הטיפים הטובים ביותר לשיווק באינסטגרם

אינסטגרם הוא אחת הרשתות החברתיות הפופולריות ביותר שרבים היו רוצים להצליח בה: להשיג עוקבים רבים לקבל הרבה ליקים ולשווק את עצמם מעלה מעלה לעומת המתחרים. התחרות היא קשה מול חברות עם תקציבים גדולים או משפיענים עם כמות עצומה של עוקבים. למרות זאת, יש כאן הזדמנות טובה להצילח, זאת עם שילוב של הרבה התמדה ורצינות וכמה טיפים טובים שריכזנו עבורכם שבאמת עובדים.

אינסטגרם   היא אפליקציה אמריקאית חינמית ורשת חברתית עצמאית לשיתוף תמונות וסרטוני וידאו קצרים של עד דקה. מאז תחילת דרכה, אינסטגרם הפכה להיות הפלטפורמה האולטימטיבית לשיתוף תמונות. מעל מיליארד משתמשים חודשיים פעילים באתר,  כאשר משתמשים מבלים מדי יום כ-8 דקות באפליקציה וכ-500 מיליון משתמשים שצופים בסטוריז מדי יום.

אנחנו רוצים לתת לכם מספר טריקים, טיפים והצעות לשיווק באינסטגרם, שתתפלאו לדעת, לא כולם מכירים. הדגש שלנו הוא על כמה קל ליישם את ההצעות שלנו. לא צריך תואר בשיווק כדי להצליח. צריך רק את הרצון להתמיד ולהשקיע. צריך את הזמן ואת הנחישות ולדעת שהצלחה לא מתרחשת בין לילה וגם דורשת זמן וסבלנות. אבל בסוף זה משתלם.

להלן עשרה טיפים רבי עוצמה לשיווק באינסטגרם (שממש עובדים) שתוכלו להשתמש בהם להתקדם בפלטפורמה הנפלאה הזאת:

1. עברו לפרופיל עסקי באינסטגרם בהקדם האפשרי

לפני שתתחילו לחשוב על תוכנית השיווק שלכם באינסטגרם, ודאו שיש לכם חשבון אינסטגרם עסקי.

קל להחליף את הפרופיל הנוכחי שלכם לחשבון עסקי. פשוט עברו להגדרות - ולחצו על "עבור לפרופיל עסקי". זהו. מסובך? לא. וכבר התקדמתם.

יש כמה יתרונות ברורים לפרופיל עסקי:

א. עוקבים יכולים ללחוץ על כפתור "יצירת קשר"  כדי ליצור איתכם קשר ישירות מדף האינסטגרם שלכם בדיוק כמו שהם יכולים עושים מהאתר שלכם.

ב. פרופיל עסקי מאפשר ליצור ולפרסם מודעות אינסטגרם ללא צורך להשתמש בכלי הפרסום של פייסבוק.

ג. ניתן לגשת לכלי הניתוח של אינסטגרם, הנקראים Insights, המספקים נתונים סטטיסטיים לגבי ההופעות והטווח של הפוסטים שלך.

2. השתמשו בכלי השיווק החינמי של אינסטגרם

לאחר שפתחתם פרופיל עסקי יש הטבות חינמיות שמגיעות יחד עם פרופיל עסקי. כדאי להתחיל להשתמש בהן כדי לעקוב אחר מדדים ולהבין את הקהל שלכם. פרופילים עסקיים באינסטגרם לא כל כך שונים מפרופילים עסקיים בפייסבוק. באמצעות Insights, תוכלו לראות נתונים סטטיסטיים כמו הופעות, נתוני מעורבות ועוד. אתם יכולים אפילו לקבל פירוט של החלוקה הדמוגרפית של העוקבים שלכם, כולל מידע על הגיל, המגדר, המיקום והשעות שבהם הם הכי פעילים.
אתם יכולים לקבל תובנות ספציפיות על פוסטים לשבוע שמראים לכם כמה כניסות היו לכם במשך פרק הזמן הזה ומה היו הפוסטים המובילים שלכם. הכלים החינמיים האלה הם מתנה אמיתית מכיוון שאתם יכולים להשתמש בהם כדי להבין בדיוק כיצד משתמשים מקיימים אינטראקציה עם התוכן שלכם.
למה אתם צריכים לדעת את זה? כי ככל שאתם יודעים יותר על האופן שבו משתמשים מקיימים אינטראקציה עם הפוסטים שלכם, כך תוכלו להתאים את התוכן שלכם טוב יותר כדי להגביר את המעורבות שלהם בדף, כלומר: תגובות/ לייקים/ שיתוף. אתם מגלים מה הגולשים אוהבים בפוסטים שלכם, מה הם פחות אוהבים ואתם מתאימים את עצמיכם בהתאם.

