היתרונות של פרסום בתשלום: הגדילו הכנסות ב-5 שלבים פשוטים

פרסום בתשלום היא דרך מצוינת להעביר יותר תנועה לאתר שלכם ולהגדיל את העסקים, אך פרסום בתשלום עלול להפוך יקר אם לא תיזהרו. איך אתם מוודאים שאתם מפיקים את המיטב מהמודעות בתשלום שלך? הכל במאמר.

לפני כמה שבועות, דיברתי עם בעל עסק בקהילה שלי. לאחרונה הם התחילו מסע פרסום אגרסיבי של גוגל אדוורדס שעבד, בערך. הם מקבלים טונות של לידים חדשים, אבל הלידים היו עבור שירותים שהם לא הציעו! הבעיה הייתה שהקמפיין שלהם היה רחב מדי, והם שילמו טונות של כסף עבור לידים חסרי תועלת.

אל תיתנו לזה לקרות לכם. איך לא תתנו לדבר כזה לקרות לכם?

הנה חמישה הנחיות פשוטות! שאתם יכולים לעשות כדי לוודא שאתם מפיקים את המיטב ממסעות הפרסום בתשלום שלכם.

מהו פרסום בתשלום?

פרסום בתשלום מתייחס בדרך כלל לשיטות מקוונות שבהן משתמשת חברה כדי למשוך יותר לקוחות על ידי תשלום עבור שטחי פרסום בחיפוש, באתרים אחרים או במדיה חברתית.

ישנם סוגים רבים של מודעות בתשלום אך הנפוצות ביותר הן:

• חיפוש בתשלום: עסקים יכולים להציע הצעות כדי להופיע בראש החיפוש - מעל לתוצאות האורגניות - עבור מילות מפתח מסוימות.

• פרסום במדיה חברתית: עסקים יכולים להציג מודעות בפלטפורמות שונות של מדיה חברתית הפופולרית בקרב הקהל שלהם. הצעות המודעות והפורמט משתנים בהתאם לפלטפורמה. פלטפורמות המדיה החברתית המובילות לפרסם בהן הן:

o מודעות בפייסבוק.

o מודעות אינסטגרם.

o מודעות Snapchat.

o מודעות TikTok

o מודעות בלינקדאין.

• מודעות באנר: עסקים יכולים לשלם כדי לשים "באנר" בחלק העליון, התחתון או בצדדים של דפי אינטרנט. אלה בדרך כלל בצורת מלבן שנראה דומה לכותרת עליונה או תחתונה.

• מודעות מקוריות: עסקים יכולים לשלם כדי להציג מודעות באתרים אחרים בעלי מראה ותחושה דומים לתוכן ה"מקורי" באתר שלהם.

היתרונות של פרסום בתשלום

בשנת 2021, עסקים אמריקאים הוציאו 153 מיליארד דולר על פרסום בתשלום.

למה כל כך הרבה? ובכן, ישנן סיבות רבות שכדאי לך להשקיע במודעות בתשלום.

עם פרסום בתשלום, אתם יכולים למקד את המודעות שלכם לפלחי קהל ספציפיים מאוד. בסקר עם למעלה מאלף נשאלים, 80 אחוז מהנשאלים אמרו שיש להם סיכוי גבוה יותר לרכוש מחברות שמריצות מודעות מותאמות אישית. פרסום בתשלום מאפשר לכם לעשות זאת.

בסקר אחר, 90 אחוז מהמשיבים אמרו שמודעות בתשלום משפיעות על החלטות הרכישה שלהם.

יתר על כן, אם אינכם מפרסמים באינטרנט, סביר להניח שאתם נותנים יתרון למתחרים שלכם. אחרי הכל, פורמטי הפרסום הנפוצים ביותר לעסקים קטנים הם המדיה החברתית (64 אחוז מהעסקים הקטנים) ומדיומים מקוונים אחרים כמו מנועי חיפוש ואתרים אחרים (49 אחוז מהעסקים הקטנים).

