מה לא לעשות באינסטגרם

ברוכים הבאים לבלוג שלנו, "מה לא לעשות באינסטגרם" אשר נועד להציג בפניכם את הטעויות הנפוצות שמשתמשים רבים עשויים לעשות תוך כדי שימוש בפלטפורמה הפופולרית הזו. באמצעות דגש על טיפים מעשיים, סיפורים מהחיים האמיתיים והמלצות מומחים, נרחיב על איך לבנות נוכחות מקצועית ואמיתית ברשתות החברתיות. הצטרפו אלינו למסע מרתק זה שיעזור לכם להימנע מהשגיאות הנפוצות ולשפר את התקשורת שלכם בעולם המדיה החברתית.

בכל הפוסטים שלנו בפולואים בנושא אינסטגרם והרשתות החברתיות אנחנו כותבים הרבה על מה צריך לעשות כדי לראות הצלחה. בין אם מדובר בשיטות מומלצות לאינסטגרם או בטיפים וקיצורי דרך. יש הרבה דרכים להשתמש באינסטגרם ביעילות. עם זאת, יש הרבה דברים שאתם עלולים לעשות אשר למעשה יפריעו להצלחה שלכם. הנה 16 הדברים, שלדעתנו, אסור לעשות באינסטגרם:

1. אל תשתמשו ב"שם משתמש" קשה

לרוע המזל, פונקציית החיפוש באינסטגרם אינה חזקה כמו אתרים אחרים. אם תקשו על אנשים למצוא את שם המשתמש שלכם (ואפילו את השם ה"אמיתי"), אנשים לא יוכלו למצוא אתכם ולעקוב אחריכם. במקום זאת, השתמשו באותו שם משתמש של הטוויטר שלכם או הפייסבוק או הטיקטוק וכך תהפכו את שמכם למשהו שקל לזהות, בין אם זה השם האמיתי שלכם או שם העסק שלכם.

2. אל תגדירו את הפרופיל שלכם כפרטי

אלא אם כן אתם משתמשים באינסטגרם מסיבות אישיות בלבד ואינכם רוצה להתחבר לעוקבים רבים. במקום זאת, הגדירו את החשבון שלכם כ"ציבורי" כדי שעוקבים חדשים יוכלו לראות מה אתם מפרסמים ועל מה העמוד שלכם. תוכלו להשיג עוקבים הרבה יותר מהר אם הגולשים יכולים לראות את התוכן אותו אתם מעלים, באופן מיידי ולא יצטרכו לחכות לאישור מכם.

3. אל תיעלמו לעוקבים 

אינסטגרם עוסקת באינטראקציה ושיתוף פוסטים. אלא אם כן אתם חדשים לגמרי בפלטפורמה, אל תגלשו בין הצללים. במקום זאת, פרסמו באופן קבוע, עשו לייקים וכתבו תגובות לפוסטים של אחרים בתדירות גבוהה ככל האפשר. היו מעורבים ופתחו קשרים טובים יותר עם משתמשי אינסטגרם אחרים.

4. אל תפרסמו תמונות ללא כיתוב

לא משנה עד כמה התמונות שלכם מדהימות, הם זקוקות לכותרת ותוכן. פוסטים עם כיתובים מקבלים רמות גבוהות יותר של מעורבות והם מאפשרים לכם ליצור אינטראקציה עם הקהל שלכם. ספרו לאנשים על התמונה, שתפו הצעת מחיר, שאלו שאלה. מה שזה לא יהיה, מצאו משהו רלוונטי לכלול בפוסטים שלכם ליד התמונה.

5. אל תשתמשו יתר על המידה בהאשטאגים (#)

Hashtags חשובים ביותר באינסטגרם ויש להשתמש בהם בכל פוסט כדי להגדיל את החשיפה שלו. עם זאת, שימוש ביותר מ-7-10 האשטאגים הוא מוגזם. כדאי לבחור 5-7 האשטאגים רלוונטיים לכלול בכיתוב שלכם.