3. פרסום טיזרים למוצרים הדוחפים (בעדינות) אנשים לבצע רכישה

קטגוריה אחת של פוסטים שכמעט תמיד מושכת תשומת לב היא טיזרים למוצרים. מה אם תוכלו למכור יותר מוצרים רק על ידי פרסום טיזרים של מוצרים באינסטגרם?

זה בהחלט אפשרי. אינסטגרם היא מקום מצוין לפרסם את המוצרים שלכם ואם תשחקו בקלפים שלכם נכון, כלומר לא תעצבנו משתמשים על ידי דחיפת מוצרים יותר מידי. כי אם אתם דוחפים יותר מידי מוצרים, העוקבים נבהלים ועוזבים. אתם צריכים לפרסם בדרך הפשוטה, לדבר על המוצר שלכם באופן חיובי מבלי להיראות כאילו אתם מתאמצים למכור יותר מדי.

הרעיון הוא שאתם לא מנסים ישירות למכור מוצר, אלא, למשל, מציעים אפליקציה חינמית שבה משתמשים יכולים לקנות מוצרים מהקטלוג של המותג. זאת ועוד, אותו מותג מציע הנחה של 70% ואתם עושים זאת תוך הצגת תמונות מהאפליקציה של חלק מהפריטים הזמינים לרכישה. פוסטים כאלה זכו לאלפי לייקים כל אחד, שזה עצום בעולם הפרסום. המודעות עובדות כי הן לא דוחפות. הם מספרות לגולשים על ההנחה ותמונת המוצר ולינק לאפליקציה וזהו. ברגוע.

כשאתם מספרים לאנשים על מוצרים שהם מתעניינים בהם, ככה בחביבות, מניסיונכם האישי וכדומה אבל לא דוחפים אותם לקנות שום דבר, על ידי מסרים כמו "לחץ עכשיו", "קנה עכשיו", יש סיכוי גבוה יותר שהם ילחצו על הלינק ובעצם יקנו משהו.

ואם לא, יכול להיות שם לפחות יסמנו לפוסט שלכם לייק, יגיבו עליו או אפילו ישתפו עם חברים.

אל תפחדו לפרסם את הסחורה שלכם על ידי פרסום תמונות, הנחות או לינקים וסיפורים על כמה הוא נהדר. פשוט תעשו את זה בעדינות.

4. צרו מודעות ממומנות

ידוע כי השקעה במודעות ממומנות תורמת לעסקים. מודעות אינסטגרם הפכו לדבר שבשגרה. והחדשות הטובות הם שאתם יכולים לשלוט בדיוק כמה אתם רוצים להוציא עליהם על ידי הגדרת תקציב מודעה. אתם יכולים לפרסם רק מודעה ממומנת אחת או מודעות מרובות. מה זה נותן לכם? זה נותן את היכולת להתמקד בקהל גולשים שלא היו רואים את העמוד שלהם בלי זה. בלעדי פוסטים ממומנים, רק משתמשים שעוקבים אחר החשבון שלכם יכלו לראות את העדכונים והתמונות שלכם. כעת, אתם יכולים לקדם את התמונות שלכם לכל מי שעונה להגדרות קהל היעד שלכם כדי להגדיל את החשיפה שלכם.

אתם יכולים להפוך גם פוסטים קיימים למודעות ממומנות, רצוי להתמש הפוסטים הכי מוצלחים שלכם.