1. השתמשו במילות מפתח ארוכות

מילות מפתח Longtail הן מילות מפתח באורך מספר מילים. במקום למקד ל"שרברב", אתה יכול למקד ל"אינסטלטור חירום קרוב אליי" או "אינסטלטור לשחרר את חסימת הניקוז". אלה קריטיים כי יש סיכוי גבוה יותר שהם יתאימו למילים שהמחפשים משתמשים בהם והם גם מציינים שהמחפש מוכן להעסיק או לקנות.

Ubersuggest הוא משאב נהדר לגילוי מילות מפתח.

כשאתם משתמשים ב-Ubersuggest, זכרו שאתo לא בהכרח מחפשים את מילות המפתח עם התנועה הגבוהה ביותר. אתם מחפשים את המילים שהלקוחות שלכם משתמשים בהם כדי לחפש אתכם.

אל תפספסו מילות מפתח עם זנב ארוך שהן מילות מפתח ארוכות יותר וספציפיות יותר המהוות את רוב התנועה מונעת חיפוש.

הנה מערכת פשוטה שתוכל להשתמש בה:

שלב מס' 1: הזנו את מילת המפתח שלכם ולחצו על "חפש"

שלב מס' 2: לחצו על "רעיונות למילות מפתח" בסרגל הצד השמאלי

שלב מס' 3: נתחו את התוצאות

לדוגמה המונח "שיווק במדיה חברתית" נחשב למילת מפתח מעולה, מה שאומר שמחפשים אותה בתדירות גבוהה מאוד. המונח הרבה פחות פופולרי "אסטרטגיית שיווק במדיה חברתית" מקבל פחות חיפושים, אך מציין שהמחפש מחפש משהו ספציפי יותר.

אתם יכולים ללכת אפילו רחוק יותר ולנסות משהו כמו "אסטרטגיית השיווק הטובה ביותר במדיה החברתית".

כדי למצוא מילות מפתח נוספות, לחץ על הכרטיסייה "קשורים" לצד "הצעות".

עבור מילת מפתח ספציפית זו, פעולה זו מעניקה לך כמעט 16,000 מילות מפתח נוספות, רובן ארוכות זנב.

לאחר שתמצאו מילת מפתח בעלת זנב ארוך שמעוררת את העניין שלכם, לחצו עליה כדי לקבל מושג טוב יותר על המתחרים שלכם, הן עבור מודעות בתשלום והן עבור חיפוש אורגני.

הטעות הגדולה שהרבה משווקים הראשונים עושים עם קידום אתרים או פרסום בתשלום לקליק היא בחירת מילות המפתח הלא נכונות.

כאשר אתם רוכשים מילות מפתח כמו "שיווק במדיה חברתית", תוציא יותר כסף באופן משמעותי ותפחית את החזר ה-ROI שלך באופן דרמטי. (ROI זהו מדד הבודק את הכסף שהכנסנו אל מול ההשקעה).

המפתח שעליכם לזכור הוא שאתם מקבלים הרבה יותר כסף עבור הכסף שלכם על ידי מיקוד למספר רב של מונחים בעלי תנועה נמוכה יותר מאשר על ידי מיקוד למספר קטן של מונחים בעלי תנועה גבוהה יותר.

המקור הטוב ביותר למילות מפתח יכול להגיע מאתר האינטרנט שלכם. שקלו להשתמש בכלי סקרים כמו Qualaroo כדי לגלות מה הלקוחות שלכם מחפשים או למה הם החליטו לעשות איתך עסקים (לאחר התשלום למשל). השפה שבה הם משתמשים יכולה להפוך למודעה יעילה מאוד עבור פרסומות באינטרנט.

