קניית מנויים ביוטיוב : מה התרומה שלהם עבורי?

YouTube הפכה להיות הפלטפורמה המובילה ביותר בעולם באתרי הסרטונים. עם מיליארדי סרטונים ועשרות מיליוני סרטונים אשר עולים מדי יום, האתר הצליח לבסס את מעמדו בטופ דירוג האתרים. מעמדו התחזק כאשר חברת Google הענקית, אשר עליה אין צורך לפרט, מלבד העובדה שיש להזכיר כי מדובר במנוע החיפוש החזק ביותר בעולם, החליטה לרכוש אותו ולהעניק ליוטיוב את התואר הנכסף. אחד הדברים המרכזיים שיוטיוברים מעוניינים להשיג הוא מנויים (Subscribers).

אם עדיין לא הבנתם מה משמעות 'מנוי' ביוטיוב (Subscriber) או שאיך שמכנים אותו בקיצור "סאב", אז המאמר הבא הוא עבורכם. ה'מנוי' ביוטיוב הוא לגמרי כמו ה"עוקב" באינסטגרם. ברגע שאדם נרשם בתור מנוי לערוץ יוטיוב מסוים, הוא יעקוב אחריו ויהנה מעדכונים שוטפים של הערוץ.. כלומר, כאשר בעל הערוץ יפרסם סרטון חדש, המנויים יקבלו על כך עדכון ויוכלו לצפות בו עוד לפני שאחרים יראו אותו. אך כשאין לנו הרבה מנויים, שזו הרי המטרה הגדולה שלנו מעבר לצפיות, רבים מחליטים לפנות לאפיק לאחר – קניית מנויים ביוטיוב.
מהם היתרונות והחסרונות של אפיק זה, וכמה זה עולה? את זה תוכלו לדעת באמצעות קריאת מאמר הבא.

קניית מנויים ביוטיוב : כיצד זה עוזר לי?
כאשר לערוץ היוטיוב שלנו יש עוקבים רבים, אנו מרחיבים למעשה את קהילת האנשים שמתענינת בתוכן שלנו. באמצעות מספר עוקבים גבוה אנו יכולים בעצם להרשים ולסקרן קהל של אנשים רבים. בדרך כלל כאשר יש לנו כמות מכובדת של מנויים, קיים סיכוי גבוה מאוד כי זה יביא לחשיפה גדולה יותר, מה שיביא לגידול אורגני של צפיות ומנויים.
קניית מנויים ביוטיוב יכולה להעניק לנו את התנופה הראשונית אשר תעזור לנו בתחילת הדרך. חשוב לזכור כי בעקבות כמות הסרטונים הרבה אשר עולים כל יום, התחרות הופכת קשה יותר ולכן אנו רוצים ליצור יתרון על פני המתחרים שלנו. כן, ביוטיוב לא מדובר דווקא בתחרות עסקית, אלא גם יכולת להתבטא על ידי הומור בז'אנר מסוים – והיעד שלנו כמובן להתברג בטופ.


קניית מנויים ביוטיוב: כיצד להיזהר מקניית עוקבים מזויפים?
אם שאלתם את עצמכם האם האלגוריתם של יוטיוב מספיק חכם כדי לזהות עוקבים קנויים, כדאי שתדעו כי גוגל פיתחה בוט שיכול לפגוע בנו במידה ונתנהל בצורה לא נכונה ואמינה. במידה ויוטיוב יחשוד בנו והוא יזהה כי מדובר בחשבונות יוטיוב מזויפים, יתכן ויוטיוב תמחק אותם. חשוב לדעת כי YouTube מבצעת באופן תדיר סריקות לערוצים שונים זאת מתוך מטרה לשמירת אמינות הפלטפורמה שלהם, ועוקבים מזויפים אינם מתקבלים בברכה, אלא להיפך, אנו יכולים לגרום לכך כי יוטיוב תעניש אותנו, וסביר להניח שאף אחד מאיתנו לא מעוניין בכך.


קניית מנויים ביוטיוב : ממי לקנות ומהו המחיר?
אם החלטתם לרכוש מנויים ביוטיוב, תדאגו שהחברה ממנה אתם קונים, היא חברה מקצועית ואמינה עם מערכות מתקדמות. שימו לב כי המנויים איכותיים ושהם אינם מצטיירים כמו בוטים, אשר עלולים להימחק, ואנו יכולים להפסיד גם את המטרה שלנו וגם את הכסף שלנו. כמו כן, שימו לב כי אתם קונים מחברה שנותנת מנויים עם אחריות. מחיר קניית מנויים ביוטיוב היא זולה יחסית וברוב המקרים להגיע ל-150-200 שקל ל 1000 מנויים. 

שתף:
תגובות והערות: (0)
יש להזין שם
יש להזין הערה
Sidebar חשבון תפריט מועדפים