5. השתמשו בסטוריז באינסטגרם (Instagram Stories)

אם אתם רוצים לייצר לידים, סיפורי אינסטגרם (סטוריז) הם בדיוק בשבילכם. סיפורי אינסטגרם שונים מפוסטים רגילים באינסטגרם מכיוון שהם מגיעים בפורמט של "מצגת שקופיות". הם זמינים רק ל-24 שעות, אך ניתן לשמור סיפורים בכל אחד מהמכשירים שלכם ולעשות בהם שימוש חוזר בשלב מאוחר יותר.

ברגע שמשתמש לוחץ על תמונת הפרופיל שלכם בחלק העליון של העמוד, יופיע חלון שבו הוא יכול לראות את הסיפור שלכם.

היתרונות של סיפורי אינסטגרם למותגים הם רבים. בתור התחלה, סיפורים מוצגים בראש ציר הזמן של חשבונות שבהם משתמשים כבר מסתכלים מדי יום. כשמדובר בסטוריז, הגישה היא יותר חופשית וסלחנית, אתם לא צריכים לדאוג כל כך לגבי פרסום תוכן שמתיישר עם ה"אסתטיקה" של המותג שלכם או עמוד האינסטגרם שלכם.

אינסטגרם גם מאפשרת להתנסות בסוגים שונים של תוכן בתכונת הסטוריז, כמו למשל תמונות, סרטונים קצרים, וידאו חי וכו'. אתם יכולים להשתמש בכלים כמו Canva ו-InVideo כדי ליצור תמונות וסרטונים מדהימים עבור הסיפורים שלכם.

אתם יכולים גם לתייג חשבונות אחרים בסטוריז, וזה נהדר אם אתם משתפים פעולה עם מותג אחר או משפיענים אחרים. מסנני פנים, טקסט או מדבקות מקלים על עריכת תמונות או יצירת חזות מהנה ומושכת את העין. כל תמונה וסרטון שתוסיפו יופעלו לפי הסדר שהוספתם אותם.

כמות הפוסטים שתוכלו להוסיף לסטוריז בכל זמן נתון היא בלתי מוגבלת, ואפשרות יצירת סטוריז זמינה לכל העסקים ברחבי העולם. אבל, סטוריז זמינים רק באפליקציית אינסטגרם לנייד, וכרגע (2022) לא ניתן לשלוח סטוריז באינסטגרם כהודעות פרטיות. אבל מכיוון שרוב משתמשי אינסטגרם ניגשים לאתר דרך אפליקציית הסמארטפון ולא דרך האתר, זה לא באמת משהו שצריך לדאוג לגביו.

6. בצעו שיתופי פעולה

אם אתם רוצים להגיע ללקוחות פוטנציאליים באינסטגרם, הדרך המהירה ביותר לעשות זאת היא באמצעות משפיענים שכבר בנו לעצמם קהל עוקבים גדול. יותר ויותר אנשים קונים שירותים או מוצרים על סמך מה שהם רואים בפיד שלהם מהאנשים המשפיעים שהם עוקבים אחריהם. הם סומכים עליהם. אם אתם משתפים פעולה עם המשפיע המתאים בתעשייה, אתם יכולים להציג את המותג שלכם לעוקבים שלו דרכו.

7. למנף את הקהל שלכם כדי לייצר עבורכם תוכן שימושי.

האם לא יהיה נחמד אם הייתה דרך ליצור תוכן נהדר עבור עמוד האינסטגרם שלכם מבלי לעשות את העבודה הקשה? מסתבר שכן.

גולשים קנו ממכם מוצר? מעולה. הם סיפרו על כך בעמוד שלהם? בכלל מצוין. אתם ממנפים את הקהל שלכם להשוויץ במוצרים הנהדרים שלכם וגם להחמיא להם על הסרטון המושלם שהם העלו.

כבר יש לכם קהל מעורב. בין אם מדובר במאות אנשים או באלפים, אתם יכולים למנף את הקהל שלכם כדי לייצר עבורכם תוכן שימושי.

והעוקבים שלכם כנראה ייהנו מתוכן שנוצר על ידי המשתמשים כי הוא אמיתי ולא מבוים. בקשו מהעוקבים לשלוח לכם סרטונים בהם הם מדברים על המוצר.

