הטיפים הטובים ביותר לשיווק באינסטגרם

הטיפים הטובים ביותר לשיווק באינסטגרם

האינסטגרם הוא אחת הרשתות החברתיות המוצלחות ביותר שרבים רוצים להצליח בה: להשיג עוקבים רבים לקבל הרבה ליקים ולשווק את עצמם מעלה מעלה לעומת המתחרים. התחרות היא קשה מול חברות עתירות ממון או משפיענים עם כמות עצומה של עוקבים. למרות זאת, יש כאן הזדמנות הפתוחה לכולם, יחד עם הרבה התמדה ורצינות וכמה טיפים טובים שריכזנו עבורכם שבאמת עובדים

 

האינסטגרם  הוא יישום חינמי אמריקאי ורשת חברתית עצמאית לשיתוף תמונות וסרטוני וידאו קצרים של עד דקה. מאז יצירתו, הוא גדל לפלטפורמה האולטימטיבית לשיתוף תמונות. מעל מיליארד משתמשים חודשיים פעילים באתר. משתמשים יומיים מבלים כ-8 דקות באפליקציה ו-500 מיליון משתמשים בסטוריס מדי יום.

האינסטגרם הוא אחת הרשתות החברתיות המוצלחות ביותר שרבים רוצים להצליח בה: להשיג עוקבים רבים ולשווק את עצמם מעלה מעלה לעומת המתחרים. התחרות היא קשה מול חברות עתירות ממון או מפורסמים שכולם מכירים או משפיענים עם כמות עצומה של עוקבים. למרות זאת, יש כאן הזדמנות הפתוחה לכולם, יחד עם הרבה התמדה ורצינות וכמה טיפים טובים באמת.

אנחנו רוצים לתת לכם מספר טריקים וטיפים והצעות לשיווק באינסטגרם, שתתפלאו לדעת, לא כולם מכירים ובכך יש לכם הזדמנות לדלג קדימה. הדגש שלנו הוא על קלות היישום. לא צריך תואר בשיווק כדי להצליח. צריך רק את הרצון להתמיד ולהשקיע. צריך את הזמן ואת הנחישות ולדעת שהצלחה היא לא בן לילה וגם השקעה לוקחת זמן אבל בסוף זה משתלם. אם אין לכם את הזמן והכוח אז באמת לא כדאי להתחיל בכלל.

להלן עשרה טיפים רבי עוצמה לשיווק באינסטגרם (שממש עובדים) שתוכלו להשתמש בהם לקידומכם בפלטפורמה הנפלאה הזאת:

1. עברו לפרופיל עסקי באינסגרם בהקדם האפשרי

לפני שתתחילו לחשוב על תוכנית השיווק שלכם באינסטגרם, ודאו שיש לכם חשבון אינסטגרם עסקי.

קל להחליף את הפרופיל הנוכחי שלכם לחשבון עסקי. פשוט עברו להגדרות - ולחצו על "עבור לפרופיל עסקי". זהו. מסובך? לא. וכבר התקדמתם.

יש כמה יתרונות ברורים לפרופיל עסקי:

א. עוקבים יכולים ללחוץ על כפתור "יצירת קשר"  כדי ליצור איתכם קשר ישירות מדף האינסטגרם שלכם בדיוק כמו שהם היו עושים מהאתר שלכם.

ב. פרופיל עסקי מאפשר ליצור ולפרסם מודעות אינסטגרם ללא צורך להשתמש בכלי הפרסום של פייסבוק.

ג. אתם יכולים גם לגשת לכלי הניתוח אינסטגרם, הנקראים Insights, המספקים נתונים סטטיסטיים לגבי ההופעות והטווח של הפוסטים שלך.

