דרכים להגדלת עוקבים באינסטגרם

האינסטוש, כמו שאנחנו קוראים לה כאן בישראל, היא הרשת החברתית הכי פופולרית כיום. "צריך להעלות לאינסטגרם" הוא כבר מושג נפוץ כשרוצים לומר על משהו שהוא ממש יפה. אנחנו מרגישים שאם לא העלנו תמונה לאינסטגרם אין תיעוד של האירוע וגם מספר העוקבים שלנו הפך לנושא משמעותי וחשוב. לפניכם מספר טריקים שיעזרו לכם להגדיל את מספר העוקבים שלכם באינסטגרם.

היום ההצלחה שלנו באינסטגרם נמדדת גם על פי מספר העוקבים שיש לנו. מספר העוקבים מאות לגולשים שהעמוד מעניין, דינמי, ומלא תוכן. כתוצאה מכך עמוד מצליח מושך אליו מפרסמים בתשלום והצלחה שהיינו רגילים אליה לפני העידן הדיגיטאלי בו רק זמרים, שחקנים ואנשים שרואים בטלוויזיה היו סלבים. כיום זה אחרת וההגדרה של סלב תלויה גם בהמון דברים אחרים כמו תחביב מעניין, אופנה, ספורט ועוד. כולם גם יודעים כמה קשה להתקדם באינסטגרם ולפרוץ לתודעה של המוני הגולשים. אבל זה אפשרי. 
בתחילת הדרך אפשר לקנות עוקבים כדי לבסס את הניראות שלנו ולמשוך עוד עוקבים אורגניים, וכך גם לעלות יותר באפליקציה שגם היא סופרת עוקבים כמדד. קניית עוקבים הינו תהליך פרסומי לגיטימי וחשוב אבל אינו בא במקום הטיפים החשובים שלפניכם:

1. צילומים טובים– רגעי הספונטניות עברו. כנראה תוכלו למצוא אותם רק באפליקצית BeReal. הצילומים שלכם צריכים להיות מושכים ומעניינים, ברורים וטובים. אתם לא צריכים להיות צלמים מקצועיים בשביל להצליח באינסטגרם אבל אתם צריכים לחשוב על כל תמונה. 

2. תוכן איכותי- לחשוב על כל משפט שמעלים. הגולשים אוהבים תוכן מעניין שמלווה את התמונה. חשוב לתייג בתמונה לפחות 3 תיוגים. למשל אם לבשתם חולצה יפה של זארה כדאי לתייג את זארה. הפרטים הקטנים האלה הופכים תמונה ליותר מעניינית ומושכת בעיני הגולשים. כתבו תוכן לצד התמונה לפחות 3 משפטים. 

3. האשטאגים#- שימוש בהאשטגים שמטרתה תיוג תמונה הוא צו השעה. ההאשטאג היא דרך למצוא נושאים שמענייניים קהל רב באמצעות שימוש במילים ספציפיות. יש המון האשטאגים פופולאריים שכדאי להשתמש בהם, או אולי חובה להשתמש בהם כאשר הם מתאימים לנושא. עשו שימוש בהאשטאגים פופולאריים בפוסט שלכם כך תגיעו ליותר גולשים חדשים. 

4. תהיו מארחים דינמיים- לא מאלה שמעלים תמונה ונעלמים לשבוע. ענו לתגובות, ותמיד תענו בצורה נעימה. היכולת שלכם להראות מקסימים ונחמדים היא גם בתגובות. תמיד תיתנו ערך מוסף, אם יש לכם, בתגובתכם. הרגישו כמו מארחים בדף שלכם. תנו יחס לכל תגובה. מחקרים הראו שדף שבו היה מארח דינמי, עלה מספר החוזרים לדף וכמות העוקבים עלתה.

5.תהיו גם אתם עוקבים- עקבו אחרי חשבונות שדומים לחשבון שלכם אבל מצליחים יותר והשאירו שם תגובות, תמיד חיוביות. ואם אתם יכולים להוסיף טיפ בעל ערך זה הכי טוב כי פעולה זאת תמשוך עוד עוקבים שיבואו לבקר בדף שלכם. הגולשים בדף יסתקרנו מי אתם ומה יש לכם להציע ויגיעו לדף שלכם באינסטגרם.

6. עקבו אחרי טרנדים- חובה. תראו מה הולך והשתתפו. הוסיפו את האשטאגים המתאימים. יישום הטרנדים בדף שלכם יוסיף לכם עוקבים רבים יחד עם זאת יראה כי אתם עדכניים ומדליקים.

7. שתפו פעולה עם משתמשים אחרים- כך אתם מגדילים בקלות את מספר העוקבים שלכם. השתדלו כי שיתוף הפעולה יהיה עם משתמש מצליח יותר ממכם ועם הרבה יותר עוקבים. זוהי פעולה הדדית משתלמת לשני הצדדים. 

8. נצלו את כל התכונות שמציע לכם האינסטגרם- למשל: Reels, IG Stories ועוד. כך תהיו מעניינים יותר ותציגו תוכן מגוון ורב יותר.

9. הפכו את העוקבים שלכם לפעילים– צרו מצבים שבהם העוקבים שלכם יהפכו פעילים וכך ליצור מעורבות אקטיבית. למשל לשאול שאלה, למשל תחרויות או הגרלה. צרו פעילויות אקטיביות לכל נושא כדי להשתתף בהגרלה, למשל: להשאיר תגובה, לעשות עוקב, לעשות שיתוף וכדומה. יש המון אפשרויות. גולשים אוהבים להיענות לאתגרים, אוהבים ששואלים אותם מה דעתם וגם הסיכוי לקבל פרס מביא את הגולשים לפעולה.

10. פרסמו באופן עקבי ואם אפשרי בזמנים קבועים- גולשים היו מעדיפים לדעת מתי הפרסום הבא שלכם יהיה. לכן, ברגע שהם יודעים שאתם מפרסמים בזמנים קבועים הם יודעים מספר דברים: אתם משקיעים בדף ולא נעלמים, אתם מעניינים ויש לכם תוכן לפרסם, הם יודעים איך לא לפספס את הפעם הבאה שאתם מעלים תוכן. 

11. שימרו על ייחודיות באינסטגרם- אל תפרסמו את אותם תכנים גם בפייסבוק וגם בכל מדיה חברתית אחרת שאתם חברים בה. הגולשים במדיות האחרות צריכים לדעת שבאינסטגרם יש לכם תוכן אחר שנמצא רק שם ואם הם רוצים לראות אותו עליהם לעקוב אחריכם באינסטגרם. אתם צריכים לדבר גם על דף האינסטגרם שלכם ברשתות החבריות האחרות, ככה במאמר מוסגר, כבדרך אגב בתוך הקשר רחב יותר ולהשאיר לינק ולעודד גולשים ועוקבים להגיע גם לשם.

אם תעשו את 11 הדברים הפשוטים האלה סביר להניח שמספר העוקבים שלכם יעלה מעלה מעלה.

אז למה אתם מחכים? קדימה לעבודה.

לעוד בלוגים בנושא: קידום באינסטגרם.

לעוד בלוגים מעניינים ומועילים לחצו כאן.

בתמונה: קלאני הליקר, רקדנית.

שתף:
תגובות והערות: (0)
יש להזין שם
יש להזין הערה
Sidebar חשבון תפריט מועדפים