מותגי קוסמטיקה משתמשים בטונות של תוכן שנוצר על ידי משתמשים שהם מקדמים בעמוד האינסטגרם שלהם כדי להשוויץ במוצרים שקנו.

עכשיו אתם תוהים איך בדיוק אתם יכולים לגרום למשתמשים שלכם ליצור תוכן מרתק מבלי ללחוץ עליהם לעשות זאת ועל ידי כך להרתיע אותם?

אז זה למעשה די פשוט. הקהל שלכם כנראה רוצה להצמיח את הקהל שלו, בדיוק כמוכם.

רק תיידעו אותם שאתם הולכים לתייג אותם בפוסט שלכם. אם תבחרו, למשל, לא להעלות סרטון אלה את התמונה שלהם עם המוצר, אז יהיה להם תמריץ לפרסם עוד תמונות תוכן עם המוצרים שלכם. תוכן שנוצר על ידי משתמשים באופן עקבי זה דבר נהדר. גם אתם וגם העוקבים מרגישים שהרווחתם.

זכרו לבחור בחוכמה את התמונות שברצונכם לפרסם. זה יכול להיות קשה, אבל נסו לזכור את הדברים הבאים כשאתם שוקלים מה להעלות:

א. האם התמונה מתאימה לתדמית המותג שכבר יצרתם או שאתם מנסים ליצור? או שזה נוגד את התדמית?

ב. כמה עוקבים יש לאדם שאת התמונה שלו אתם רוצים לשתף?

ג. האם התמונה מתאימה לקהל הנוכחי ולעוקבים שלכם?

למה זה חשוב? כי כשאתם מנהלים דף עסקי, אתם צריכים להיות בטוחים שכל מה שאתם מפרסמים מתאים למסר ולהקהל של המותג שלכם.

אם גולש מעלה תמונה שלו עם מוצר שלכם והוא גולש עם קהל עוקבים גדול, כנראה שעוקבים אלה יהיו מעוניינים לבדוק גם את הדף שלכם, שזה מצוין.

8. המציאו האשטאג ממותג אינטראקטיבי

זה גם עוזר להמציא איזשהו האשטאג (#) משלכם, כזה שמעודד משתמשי אינסטגרם להיות יותר אינטראקטיביים עם החברה שלכם והם יצרפו את האשטאג שלכם לפרסומים שלכם עם המוצרים שלכם. כתוצאה מכך, לקוחות יכולים להשתמש בתג כדי לפרסם תוכן שנוצר על ידי משתמשים. זה מאפשר למשתמשים לחפש בכל הפוסטים הקשורים למותג שלכם.

זה גם מאפשר לכם לחפש בקלות בין תמונות שאולי תשקלו לפרסם מחדש בדף שלכם. יצירת האשטאג שהחברה שלך (ומשתמשים אחרים) יכולים לחפש היא בעצם פרסום בחינם. בכל פעם שמישהו מפרסם תמונה באמצעות התג, הוא חושף את החברה שלך לעוקבים שלו. אם כבר יש לכם סלוגן או ביטוי פופולרי למותג, שקול להפוך את זה להאשטאג הממותג שלך.

9. פרסמו בזמן הנכון (ואל תפרסמו יותר מדי)

פרסום יתר באינסטגרם הוא דרך בטוחה להעזיב את העוקבים הקיימים שלכם. אם כל מה שהם רואים זה את המותג שלכם בפיד שלהם, הם יתעייפו. הם כנראה יפסיקו לעקוב אחריכם מהר ככל האפשר.

אבל אתם חייבים לפרסם באופן עקבי כדי שתישארו בפיד החדשות שלהם באופן קבוע. אחת הדרכים הטובות ביותר לעשות זאת היא לפרסם רק בימים ובשעות שיא כאשר העוקבים שלכם מחוברים.

לפי SimplyMeasured, הימים הגרועים ביותר לפרסום באינסטגרם הם ימי רביעי וראשון, בעוד ימי שני וחמישי הם הימים הטובים ביותר לפרסום.

על פי מחקר מ-CoSchedule, השעות הטובות ביותר ביום לפרסום הן בין 8:00 בבוקר ל-9:00 בבוקר, כמו גם 02:00 לפנות בוקר.