2. השתמשו בכלי שיווק באינסטגרם בחינם

לאחר שפתחתם פרופיל עסקי יש הטבות חינמיות שמגיעות יחד עם פרופיל עסקי. עליכם להתחיל להשתמש בהן כדי לעקוב אחר מדדים ולהבין את הקהל שלכם. פרופילים עסקיים באינסטגרם לא כל כך שונים מפרופילים עסקיים בפייסבוק.
באמצעות Insights, תוכלו לראות נתונים סטטיסטיים כמו הופעות, נתוני מעורבות ועוד. אתם יכולים אפילו לקבל פירוט של הדמוגרפיה של העוקבים שלכם, כולל מידע על הגיל, המגדר, המיקום והשעות הפעילות ביותר שלהם.
אתם יכולים לקבל תובנות ספציפיות על פוסטים לשבוע שמראים לכם כמה הופעות הרווחת במשך פרק הזמן הזה ומה היו הפוסטים המובילים שלכם. הכלים החינמיים האלה הם מתנה אמיתית מכיוון שאתם יכולים להשתמש בהם כדי להבין בדיוק כיצד משתמשים מקיימים אינטראקציה עם התוכן שלכם.
למה אתם צריכים לדעת את זה? כי ככל שאתם יודעים יותר על האופן שבו משתמשים מקיימים אינטראקציה עם הפוסטים שלכם, כך תוכלו להתאים את התוכן שלכם טוב יותר כדי להגביר את המעורבות שלהם בדף, כלומר: תגובות/ לייקים/ שיתוף. אתם מגלים מה הגולשים אוהבים בפוסטים שלכם, מה הם פחות אוהבים ואתם משנים בהתאם.

3. טיזרים של פרסום מוצרים שידרשו (בעדינות) מאנשים לקנות

קטגוריה אחת של פוסטים שכמעט תמיד מושכת תשומת לב היא טיזרים למוצרים. מה אם תוכלו למכור יותר מוצרים רק על ידי פרסום טיזרים של מוצרים באינסטגרם?

זה בהחלט אפשרי. אינסטגרם היא מקום מצוין לפרסם את המוצרים שלכם ואם תשחקו בקלפים שלכם נכון, כלומר לא תעצבנו משתמשים על ידי דחיפת מוצרים יותר מידי. כי אם אתם דוחפים יותר מידי מוצרים-העוקבים נמלטים ועוזבים. אתם צריכים לפרסם בדרך הפשוטה, לדבר על המוצר שלכם באופן חיובי מבלי להיראות כאילו אתם מתאמצים יותר מדי.

הרעיון הוא שאתם לא מנסים ישירות למכור מוצר, אלא, למשל,  מציעים אפליקציה חינמית שבה משתמשים יכולים לקנות את כל המלאי של המותג. זאת ועוד אותו מותג מציע הנחה של 70% ואתם עושים זאת תוך הצגת תמונות מהאפליקציה של חלק מהפריטים הזמינים לרכישה. פוסטים כאלה זכו לאלפי לייקים כל אחד, שזה עצום בעולם הפרסום. המודעות עובדות כי הן לא דוחפות. הם מספרות לגולשים על ההנחה ותמונת המוצר ולינק לאפליקציה וזהו. ברגוע.

כשאתם מספרים לאנשים על מוצרים שהם מתעניינים בהם, ככה בחביבות, מניסיונכם וכדומה אבל לא דוחפים אותם לקנות שום דבר, "כמו לחץ עכשיו", "קנה עכשיו" יש סיכוי גבוה יותר שהם ילחצו על הלינק ובעצם יקנו משהו.

ואם לא, הם לפחות יעסקו בפוסט שלכם על ידי סימון לייק, תגובה עליו או שיתוף עם חברים.

אל תפחדו לפרסם את הסחורה שלכם על ידי פרסום תמונות, הנחות או לינקים וסיפורים על כמה הוא נהדר. פשוט תעשו את זה בעדינות.

4. צרו מודעות ממומנות

כמו שאנחנו בעד: 
*קניית לייקים לאינסטגרם.
*קניית עוקבים לאינסטגרם.
*קניית צפיות לאינסטגרם.

קניית עוקבים, לייקים וצפיות אלו אפשרויות נהדרות וזולות שיעזרו לעסק שלכם באינסטגרם לנסוק מעלה מעלה. אבל את זה את כבר יודעים כי אתם כבר באתר שלנו אז אנחנו רוצים לתת לכם טיפים נוספים.