אל תשתמשו ב-# לא הולמים. שימוש בהאשטאגים לא הולמים כדי להופיע בחיפושים פופולריים לא יעזרו לכם להגיע לעוקבים חדשים - אתם למעשה רק תגרמו להרחקת עוקבים אפשריים; בעקבות כך שהתוכן לא יענה לציפייה של הגולשים. הם יתאכזבו מכך וירגישו שעבדו עליהם.

6. אל תתעלמו מההערות של העוקבים שלכם

כאשר אנשים לוקחים את הזמן להגיב על הפוסטים שלכם או לשאול שאלות, אל תתעלמו מהם! הקפידו לבדוק את ההתראות שלכם באופן קבוע כדי להישאר מעודכנים בתגובות. לאחר מכן הגיבו (באמצעות @username שלהם כדי להגיב) והודו להם או ענו על השאלה שלהם. תגובות ישפיעו באופן משמעותי על מערכת היחסים שלכם עם הקהל שלכם. השתדלו לענות רק באופן מנומס וחיובי.

7. אל תגנבו תוכן של משתמשי אינסטגרם אחרים

זה שאתם אוהבים תמונה של מישהו אחר לא אומר שאתם יכולים לפרסם אותה בדף שלכם. מעבר לנושא זכויות יוצרים, אינסטגרם זה המקום להיות יצירתיים ולהציג את עצמכם ואת הייחודיות שלכם. אבל, אם אתם רוצים להשתמש בתוכן שנוצר על ידי משתמש אחר - תייגו אותו. כך תהיו פתוחים לתגובה חיובית ממנו או להודעה במידה ואינו מעוניין בפרסום. יש כמובן גם תמונות חינמיות ויש תמונות שניתן לרכוש. אבל זה הזמן להשתמש ביצירתיות שלכם. ההצלחה של אינסטגרם נובעת בעיקר שאנשים מגלים שכייף להיות יצירתי ואם עושים זאת נכון זה גם רווחי.

8. אל תשתמשו בתמונות מחיפושים בגוגל

אינסטגרם הוא מקום לשיתוף תוכן משלכם, ולא כדי לשתף תמונות כלליות של תוצאות חיפוש של Google. אם אתם רוצים לשתף ציטוט מעורר מוטיבציה, שימו את הציטוט על גבי אחת מהתמונות שלכם. זה לא פייסבוק, אז השתמשו בתמונות שלכם ותהיו יצירתיים. אם אתם תקועים, תמיד יש מקומות חינמיים שאפשר לקחת מהם תמונה.

9. אל תגזימו בתמונות סלפי

כולנו אוהבים סלפי טוב. אבל די בסלפי אחד טוב. אלא אם כן אתם מדונה -בעצם גם אז לא - אתם לא צריכים סלפי כל יום ובהחלט לא כמה תמונות סלפי ביום! רוצים להשוויץ בתלבושת שלכם? הציגו את התלבושת שלכם. רוצים להשוויץ במקום החופשה שלכם, להשוויץ בנוף? זה אולי נראה לכם נחמד אבל אם אתם משתמשים באינסטגרם כדי להצמיח את העסק שלכם, העלאת סלפים רבים לא יעזרו.

10. אל תפרסמו תמונות בסמיכות גבוהה

אם יש לכם מספר תמונות לשתף, אל תפרסם אותם אחת אחרי השנייה באינסטגרם. במקום זאת, רווחו אותם אחת לחצי שעה או שעה. לא רק שזה לא יצופף את העדכונים של העוקבים שלכם, אלא שאתם תקבלו יותר מעורבות בכל פוסט. אתם לא צריכים לשתף 5 תמונות של אותו הדבר. בחרו אחת או שתיים מהתמונות הטובות ביותר ושתפו רק אותם.