2. הבינו את הסוגים השונים של מודעות בתשלום

יש הרבה מקומות לקנות פרסומות ולכל פלטפורמה יש את החוזקות והחולשות שלה. לפני שתתחילו, עליכם להבין את הסוגים העיקריים של פרסום בתשלום וכן את היתרונות והחסרונות שלהם:

מודעות לתצוגה או מודעות באנר?

מודעות באנר עולות מיד בראש כשאנחנו חושבים על פרסום מקוון כי הן בולטות. הם נפוצים מאוד ומגיעים במגוון גדלים. מודעות אלו יכולות להיות יעילות, אך הן נוטות למקד ללקוחות שאינם מחפשים באופן פעיל משהו חדש.

לדוגמה, אדם עשוי לקרוא כתבה בעיתון ולא להתעניין בקורס חדש במדיה חברתית. מודעות לתצוגה יכולות להצליח, אך יש להשתמש בהן כראוי. ניתן לרכוש מודעות לתצוגה באמצעות מודל של תשלום לפי קליק או שהן פשוט יכולות להיות מוצגות למשך זמן מסוים.

מודעות טקסט הן מהסוג שאתם רואים בדרך כלל בדף החיפוש הראשי של Google. מודעות אלו בדרך כלל זולות יותר ממודעות לתצוגה וממקדות ללקוחות שבאמת מחפשים משהו ספציפי. הם יכולים להיות מאוד יעילים אבל תלויים במידה רבה במחקר מילות מפתח טובות.

הנה כמה מהמקומות שבהם כדאי לנסות לרשום את המודעות שלכם, אם כי בהחלט יש רבים אחרים:

Google Ads*

Google Ads (לשעבר Google AdWords) היא בחירה ברורה עבור עסקים רבים. הם מציעים מודעות תצוגה וטקסט בשילוב עם מילות מפתח ממוקדות במיוחד. AdWords היא בחירה ברורה עבור כל מסע פרסום.

טיפ בונוס: מודעות Google Adwords שלך יניבו החזר טוב יותר על ההשקעה ככל שתשתמש ב-AdWords לאורך זמן. גוגל מתגמלת לקוחות ארוכי טווח ב"ציוני איכות" טובים יותר.

*בינג או יאהו

Bing ו-Yahoo מציעות שתיהן פלטפורמות פרסום חלופיות שפועלות בדומה לזו של גוגל. הם משלבים מודעות תצוגה וטקסט עם מונחי חיפוש ממוקדים. חלק מהמותגים מוצאים שלמרות שאפשרויות אלה מביאות פחות תנועה, החזר ה-ROI הכולל מעט טוב יותר.

*מודעות מדיה חברתית

הפרסום ברשתות החברתיות גדל מאוד בפופולריות בשנים האחרונות. מודעות אלו משלבות רכיבי טקסט ותצוגה וממוקדות בהתבסס על העדפות משתמש, נתונים דמוגרפיים ומיקום. בהתאם לסוג העסק שלך, פייסבוק, לינקדאין, אינסטגרם ו-TikTok הן אפשרויות תקפות שיש לקחת בחשבון.

BuySellAds* או קנייה ישירה

BuySellAds.com הוא מקום מצוין ללכת אליו כדי למצוא הזדמנויות נוספות למודעות לתצוגה. אלה בדרך כלל מאפשרים לך "לשכור" מקום באתר או בבלוג בעלות קבועה. הזדמנויות נוספות כמו זה יכולות להתקיים אם תיצור קשר ישירות עם כמה מהבלוגרים האהובים עליך.

התחלו בניסיון כמה מהאפשרויות הללו והשתמש בנתונים קשים כדי לקבל החלטות סופיות לגבי היכן אתם רוצים לשים את הכסף שלכם. הסתמכו על נתונים אמיתיים, לא ניחושים, כדי להבין אילו פלטפורמות מספקות את התמורה הטובה ביותר.