ידוע כי קניית מודעות ממומנות תורמת לעסקים. מודעות אינסטגרם הפכו לדבר שבשגרה. החלק הכי טוב? אתם יכולים לשלוט בדיוק כמה אתם רוצים להוציא עליהם על ידי הגדרת תקציב מודעה. אתם יכולים להציג רק מודעה ממומנת אחת או מודעות מרובות.

מה זה ייתן לכם? זה נותן את היכולת למקד לקהל שלכם גולשים שלא היו רואים את העמוד שלהם. לפני פוסטים ממומנים, רק משתמשים שעוקבים אחר החשבון שלכם יכלו לראות את העדכונים והתמונות שלכם. כעת, אתם יכולים לקדם את התמונות שלכם לכל מי שמתאים לקהל היעד שלכם כדי להגדיל את טווח ההגעה שלכם.

אתם יכולים להפוך גם פוסטים קיימים למודעות ממומנות, על ידי שימוש בפוסטים המובילים שלכם.

5. השתמשו בסטוריז באינסטגרם

אם אתם רוצים לייצר לידים, סיפורי אינסטגרם כאן כדי לעזור. סיפורי אינסטגרם שונים מפוסטים רגילים באינסטגרם מכיוון שהם מגיעים בפורמט של "מצגת". הם פועלים רק ל-24 שעות, אך ניתן לשמור סיפורים בכל אחד מהמכשירים שלכם ולעשות בהם שימוש חוזר בשלב מאוחר יותר.

ברגע שמשתמש לוחץ על התמונה שלכם בחלק העליון, יופיע חלון שבו הוא יכול לראות את הסיפור שלכם.

היתרונות של סיפורי אינסטגרם למותגים הם באמת אינסופיים. בתור התחלה, סיפורים מוצגים בראש קווי הזמן של עוקבים שבהם משתמשים כבר מסתכלים מדי יום. אתם לא צריכים לדאוג כל כך לגבי פרסום תוכן שמתיישר עם ה"אסתטיקה" של המותג שלכם או עמוד האינסטגרם שלכם כשזה מגיע לסטוריז.

אינסטגרם גם עוזרת להתנסות בסוגים שונים של תוכן בתכונת הסטוריז, כמו תמונות, סרטון קצר, וידאו חי וכו'. אתם יכולים להשתמש בכלים כמו Canva ו-InVideo כדי ליצור תמונות וסרטונים מדהימים עבור הסיפורים שלכם.

אתם יכולים גם לתייג חשבונות אחרים בסטוריז, וזה נהדר אם אתם משתפים פעולה עם מותג אחר או משפיען.ית אחר. מסנני פנים, טקסט או מדבקות מקלים על עריכת תמונות או יצירת ויזואליה מהנה ומושכת את העין. כל תמונה וסרטון שתוסיפו יופעלו באותו רצף שהוספת אותם.

כמות הפוסטים שתוכלו להוסיף לסטוריז בכל זמן נתון היא בלתי מוגבלת, ואפשרות יצירת סטוריז זמינה לכל העסקים ברחבי העולם. אבל, סטוריז זמינים רק באפליקציית אינסטגרם לנייד, וכרגע (2022) לא ניתן לשלוח סטוריז באינסטגרם כהודעות ישירות. אבל מכיוון שרוב משתמשי אינסטגרם ניגשים לאתר דרך אפליקציית הסמארטפון ולא דרך האתר, זה לא באמת משהו שצריך לדאוג לגביו.

6. שתפו פעולה

אם אתם רוצים להגיע ללקוחות פוטנציאליים באינסטגרם, הדרך המהירה ביותר לעשות זאת היא באמצעות משפיענים שכבר בנו קהל עם קהל עוקבים גדול. יותר ויותר אנשים קונים שירותים או מוצרים על סמך מה שהם רואים בפיד שלהם מהאנשים המשפיעים שהם עוקבים אחריהם. הם סומכים עליהם. אם אתם משתפים פעולה עם המשפיע המתאים בתעשייה, אתם יכולים להציג את המותג שלכם אל מול אותם משתמשים.

7. למנף את הקהל שלכם כדי לייצר עבורכם תוכן שימושי.

האם לא יהיה נחמד אם הייתה דרך ליצור תוכן נהדר עבור עמוד האינסטגרם שלכם מבלי לעשות את העבודה הקשה? מסתבר כן.

