי ודינמי. אבל אפילו שהעסק יותר תחרותי בימינו - מספר הלקוחות אשר מחפשים בגוגל גדל הרבה יותר.

אם אתם רוצים לקבל תנועה של מבקרים לתוכן שלכם, כדאי שתפרסמו תוכן איכותי ומעניין. תוכלו לכתוב את התוכן בעצמכם או שתוכלו להעסיק כותבי תוכן שיעשו את זה בשבילכם.

אבל, מכיון שאנחנו אוהבים קיצורי דרך איכותיים, אנחנו נציג בפניכם כמה דרכים שאיתם ניתן לכתוב תוכן איכותי, מעניין ומושך, עד פי חמישה מהר יותר, מבלי להיות תלויים באנשים אחרים.

זה לא אומר שאתם לא צריכים לכתוב לבד. אתם פשוט לא צריכים להשקיע בזה המון שעות. אז ראשית, התחילו עם Frase.io (כל הלינקים הרלוונטיים בהמשך) אשר עוזר בניתוח המתחרים. הוא יאסוף עבורכם מידע רב ערך על המתחרים שלכם: על איזה נושאים הם כותבים, מה התדירות של הכותרות שהם משתמשים בהם, ספירת המילים, המקורות שאליהם הם מקשרים, השאלות שאנשים שואלים על הנושא ועוד. מה שתגלו ישרת אתכם בידע ויפרה את הגישה שלכם לשיווק ברשת. 

השלב הבא הוא כתיבת תוכן. ישנםהרבה כלים שאתם יכולים להשתמש שבהם שיודעים לייצר תוכן AI (בינה מלאכותית -באנגלית: אינטליגנציה מלאכותית Artificial intelligence) שפשוט יעזרו לזרז תהליכים. ניתן להשתמש בכלי כתיבה של בינה מלאכותית כגון : Jasper.ai Copy.ai, Copyshark, Copysmith, (ראו לינקים מסודרים בהמשך) ואפילו כלים כמו Jarvis. כולם ינחו אתכם במהלך הכתיבה על סמך הרעיונות שלכם ואתם לא תצטרכו להשקיע הרבה בעריכה. שלב זה ייתן לכם טיוטה ראשונה. ברגע שיש לכם את הטיוטה הראשונה, תצטרכו, כמובן, לעבור על הטקסט וללטש אותו.

תהליך כזה של כתיבת מאמר ללא כלי כתיבת AI, בדרך כלל לוקח כמה שעות טובות. אולם, עם כלי AI ניתן לקצר את התהליך בעד כדי חצי או אפילו רבע מהזמן.

אתגר נוסף שעומד לפניכם הוא רעיונות לכתיבה. הבעיה היא שקורה הרבה שאתם מבזבזים זמן על מחשבה לרעיונות לכתוב עליהם, אבל בסוף זונחים רת רובם. אז דעו שכלי ה-AI שציינו יודעים גם לתת לכם רעיונות לכתיבה וגם לייצר עבורכם את הטיוטה הראשונה. לאחר מכן אתם יכולים להשקיע את הזמן שלכם בהגהה. כלומר: ביצוע התאמות, שיפור ניסוחים ועריכה, או שאתם יכולים פשוט לשכור מישהו שיעזור לכם גם עם זה. אז יש גם תבניות תוכן, כותרות ומסגרות, והתבניות האלה יכולות לעשות את החיים הרבה יותר קלים.

אז כשאתם כותבים, תוכלו להשתמש בתבניות מוכנות שניתן לעשות בהן שימוש חוזר. מה שנקרא: מסגרות AIDA (AIDA –Attention, Interest, Desire, Action ). אלו ראשי תיבות של: תשומת לב, עניין, רצון ופעולה. מסגרות מסוג זה יעזרו לכם לבנות את התוכן שלכם בצורה הגיונית, מה שיגרום לקורא שלכם לרצות להמשיך לקרוא את התוכן שלכם עד הסוף. אתם כותבים בצורה של שיחה עם לקוח ואתם משכנעים אותו לקנות את המוצר שלכם, ממש באותו אופן שהייתם עושים אם הוא היה לידכם. אתם מספרים על התועלת של המוצר, מספרים על לקוחות מרוצים, מכינים מענה להתנגדויות צפויות וכל מה שעתיד לסייע, לדעתכם, במלאכת המכירה.

עליכם לכתוב עם היצירתיות שלכם ועם הייחודיות שלכם. אבל אם אתם עוקבים אחר המסגרת הזו, התוכן שלכם יהיה מוצלח יותר. לא רק לכתוב כדי לכתוב אלה לכתוב עם הבנה של המטרות שלכם בכתיבה.

זהו. אז מה המסקנה מהבלוג שלנו?  שלא חייבים לכתוב לבד, למצוא רעיונות לבד ולשבת שעות על גבי שעות לערוך ולשכתב. אנחנו לא כותבים פה ספר כמו הארי פוטר אלה תוכן שיווקי. אנחנו מחפשים תכנים מעניינים שימושיים, שהקורא יקבל מהם ערך. יחד עם זאת אתם תוכלו לכתוב אותם בצורה מהירה, כך שכמות הבלוגים שלכם ברשת תהיה משמעותית, ואשר כתוצאה מכך יעלו המופעים שלכם במנועי החיפוש ובמקביל יעלו מספר האנשים שיכנסו לאתר שלכם יתרשמו וירכשו.

יש תוכנות רבות שיעזרו לכם בכך, ברוב האתרים יש סרטון הסברה, שמסביר איך האתר תורם לקידום הבלוגים שלכם, צפו בסרטונים, תעברו על האתרים ותמשיכו משם.

הרי הם לפניכם:

Frase.io: https://www.frase.io

Copy.ai: https://www.copy.ai

Copyshark: https://www.copyshark.ai

Copysmith: https://copysmith.ai

Ubersuggest: https://neilpatel.com/ubersuggest

 

אז למה אתם מחכים?? קדימה לעבודה :)

 

 

שתף:
תגובות והערות: (0)
יש להזין שם
יש להזין הערה
Sidebar חשבון תפריט מועדפים