3. עקבו אחר תוצאות המודעה בתשלום שלכם

אם אינכם יכולים לראות את הביצועים של כל אחת מהמודעות שלכם, אז אתם לא אמורים לקנות פרסום בתשלום בכלל. הדבר היפה בפרסום באינטרנט הוא שאתם מקבלים את ההזדמנות לעקוב אחר הכל. Google Analytics הוא חובה מוחלטת בכל הנוגע לקניית מודעות מקוונת. חבילת ניתוח זו היא חינמית וקלה להתקנה.

לאחר שתרשמו, אתם אמורים להכיר היטב את מסעות הפרסום המותאמים אישית של Google Analytics. אפשרויות אלו מאפשרות לכם ליצור כתובת אתר מותאמת אישית לכל מודעה שתעזור לך לראות את הביצועים הכוללים של כל הפרסום שלכם. שימוש בגוגל אנליטיקס בצורה זו יעניק לכם לוח מחוונים יחיד להשוואה בין כל מסעות הפרסום שלכם.

4. צרו דף נחיתה

חשוב לשלוח מבקרים לדף ייחודי (הנקרא דף נחיתה) באתר האינטרנט שלכם- ולא לדף הבית שלכם. זה אולי נראה מנוגד לאינטואיציה, אבל יש שלוש סיבות טובות מאוד לשימוש באסטרטגיה זו:

1. דפי נחיתה מאפשרים לכם להתאים אישית את המסר שלכם למבקרים נכנסים. זה אומר שאתם יכולים להמשיך את המסר שהתחלת עם המודעות שלכם - מה שיוצר חוויה מגובשת יותר.

2. דפי נחיתה מותאמים אישית מאפשרים לדחוף מבקרים לפעולות ספציפיות - כמו הורדת ספר אלקטרוני בחינם. (הצגת ניווט מסורתי עשויה להסיח את דעת המבקרים שלכם)

3. דפי נחיתה מקלים מאוד על מעקב אחרי ביקורי הגולשים וזה חשוב במיוחד.

כאשר אתם משלבים אסטרטגיה זו עם כלים קלים למעקב, תוכלו להשיג במהירות מידע רב על איך להגיע לגולשים החדשים שלכם ולמכור להם.

במקרים מסוימים, תוכלו ליצור דף נחיתה בודד עבור מסע פרסום שלם. במקרים אחרים, ייתכן שתרצו ליצור דף נחיתה ספציפי עבור כל מילת מפתח שאתם רוכשים.

דף נחיתה זה, עוזר לנו לעקוב אחר מי מגיע לדף ומה בדיוק מידת היעילות של המודעות שלנו.

חשוב לזכור לחסום את דפי הנחיתה המותאמים אישית שלכם ממנועי החיפוש. ניתן לעשות זאת עם עריכה פשוטה של ​​קובץ "robots.txt" שלכם. זהו צעד חשוב שיהפוך את מעקב המודעות שלך לאמין יותר. אם תאפשר ל-Google ול-Bing לשלוח מבקרים ללא תשלום לדף שלכם, אתם עלולים לקבל תחושה שגויה של ביצועי הדף שלכם.

הנה טיפים נוספים ליצירת דפי נחיתה בעלי קריאה לפעולה המשויכים למודעות בתשלום שלך.

צרו קריאה לפעולה-ברגע שיש לכם מבקר בדף הנחיתה שלכם, איך אתם ממירים אותו לליד או ללקוח? לכל עמוד שאליו אתם שולחים אותם- צריכה להיות קריאה ברורה לפעולה. תחשבו על זה בזהירות, כי זה ההבדל בין מכירה לכסף מבוזבז.

ההחליטו מהי התוצאה הרצויה- תוצאה "מספר אחת" עבור כל עמוד לפני שאתם מעצבים דף נחיתה. פשוט שאלו את עצמכם, "מה אני רוצה שהם יעשו הכי הרבה?" לאחר מכן צרו את הדף בהתאם.

קריאה טובה לפעולה תספר למבקרים שלכם בדיוק מה אתה רוצה שהם יעשו.