גולשים קנו ממכם מוצר? מעולה. הם סיפרו על כך בעמוד שלהם? בכלל מצוין. אתם ממנפים את הקהל שלכם להשוויץ במוצרים הנהדרים שלכם וגם להחמיא להם על הסרטון המושלם שהם העלו.

כבר יש לכם קהל מעורב. בין אם מדובר במאות אנשים או באלפים, אתם יכולים למנף את הקהל שלכם כדי לייצר עבורכם תוכן שימושי.

והעוקבים שלכם כנראה ייהנו מתוכן שנוצר על ידי המשתמשים כי הוא אותנטי ובלתי צפוי. בקשו מהעוקבים לשלוח לכם סרטונים בהם הם מדברים על המוצר.

מותגי קוסמטיקה משתמשים בטונות של תוכן שנוצר על ידי משתמשים שהם מקדמים בעמוד האינסטגרם שלהם כדי להשוויץ במוצרים שקנו.

עכשיו אתם תוהים איך בדיוק אתם יכולים לגרום למשתמשים שלכם ליצור תוכן מרתק מבלי ללחוץ עליהם לעשות זאת ועל ידי כך להרתיע אותם?

אז  זה למעשה די פשוט. הקהל שלך כנראה רוצה להצמיח את הקהל שלו, בדיוק כמוכם.

רק תנו להם לדעת שתתייגו אותם בפוסט שלכם. אם תבחרו, למשל, לא להעלות סרטון אלה את התמונה שלהם עם המוצר, אז יהיה להם תמריץ לפרסם עוד תמונות תוכן עם המוצרים שלכם. תוכן שנוצר על ידי משתמשים באופן עקבי הרי זה משובח. גם אתם וגם העוקבים מרגישים מרווחים.

זכרו לבחור בחוכמה את התמונות שברצונכם לפרסם. זה יכול להיות קשה, אבל נסו לזכור את הדברים האלה כשאתם שוקלים מה להעלות:

א. האם התמונה מתאימה לתדמית המותג שכבר יצרתם או שאתם מנסה ליצור? או שזה נוגד את התדמית?

ב. כמה עוקבים יש לאדם שאת התמונה שלו אתם רוצים לשתף?

ג. האם התמונה מתאימה לקהל הנוכחי ולעוקבים שלכם?

למה זה חשוב? כי כשאתם מנהלים דף עסקי, אתם צריכים להיות בטוחים שכל מה שאתם מפרסמים תואם את המסר והקהל של המותג שלכם.

אם גולש מעלה תמונה שלו עם מוצר שלכם והוא גולש עם קהל עוקבים גדול, כנראה שעוקבים אלה יהיו מעוניינים לבדוק גם את הדף שלכם, שזה מצוין.

8. צאו עם האשטאג ממותג אינטראקטיבי

זה גם עוזר להמציא איזשהו האשטאג (#) משלכם. שמעודד משתמשי אינסטגרם להיות יותר אינטראקטיביים עם החברה שלכם והם יצרפו את האשטאג שלכם לפרסומים שלכם עם המוצרים שלכם. כתוצאה מכך,  לקוחות יכולים להשתמש בתג כדי לפרסם תוכן שנוצר על ידי משתמשים. זה מאפשר למשתמשים לחפש בכל הפוסטים הקשורים למותג שלכם.

זה גם מאפשר לכם לחפש בקלות בין תמונות שאולי תרצה לשקול לפרסם מחדש בדף שלכם. יצירת האשטאג שהחברה שלך (ומשתמשים אחרים) יכולים לחפש היא בעצם פרסום בחינם. בכל פעם שמישהו מפרסם תמונה באמצעות התג, הוא חושף את החברה שלך לעוקבים שלו. אם כבר יש לכם סלוגן או ביטוי פופולרי למותג, שקול להפוך את זה להאשטאג הממותג שלך.

9. פרסמו בזמן הנכון (ואל תפרסמו יותר מדי)

פרסום יתר באינסטגרם הוא דרך בטוחה להעזיב את העוקבים הקיימים שלכם. אם כל מה שהם רואים זה המותג שלך בפיד החדשות שלהם, הם כנראה יפסיקו לעקוב אחריך מהר ככל האפשר.

