איך הופכים מוצר משעמם להצלחה שיווקית גדולה

איך הופכים מוצר משעמם להצלחה שיווקית גדולה

יש לכם מוצר סקסי? או שירות סקסי? 6 הטיפים הכי שווים שהכנו -הם לא בשבילכם. אתם לא צריכים אותם כי קל יותר לשווק מוצר סקסי ממוצר שאינו סקסי. כשאנחנו מסתכלים על המרקע ומגלים המון מוצרים מגניבים ואז אתם מסתכלים על המוצר או השירות שלנו והוא ממש! לא סקסי. זאת בעיה של עסקים רבים. אז מה תעשו אם המוצר שלכם ושלכן או השירות שלכם ושלכן לא סקסי? איך תמכרו, למשל, את הכיור לשירותים או המוצר נגד פצעונים? בעיה. ההצעות שלנו הם חלק כמובן מעוד המון רעיונות. את הטיפים הללו בחרנו בפינצטה כי הם קלים למימוש.

יש לכם מוצר סקסי? או שירות סקסי? 6 הטיפים השווים הללו לא בשבילכם. אתם לא צריכים אותם כי קל יותר לשווק מוצר סקסי ממוצר שאינו סקסי.
כשאנחנו מסתכלים על המרקע ומגלים המון מוצרים מגניבים ואז אתם מסתכלים על המוצר או השירות שלנו והוא ממש! לא סקסי. זאת בעיה של עסקים רבים.
אז מה תעשו אם המוצר שלכם ושלכן או השירות שלכם ושלכן לא סקסי? איך תמכרו, למשל, את הכיור לשירותים או המוצר נגד פצעונים? בעיה.


איך הופכים מוצר משעמם להצלחה מסחרית. לפניכם מספר הצעות שיעזרו לכם להפוך את המוצר שלכם למעניין וסקסי. דבר ראשון, לפני שאתם ממשיכים לקרוא. קחו פאוזה, הפסקה קצרה, ותחשבו איזה מוצרים אתם רואים בעולם השיווק שהם מוצרים משעממים שהפכו אותם על ידי שיווק מוצלח לסקסיים.

יש תקווה. עכשיו תמשיכו.


ההצעות שלנו הם חלק כמובן מעוד המון רעיונות. את הטיפים הללו בחרנו בפינצטה כי הם קלים למימוש וכל אחד יכול לעשות בלי משרד פרסום והמון כסף.

לפני שאתם מתייאשים, תתעודדו, האמת היא שרוב המוצרים אינם מעניינים או קלים לשיווק. אתם רק יכולים להצליח כאשר הפתרונות שלכם לשאלה יהיו יצירתיים וטובים ויתנו פתרונות לצרכים של הלקוחות שלכם.

 

טיפ מספר 1: קניית עוקבים
ידוע שהדבר הכי לא משעמם והכי סקסי כיום הוא מספר עוקבים גבוה, או מספר לייקים גבוה. עבור הלקוח זהו סממן איכות מספר אחת. אם אתה מפרסם מוצר, שירות וכדומה ורוצה לשדר הצלחה מספר לייקים גבוה הוא צורך מספר אחת. אם אתה לא מותג מוכר עם לוגו שכולם מכירים ואין לך זמן לחכות לצמיחה טבעית. קניית עוקבים היא הקידום ההכרחי כדי ליצור רושם אצל הלקוחות הפוטנציאליים או אנשים שאתם רוצים להרשים.

טיפ מספר 2: צרו נרטיב
צרו סיפור. אנשים אוהבים סיפורים. סיפורים כיצד מוצר שיפר את חייהם. הלקוחות שלכם רוצים לדעת על הכישלונות שלכם וההצלחות, הלקוחות רוצים לדעת איזה השפעה יש למוצר או לשירות שלכם הייתה על החיים של מישהו בזכות השימוש במוצר שלכם. איך זה שינה את חייו. ספרו להם על לקוחות מרוצים, שימו תמונות של לפני ואחרי וכדומה.

טיפ מספר 3: עגנו את המוצר שלכם כפתרון לבעיה
אין לכם מספיק עוקבים? לנו יש את השירות הכי טוב שתמצאו, הדף שלכם לא קיבל לייקים ונראה שומם? אנחנו מספקים את השירות הכי טוב ובמחיר הכי טוב.
לפתרון שאתה מציע יש את היכולת לשפר את חיי הלקוחות שלך, זה לא משנה אם זה משהו גדול או משהו קטן ללקוח זה משנה כי המוצר או השירות שינה את חייו לטובה.
"יש לך אקנה? הנה המשחה שתעלים את הבעיה במהירות". עם הפתרון שאתם תציעו החיים של הלקוח יהיו יותר קלים, יותר יפים ויותר טובים ויותר מהנים. תנו להם תחושה, כמה הם יהיו מאושרים אחרי שימוש במוצר או בשירות שאתם נותנים.

טיפ מספר 4: הפכו הכל למוחשי
כל מה שאתם מוכרים תראו לאנשים מה הם מקבלים, שיהיה להם ברור:  אתם מקבלים 100 עוקבים ישראלים באינסטגרם ואם אתם מוכרים סדנא צרפו תמונות או סרטונים מהסדנא, פירוט מה מקבלים בסדנא. אם אתם מוכרים מוצר, תנו את מידות המוצר, תראו להם את המוצר מפתיחת העטיפה עד השימוש.
זה יעשה הבדל עצום. תראו ללקוח כמה זה יתרום להם ויעזור להם ולעסק שלהם. איך הם משתמשים במוצר וכמה הוא משדרג את חייהם. אתם מוכרים סיר תעבירו את הריחות והבישולים שהוא יביא עמו.

 

טיפ מספר 5: השתמשו בהומור ואל תהיו משעממים
רק בגלל שהעסק שלכם משעמם זה לא אומר שאתם משעממים. אל תיקחו את עצמכם ברצינות יותר מידי. מישהו שם דיאודורנט? מה כבר יש לומר על זה? אבל הנה בפרסומת בחורה על סוס שמה את הדיאודורנט ודוהרת לה לעבר הרפתקה באופק ובלבוש מהמם ואתם כבר מריחים את הריח הנהדר וכבר החברה עשתה מיליוני דולרים במכירת הדיאודורנט.


טיפה מספר 6: תנו ללקוח להבין כיצד המוצר ישפר את חייו
אם אתם מוכרים, למשל, מחטבים, משקולות וכדומה. תנו תמונה של לפני ואחרי. עכשיו הבחורה תראה יותר יפה. תנו להם להבין שזה ישפר את ההרגשה שלהם האישית בלי קשר מה יאמרו על כך אחרים ויחד עם זאת כמובן, האחרים והאחרות מאוד יתרשמו וכאשר הבחורה תפגוש את הבחור שהיא מחבבת במסיבה יהיה לה מאוד נחמד שהיא לבשה את הבגד המהמם שמכרתם ואת המחטב והבחור ישמח על ששם כבר שבוע שעבר את המשחה נגד אקנה.
מכרתם פתרונות לבעיות אמיתיות בצורה שאינה משעממת, אלה מרגשת ומספרת סיפור והכי חשוב עונה על בעיה של הלקוח. עזרתם לו עם פתרון לבעיה אמיתית שיש לו.

****

זהו, אין לנו יותר הצעות וטיפים, אלו כל הטיפים ואם תעשו את כולם אתם מסודרים.אז למה אתם מחכים? קדימה לעבודה.

 

     
תגובות והערות: (0)
כתוב תגובה או הערה:
יש להזין שם
יש להזין הערה
חיפוש