כל מה שבדף שלכם צריך לדחוף את המבקרים שלכם לעבר הפעולה שאתה רוצה שהם יבצעו. בלי להתחשב בזה, אתם זורקים כסף.

5. סקרו את תוצאות המודעה בתשלום שלכם באופן קבוע

לא משנה מה אתם עושים, אל תסתכלו על התוצאות שלכם כל יום. זה יכול להוביל לשינויים נמהרים המבוססים על נתונים לא מלאים. עדיף לחכות כדי שלניתוחים שלכם יהיה זמן לצבור מגמות ומידע מדויקים. לאחר מכן קבעו פרק זמן מוגדר לבדיקת הנתונים הסטטיסטיים שלכם וביצוע שינויים. זה יכול להיות חודשי, זה יכול להיות שבועי. בדיקה חודשית היא תוכנית טובה לאיסוף משמרות רחבות.

שקלו להגדיר גיליונות אלקטרוניים כדי לעקוב אחר הנתונים הסטטיסטיים שלכם. קל יותר לקלוט מגמות ולהבין מה אתם רואים כשאתם חופרים בניתוח שלכם כדי להוציא את המספרים עבור הגיליון האלקטרוני שלכם.

השתמשו בגיליונות אלקטרוניים פשוטים כדי לעקוב אחר תנועת המודעות הנכנסת שלכם.

היו מוכנים  למחוק מילות מפתח שהביצועים שלהן נמוכים. זכרו, הם הנתונים הסטטיסטיים החשובים ביותר עבור פרסום בתשלום, לא קליקים. קליקים פשוט מבזבזים כסף אם הם לא מניעים לידים או מכירות.

בפרסום בתשלום, ככל שתפעילו את המודעות שלכם זמן רב יותר, כך התעריפים וציון האיכות שלכם ישתפרו.

לסיכום, אז אלו 5 השלבים לתחילת העבודה עם פרסום בתשלום

זמן נדרש: 6 דקות.

לא בטוחים איך להתחיל עם מודעות בתשלום? להלן חמישה שלבים כדי לוודא שאינך מבזבז את ההשקעה שלכם.

1. השתמשו במילות מפתח ארוכות זנב

מילות מפתח עם זנב ארוך פחות תחרותיות ומדמות את הדרך שבה אנשים מחפשים.

2. תבינו את הסוגים השונים של מודעות בתשלום

לכל סוג מודעה יש עלויות, קהלים וטווח הגעה שונים. הבן את ההבדל כדי שלא תבזבז הוצאות פרסום!

3. עקבו אחר תוצאות המודעה בתשלום שלכם

אם אינכם יכולים לראות את הביצועים של כל אחת מהמודעות שלכם, אז אתם לא אמורים לקנות פרסום בתשלום בכלל.

4. צרו דף נחיתה.

דפי נחיתה עוזרים להניע המרות ומקלים על המעקב.

5. סקרו את תוצאות המודעה בתשלום שלכם באופן קבוע

בדקו את התוצאות שלכם מדי שבוע או חודש כדי לוודא שהמודעות שלך מניבות תוצאות, לא רק קליקים.

מסקנה: היתרונות של פרסום בתשלום

מודעות בתשלום אינן תוכנית להתעשר-מהר. אל תצפו לסיים תוך שבוע או שבועיים. תנו למודעות שלכם זמן. מגמות ומידע מצטברים יעניקו לכם תמונה ברורה יותר של המודעות הממירות בפועל.

התחלו בהגדרת תקציב קטן, והגדילו אותו ככל שתצברו ביטחון באסטרטגיות הפרסום בתשלום שלכם.

זהו, אז למה אתם מחכים, קדימה לעבודה.

לעוד מאמרים שלנו: לחצו כאן.

שתף:

תגובות והערות: (0)

יש להזין שם
יש להזין הערה
שירות לקוחות
Sidebar חשבון תפריט מועדפים