מה זה קניית סאבים ליוטיוב?

בכל יום יש ביוטיוב מיליארד שעות צפייה, המתבטאות במיליארדים רבים של צפיות בסרטונים.רבים בנו את ההצלחה הפרטית והעסקית שלהם מפרסום סרטוני מוזיקה, סרטוני עשה זאת בעצמך, סרטוני הדרכה וכדומה ליוטיוב וכל אלו הפכו לסרטונים מיצרי הכנסות. כולנו רוצים להצטרף להצלחה, קבלו טיפ מנצח לקידום עסקי ועצמי ברשתו החברתית המובילה לשיתוף ופרסום של סרטונים ארוכים.

סאבים או מנויים ליוטיוב הם שם נרדף לעוקבים. סאב (Sub) זה קיצור של המילה האנגלית: Subscriber (מנוי באנגלית). אלו הם גולשים שצפו בסרטון שלכם אהבו אותו ובעקבות כך החליטו להירשם כעוקבים לערוץ היוטיוב שלכם. "סאב" הוא ביטוי שהפך שיגרתי בקרב הגולשים כך שכדאי להכיר אותו. לרוב, נוהגים לקרוא להם עוקבים, כי זהו שם שמשותף לכל הרשתות בהם יש עוקבים כמו אינסטגרם, טיקטוק וטוייטר.

למה כדאי לנו לקנות מנויים ליוטיוב?

תחילת הדרך של כל אחד ואחד ברשתות החברתיות בדרך כלל מתחילה מאפס. הגולשים לא מכירים אותכם ואתם צריכים לבלוט - ולטובה.

ככל שיהיו לכם יותר עוקבים ביוטיוב כך הסרטון שלכם יקודם גם על ידי יוטיוב עצמה. האלגוריתם של יוטיוב מקדם אוטומטית סרטונים שהוא רואה כי יש בהם עוקבים רבים או צפיות רבות. כך החשיפה של הסרטון שלכם גדלה ע"י האלגוריתם של יוטיוב לעוד גולשים שלדעת האלגוריתם יתעניינו בתוכן של הסרטון. 

קידום של העסק שלכם דרך קניית עוקבים, היא דרך לגיטימית לקידום עצמי ועסקי. קניית סאבים היא דרך פרסום המתאימה לעולם הדיגיטאלי בו אנו חיים.

כיום הצלחה נמדדת במספר העוקבים ומספר הלייקים ועסק שרוצה לקדם את עצמו לא תמיד יכול או רוצה לחכות להתפתחות אורגנית וטבעית הלוקחת זמן רב והוא או היא לא רוצים לראות איך דרכי הפרסום של המתחרים משאירה אותם הרחק מאחור. מספר הלייקים הרב של המתחרים  ומספר הצפיות בעמוד היוטיוב שלהם נותנת לנו להבין שפרסום אורגני ישאיר אותנו הרבה מאחור.

לכן, הצורך בקנית צפיות, לייקים ועוקבים ביוטיוב היא קיצור דרך משמעותי כדי שיבחינו בכם באופן טבעי והרושם הראשוני יהיה מוצלח. מספר עוקבים רב גורם לאנשים להיות מסוקרנים  - "מדוע אתם כל כך מצליחים? בואו נצפה בסרטון ונראה"

מספר העוקבים, סאבים, מראה על רצון של גולשים לראות עוד מהסרטונים שלכם באופן קבוע. כתוצאה מכך הגולשים האורגניים יגיעו ומספר העוקבים הטבעיים יגדל.

קניית הסאבים במקום לחכות להצלחה טבעית היא קיצור דרך לגיטימית ומשמעותית בעולם של היום. קניית סאבים אינו מתאים למי שיש לו זמן ורוצה שהכל יקרה באופן טבעי.

הגדלת סאבים באופן מלאכותי יוצרת במקביל פרסום טבעי אורגני וכל זה כמובן! במקביל להתמדה, להעלאת סרטונים איכותיים ועבודה עיקבית ורצינית.

אז קדימה לעבודה!

שתף:
תגובות והערות: (0)
יש להזין שם
יש להזין הערה
Sidebar חשבון תפריט מועדפים