השעה בין 8:00 ל-9:00 בבוקר תואמת את השעה ביום שבה אנשים מתכוננים לעבודה או נוסעים לעבודה שלהם (ובודקים את המדיה החברתית לאותו יום) ו-02:00 לפנות בוקר היא השעה ביום שבה רוב האנשים גוללים באינסטגרם כשהם צריכים לישון, אז זה הגיוני בתור הזמן השני הכי פופולרי לפוסטים. אתם יכולים למצוא מתי העוקבים שלכם הכי פעילים ב-Insights, כך שהימים והזמנים הטובים ביותר שלך לפרסום עשויים להיות קצת שונים בהתאם לקהל הספציפי שלכם.

אם אתם מבכל זאת תפתים לפרסם יותר, השתמשו בתוכנת אלבום הקרוסלה של האינסטגרם כדי לפרסם מספר תמונות או מודעות בפורמט של מצגת שקופיות.

10. עקבו אחרי הצמיחה של האינסטגרם שלכם

צמיחת עמוד האינסטגרם יכולה להיות תוצאה של עבודה והתמדה מתמשכת עם כייף וסיפוק רב. מדי פעם צריך לבדוק האם הדף שלכם צומח ?

א. עקבו אחר קצב צמיחת העוקבים שלכם.
כשאתם עוקבים אחר קצב הצמיחה של העוקבים שלכם, אתם יכולים להבין איזה סוג של תוכן שאתם מפרסמים, או תדירות הפרסום של התוכן, משפיע על ההתקדמות של החשבון.

 ב.  מדדו את שיעורי המעורבות. זה כולל לייקים ותגובות.
עליכם לבחון את אחוז המעורבות הממוצעת מסך העוקבים שלכם, כמו גם את שיעור המעורבות הממוצע של כל פוסט כדי לקבל תמונה ברורה של ביצועי הדף שלכם. אם יש לכם קהל קטן יותר, שיעור המעורבות שלכם אמור להיות גבוה יותר. לשם כך ניתן להשתמש במחשבון אינסטגרם.

 ג. לבסוף, עליכם לעקוב אחר שיעור הקליקים על כתובת האתר שלכם.
אם עדיין אין לכם קישור לאתר שלכם בביו באינסטגרם, הוסיפו אחד בהקדם האפשרי. כלומר עכשיו. לאחר מכן, מדדו כמה אנשים לוחצים על כתובת האתר שלכם. זהו מדד עיסקי חשוב.

ככל שטכניקות השיווק שלכם באינסטגרם יעילות יותר ומותאמות לקהל שלכם, כך שיעור הקליקים יהיה גבוה יותר. אם הוא נמוך, יש לעבוד על שיפור התכנים.

לסיכום: ודאו שאתם משתמשים בחשבון עסקי, למדו על הקהל שלכם, הקפידו למלא את הפרופיל שלכם לחלוטין ועקבו ובדקו שהפעולות שלכם מגדילות את הדף לעומת הפעם האחרונה שבדקתם.

עם יותר ממיליארד משתמשים פעילים חודשיים, אינסטגרם היא הפלטפורמה האידיאלית להגיע לקהל שלכם ולהצמיח את העסק שלכם.

אז למה אתם מחכים? בחרו תמונה לשיתוף שתואמת את המסר של המותג שלכם העלו אותה לאינטגרם תוך שימוש בטיפים שקיבלתם כאן,  וקדימה לעבודה.

 

כמו שאנחנו בעד: 
*קניית לייקים לאינסטגרם.
*קניית עוקבים לאינסטגרם.
*קניית צפיות לאינסטגרם.

קניית עוקבים, לייקים וצפיות אלו אפשרויות נהדרות וזולות שיעזרו לעסק שלכם באינסטגרם לנסוק מעלה מעלה. אבל את זה את כבר יודעים כי אתם כבר באתר שלנו אז אנחנו רוצים לתת לכם טיפים נוספים.

שתף:
תגובות והערות: (0)
יש להזין שם
יש להזין הערה
Sidebar חשבון תפריט מועדפים