11. אל תשתפו אוטומטית כל פוסט באינסטגרם בפייסבוק ובטוויטר

אם יש לכם תמונה טובה שפרסמתם באינסטגרם בטח אתם רוצים לשתף אותה גם בפייסבוק ובטוויטר, זה נשמע ממש רעיון טוב. אבל, אם אתם תמיד משתפים כל פוסט באתרים אחרים, למה שמישהו יעקוב אחריכם באינסטגרם? במקום זאת, שתפו תמונה אחת בפייסבוק למשל, ועודדו את העוקבים שלכם לבוא לראות את שאר התמונות באינסטגרם, על ידי הוספת לינק בסוף הפוסט.

12. אל תעקבו אחרי כל מי שעוקב אחריכם

אין זה חובה להחזיר עוקב. כמובן, אם אתם חושבים שהתוכן שלהם מעניין או תואם את מה שאתם רוצים לראות, אז עקבו אחריהם! הדדיות זה נהדר. אבל אל תרגישו מחויבים לעקוב אחרי כולם.
אם תרצו להגדיל את מאגר העוקבים שלכם, תמיד כדאי לקנות עוקבים או לייקים לעמוד האינסטגרם שלכם כדי לעשות רושם של הצלחה ובכך לעזור לעוקבים טבעיים לראות את העמוד שלכם. בסיס המעריצים שלכם יגדל באופן אורגני משם.

13. אל תעקבו אחרי מישהו רק בשביל לבטל את המעקב אחר כך כדי להגדיל את בסיס העוקבים שלכם

אם אתם רק מחפשים להצמיח עוקבים על ידי מעקב אחר מישהו ולאחר מכן ביטול מעקב, זה מעשה שאסור לעשות ונחשב לא מנומס ומרגיז. עקבו אחר אנשים שאתם באמת מתעניינים בהם והתחיל ליצור מערכת יחסים עם אנשים. בסיס העוקבים שלכם יגדל באופן אורגני משם.

14. אילו פוסטים אסורים באינסטגרם?

בהתבסס על הנחיות הקהילה של אינסטגרם, אינסטגרם אינה מתירה עירום בפלטפורמה. עם זאת, תמונות של נשים מניקות, צלקות לאחר כריתת השד, ציורי עירום ופסלים מקובלים. תמונות וסרטונים עם אלימות גרפית, עידוד פציעה עצמית לרבות הפרעות אכילה אסורות.

15. מהן הסכנות באינסטגרם?

אין שום דבר מסוכן באינסטגרם. כמו ערוצי מדיה חברתית אחרים, הפלטפורמה לא תהיה מסוכנת כל עוד אנחנו משתמשים בדף שלנו באחריות. אנחנו צריכים לשלוט ולחשוב תמיד על מה שאנחנו מפרסמים, משתפים ומגיבים. יחד עם זאת, עלינו לכבד גם את פרטיות המשתמשים האחרים.

16. לא להימנע מהאינסטגרם

כמשפיען או משווק, האם כאתם יכולים להרשות לעצמיכם לא להיות באינסטגרם? התשובה היא לא !
אם תעשו זאת, תפספסו הרבה הזדמנויות. אם אתם רוצים להצליח בשיווק, אינסטגרם צריכה להיות בראש סדר העדיפויות שלכם. נכון לינואר 2022 הועלו לרשת למעלה מ-50 מיליארד תמונות וכ-1,074 תמונות חדשות מועלות לאתר כל שנייה. יתרה מכך, 7 מתוך 10 חברות או 71% מהחברות בארה"ב משתמשות באינסטגרם למטרות שיווק.

עכשיו שאתם יודעים מה לא לעשות באינסטגרם הגיע הזמן לעשות מה שכן צריך לעשות.
אז למה אתם מחכים? קדימה לעבודה.

 

שתף:
תגובות והערות: (0)
יש להזין שם
יש להזין הערה
Sidebar חשבון תפריט מועדפים