אבל אתה רוצה לפרסם באופן עקבי כדי שתישארו בעדכון החדשות שלהם באופן קבוע. אחת הדרכים הטובות ביותר לעשות זאת היא לפרסם רק בימים ובשעות שיא כאשר העוקבים שלכם מחוברים.

לפי SimplyMeasured, הימים הגרועים ביותר לפרסום באינסטגרם הם ימי רביעי וראשון, בעוד ימי שני וחמישי הם הימים הטובים ביותר לפרסום.

על פי מחקר מ-CoSchedule, השעות הטובות ביותר ביום לפרסום הן בין 8:00 בבוקר ל-9:00 בבוקר, כמו גם 02:00 לפנות בוקר.

השעה בין 8:00 ל-9:00 בבוקר תואמת את השעה ביום שבה אנשים מתכוננים לעבודה או נוסעים לעבודה שלהם (ובודקים את המדיה החברתית לאותו יום) ו-02:00 לפנות בוקר היא השעה ביום שבה רוב האנשים גוללים באינסטגרם כשהם צריכים לישון, אז זה הגיוני בתור הזמן השני הכי פופולרי לפוסטים. אתה יכול למצוא מתי העוקבים שלך הכי פעילים ב-Insight Insights, כך שהימים והזמנים הטובים ביותר שלך לפרסום עשויים להיות קצת שונים בהתאם לקהל הספציפי שלכם.

אם אתם מתפתים לפרסם יותר, השתמשו בתוכנת אלבום הקרוסלה של האינסטגרם כדי לפרסם מספר תמונות או מודעות בפורמט של מצגת.

10. מעקב אחרי הצמיחה של האינסטגרם שלכם

צמיחת עמוד האינסטגרם הוא תוצאה של עבודה והתמדה מתמשכת עם כייף וסיפוק רב. האם אתם מתפתחים עם הדף? צריך לבדוק מידי פעם:

א. התחלו במעקב אחר קצב צמיחת העוקבים שלך.
כשאתם עוקבים אחר קצב הצמיחה של העוקבים שלכם, אתם יכול לראות כיצד סוג התוכן הפרסום שלכם (או תדירות הפרסום שלך) משפיע על ההתקדמות.

 ב.  מדדו את שיעורי המעורבות. זה כולל לייקים ותגובות.
כשאתם רוצים לגלות את אחוז המעורבות הממוצעת מסך העוקבים שלכם, כמו גם את שיעור המעורבות הממוצע של כל פוסט כדי לקבל תמונה ברורה של ביצועי הדף שלכם. אם יש לכם קהל קטן יותר, שיעור המעורבות שלכם אמור להיות גבוה יותר.

 ג. לבסוף, עליכם לעקוב אחר שיעור הקליקים על כתובת האתר שלך.
אם עדיין אין לכם קישור לאתרכם בביו באינסטגרם, הוספו אחד בהקדם האפשרי. כלומר עכשיו. לאחר מכן, מדדו כמה אנשים לוחצים על כתובת האתר שלכם. זהו מדד עיסקי חשוב.

ככל שטכניקות השיווק שלכם באינסטגרם יעילות יותר ומותאמות לקהל שלכם, כך שיעור הקליקים יהיה גבוה יותר. אם הוא נמוך, יש לעבוד על שיפור התכנים.

לסיכום, ודאו שאתם משתמשים בחשבון עסקי, תכירו את הקהל שלכם, הקפידו למלא את הפרופיל שלכם לחלוטין ועקבו וראו כי הפעולות שלכם מגדילות את הדף לעומת הפעם האחרונה שבדקתם.

עם יותר ממיליארד משתמשים פעילים חודשיים, אינסטגרם היא הפלטפורמה האידיאלית להגיע לקהל שלכם ולהגדיל את העסק שלכם.

אז למה אתם מחכים? בחרו תמונה לשיתוף שתואמת את המסר של המותג שלכם העלו אותה לאינטגרם תוך שימוש בטיפים שקיבלתם כאן וקדימה לעבודה.

     
תגובות והערות: (0)
כתוב תגובה או הערה:
יש להזין שם
יש להזין הערה
חיפוש